oww ??Kier schreef:Volgens mij mis ik hier een posting?:s
ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Oww beetje zielig dat die dan wordt verwijderd, of heeft die hem zelf verwijderd ??Kier schreef:stond een posting van Chris boven die van jou....
Ik weet het niet...dus verder kan ik er ook niet over oordelen...peter5GTTurbo schreef:Oww beetje zielig dat die dan wordt verwijderd, of heeft die hem zelf verwijderd ??Kier schreef:stond een posting van Chris boven die van jou....
Maar als het verwijderd is is het wel kinderachtig.. was een hele normale vraag, en ook normaal geformuleerd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik denk dat het bestuur er goed aan doet om het FNB-topic weer terug te plaatsen en iedereen zijn Moderator status terug te geven.
Verder denk ik dat iedereen die gisteren aanwezig was de boodschap van het bestuur wel begrijpt. Het is jammer dat dit pas na afloop van een leuke en gezellige meeting moet worden uitgevochten.
Iedereen heeft zijn lesje geleerd, de RTC meetings worden gewoon weer passive meeting waar je lekker naar elkaars auto kan kijken.
Dus Dennis doe je ding en plaats alles weer terug, gebeurt is gebeurt en het zal vanaf nu dus niet meer voorkomen.
Verder denk ik dat iedereen die gisteren aanwezig was de boodschap van het bestuur wel begrijpt. Het is jammer dat dit pas na afloop van een leuke en gezellige meeting moet worden uitgevochten.
Iedereen heeft zijn lesje geleerd, de RTC meetings worden gewoon weer passive meeting waar je lekker naar elkaars auto kan kijken.
Dus Dennis doe je ding en plaats alles weer terug, gebeurt is gebeurt en het zal vanaf nu dus niet meer voorkomen.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik weet van nix, en zie ook nix in het moderator forum. Dus ik denk dat ie het zelf heeft gedaan. Geen post gezien iig.Kier schreef:Ik weet het niet...dus verder kan ik er ook niet over oordelen...peter5GTTurbo schreef:Oww beetje zielig dat die dan wordt verwijderd, of heeft die hem zelf verwijderd ??Kier schreef:stond een posting van Chris boven die van jou....
Maar als het verwijderd is is het wel kinderachtig.. was een hele normale vraag, en ook normaal geformuleerd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
geef ons ff wat tijd. Ik probeer ook nog te werken.Lex schreef:Ik denk dat het bestuur er goed aan doet om het FNB-topic weer terug te plaatsen en iedereen zijn Moderator status terug te geven.
kwil effe terugkomen over de circuit afhuur van 7 paginas terug.
100 in groepsverband, 2 uur verplichte theorie, hoe snij ik bochten aan, remzone's e.a, daarna 5 tot 6 uur vrij rijden. (als je wagen het zolang uithoud!)
Ipv de boel maar wat op te fucken en kijken wie er de dikske lul heeft kunnen verschillende clubs de koppen bij elkaar steken en zo een circuitdag organiseren. Daar kan je tegen elkaar "gaan" zoveel je wil. Naar het einde van zo een dag zijn er dan bij die hunne kak wel intrekken (naar het nederlands vertaald: tegen het einde van de dag zijn bepaalde mensen der grote bek wel gesnoerd)
100 in groepsverband, 2 uur verplichte theorie, hoe snij ik bochten aan, remzone's e.a, daarna 5 tot 6 uur vrij rijden. (als je wagen het zolang uithoud!)
Ipv de boel maar wat op te fucken en kijken wie er de dikske lul heeft kunnen verschillende clubs de koppen bij elkaar steken en zo een circuitdag organiseren. Daar kan je tegen elkaar "gaan" zoveel je wil. Naar het einde van zo een dag zijn er dan bij die hunne kak wel intrekken (naar het nederlands vertaald: tegen het einde van de dag zijn bepaalde mensen der grote bek wel gesnoerd)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ikrasit.. schreef:Ik weet niet welke randdebiel nou telkens mijn berichten wist, maar je kan mij ook gewoon een PM sturen met uitleg. Hondelul. Je leeft niet in het jaar 1940-1945 hoor..
en nou kappen met stoken.
Stoken ? omg, dit is echt te zielig voor woorden. Ga anders even 20 pagina's terug en begin met lezen voordat je mij beschuldigd van stoken. Dit forum is niet je achtertuin hoor, rtc is niet van jouw! Ga een cursus "hoe een organisatie te besturen" volgen voordat je verder gaat met je internet carriere.
jezus, zijn er een paar gefrustreerd hiero, mis ik iets ?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Sorry dat ik het zeg en wil niet iedereen over een kam scheren, maar waar slaat dit allemaal op, we zijn toch geen stelletje pubbers meer, blijkbaar wel, beetje triest hoor, iedereen die zich zo aan het opfokken is, leuk een autoclub 

volgens mij was jij er gister niet eens bij en weet je ook helemaal niet waar het over gaat... dus waarom zou je ook maar iets er over zeggen?rasit.. schreef:Stoken ? omg, dit is echt te zielig voor woorden. Ga anders even 20 pagina's terug en begin met lezen voordat je mij beschuldigd van stoken. Dit forum is niet je achtertuin hoor, rtc is niet van jouw! Ga een cursus "hoe een organisatie te besturen" volgen voordat je verder gaat met je internet carriere.
Living the dream... Land in Spanje gekocht!!!!!!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik ben niet aan het stoken, maar vind het een beetje triest dat zo'n voorval zoveel ophef veroorzaakt, dus ik denk dat ervoor gezorgd moet worden dat dit zo snel mogelijk verholpen moet worden, anders krijg je zo 10talle pagina's met onzin, zal voor nieuwe leden ook niet echt positief zijn en het zal toch zonde zijn als de RTC naar
gaat

Jij was er niet bij toen ik mijn berichtje schreef... dus waarom zou je er ook maar iets over zeggen?Ralf schreef:volgens mij was jij er gister niet eens bij en weet je ook helemaal niet waar het over gaat... dus waarom zou je ook maar iets er over zeggen?rasit.. schreef:Stoken ? omg, dit is echt te zielig voor woorden. Ga anders even 20 pagina's terug en begin met lezen voordat je mij beschuldigd van stoken. Dit forum is niet je achtertuin hoor, rtc is niet van jouw! Ga een cursus "hoe een organisatie te besturen" volgen voordat je verder gaat met je internet carriere.
Laatst gewijzigd door rasit.. op ma 19 sep 2005 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Omdat jij je mengt in een discussie tussen het bestuur en de mensen van die meeting... Nou en van het bestuur weet je niets, en van de meeting ook niet..rasit.. schreef:Jij was er niet bij toen ik mijn berichtje schreef... dus waarom zou je er ook maar iets over zeggen?Ralf schreef:volgens mij was jij er gister niet eens bij en weet je ook helemaal niet waar het over gaat... dus waarom zou je ook maar iets er over zeggen?rasit.. schreef:Stoken ? omg, dit is echt te zielig voor woorden. Ga anders even 20 pagina's terug en begin met lezen voordat je mij beschuldigd van stoken. Dit forum is niet je achtertuin hoor, rtc is niet van jouw! Ga een cursus "hoe een organisatie te besturen" volgen voordat je verder gaat met je internet carriere.
Living the dream... Land in Spanje gekocht!!!!!!
ligt het aan mij, of is het zo dat de laatste tijd iedereen zich begint te ergeren aan elkaar? 

Heerlijk weer een franse auto
nee hoor maar sommige dingen gaan echt nergens overLeon schreef:ligt het aan mij, of is het zo dat de laatste tijd iedereen zich begint te ergeren aan elkaar?

oh, nou wens jullie veel sterkte met uitvechten wie er gelijk heeft 

Heerlijk weer een franse auto
Leon schreef:oh, nou wens jullie veel sterkte met uitvechten wie er gelijk heeft

Beste mensen,
we hebben gisteren besloten dat topic te verwijderen. Het leek ons echt een 'race' gebeuren, waar we als club niets mee te maken willen hebben. Om gedetailleerde reacties over dit gebeuren achterwege te laten en even te kunnen overleggen wat ermee te doen is het topic gemoved.
We moeten mensen gelijk geven dat we van te voren hadden kunnen melden dat we hopen dat deze 'race' praktijken niet onder de RTC vlag plaatsvinden. Niet zo 'georganiseerd' als dit was. Het Bodegraven topic gaf echter niet veel reden om er al over te 'zeuren', met soortgelijke reacties waarschijnlijk.
Hoe echt het wel of niet was is aan ons inderdaad niet te beoordelen. Vandaar dat we het terugtrekken om het het even met ons voltallige bestuur kort te sluiten.
Helaas was het kwaad al geschied, zie ACT.
We nemen jullie reacties heel erg serieus. Daarbij proberen we wel een beleid door te voeren. We willen een professionele club zijn, met nette leden, die graag wat ouwhoeren samen, en houden van hard rijden met snelle auto's. Maar wel in georganiseerd opzicht. Legaal dus. En niet op een industrieterrein. En we geloven jullie op je woord als jullie zeggen dat het helemaal geen gescheur is geweest. Maar het 'lijkt' erop voor ons. En dat is denken we genoeg, voor deze beslissing.
Het doet Dennis, Wilma, Ollie, Erik en mij pijn om te lezen, hoe de personen die zich nu enigszins gedupeerd voelen, bezig is het bestuur een kopje kleiner te maken. En het erge is dat allerhande zaken die niets met dit onderwerp van doen hebben erbij gehaald worden.
Mag ik jullie allemaal op het hart drukken, dat wij, met zijn vieren, serieus hard bezig zijn om ons clubgebeuren naar een hoger niveau te tillen? Een goeie meetingagenda voor 2006, en het achter de schermen bouwen van een nieuwe site. Nieuwe merchandise opzet. We hebben de nieuwsbrief weer op het spoor (waar ik echt blij om ben). En de gebruikelijke organisatie van de meeting die ons nog rest, en de Ledenvergadering, waar we als bestuur willen laten zien waar we ons doorheen gewroegd hebben afgelopen jaar.
En we moeten het toegeven, het is geen mooi jaar geweest voor de RTC. Oude bestuursleden weten wat het voor problemen kan geven, als 3 bestuursleden de boel laten vallen en een nieuwsbriefredactie de fakkel door geeft aan mensen die er in eerste instantie nog niet zijn?
Het bestuur heeft inderdaad wat andere denkwijzen dan de oude garde zoals jullie dat noemen. Ik vind dat ook niet gek, er is bewust gekozen voor een frisse wind, laat die dan ook even doorwaaien.
we hebben gisteren besloten dat topic te verwijderen. Het leek ons echt een 'race' gebeuren, waar we als club niets mee te maken willen hebben. Om gedetailleerde reacties over dit gebeuren achterwege te laten en even te kunnen overleggen wat ermee te doen is het topic gemoved.
We moeten mensen gelijk geven dat we van te voren hadden kunnen melden dat we hopen dat deze 'race' praktijken niet onder de RTC vlag plaatsvinden. Niet zo 'georganiseerd' als dit was. Het Bodegraven topic gaf echter niet veel reden om er al over te 'zeuren', met soortgelijke reacties waarschijnlijk.
Hoe echt het wel of niet was is aan ons inderdaad niet te beoordelen. Vandaar dat we het terugtrekken om het het even met ons voltallige bestuur kort te sluiten.
Helaas was het kwaad al geschied, zie ACT.
We nemen jullie reacties heel erg serieus. Daarbij proberen we wel een beleid door te voeren. We willen een professionele club zijn, met nette leden, die graag wat ouwhoeren samen, en houden van hard rijden met snelle auto's. Maar wel in georganiseerd opzicht. Legaal dus. En niet op een industrieterrein. En we geloven jullie op je woord als jullie zeggen dat het helemaal geen gescheur is geweest. Maar het 'lijkt' erop voor ons. En dat is denken we genoeg, voor deze beslissing.
Het doet Dennis, Wilma, Ollie, Erik en mij pijn om te lezen, hoe de personen die zich nu enigszins gedupeerd voelen, bezig is het bestuur een kopje kleiner te maken. En het erge is dat allerhande zaken die niets met dit onderwerp van doen hebben erbij gehaald worden.
Mag ik jullie allemaal op het hart drukken, dat wij, met zijn vieren, serieus hard bezig zijn om ons clubgebeuren naar een hoger niveau te tillen? Een goeie meetingagenda voor 2006, en het achter de schermen bouwen van een nieuwe site. Nieuwe merchandise opzet. We hebben de nieuwsbrief weer op het spoor (waar ik echt blij om ben). En de gebruikelijke organisatie van de meeting die ons nog rest, en de Ledenvergadering, waar we als bestuur willen laten zien waar we ons doorheen gewroegd hebben afgelopen jaar.
En we moeten het toegeven, het is geen mooi jaar geweest voor de RTC. Oude bestuursleden weten wat het voor problemen kan geven, als 3 bestuursleden de boel laten vallen en een nieuwsbriefredactie de fakkel door geeft aan mensen die er in eerste instantie nog niet zijn?
Het bestuur heeft inderdaad wat andere denkwijzen dan de oude garde zoals jullie dat noemen. Ik vind dat ook niet gek, er is bewust gekozen voor een frisse wind, laat die dan ook even doorwaaien.
helemaal niet erg dat er frisse wind is,maar die moeten ook eens verder kijken en denken dan dat hun neus lang is!en verder einde gezeik 

Okee mannen, we zijn er klaar mee. Het FNB topic is terug, plaatjes kunnen we van mekaar wel krijgen, no hard feelings verder.
Weet niet hoe het allemaal met Chris geregeld is, maar ik neem aan dat hij en degenen die problemen met hem of andersom hebben elkaar wel weten te vinden.
Verders heb ik het echt naar me zin gehad gister
En om toch nog even op de nieuwsbrief te reageren: ik geloof voor 200% dat jullie er alles aan doen om alles op het spoor te krijgen. Maar ik geloof ook dat wij als oude redactie de laatste 2 uitgaves (of wel eens vaker) input gevraagd hebben en daarbij ook gevraagd hebben voor nieuwe redactieleden. Daar kwam dusdanig weinig uit dat het volgens mij idd als een nachtkaars is uitgegaan.
Ik/wij hebben altijd met heel veel plezier vergaderd en gedaan, maar een nieuwsbrief maken kost gvd focking veel tijd! Dat neemt niet weg dat ik het nu zo ontzettend jammer vind dat ik nu niet gewoon 1 keer in de zoveel tijd een NB van de mat kan pakken..... Het was toch altijd een beetje "ons ding" weet je wel, je had het op een gegeven moment toch weer voor mekaar als je 438 van die dingen in een enveloppe zat te prakken. Maar nu niks meer, ik kan daarvan balen.
Dus ik hoop dat de nieuwe redactie (waarvan ik eigelijk het zicht een beetje kwijt ben die het zijn) toch ooit de tijd gaat vinden om zo'n ding te vullen, volgens mij liggen alle formats er? En mocht er wat geschreven worden, mijn potloden kunnen zo geslepen worden hoor
Weet niet hoe het allemaal met Chris geregeld is, maar ik neem aan dat hij en degenen die problemen met hem of andersom hebben elkaar wel weten te vinden.
Verders heb ik het echt naar me zin gehad gister

En om toch nog even op de nieuwsbrief te reageren: ik geloof voor 200% dat jullie er alles aan doen om alles op het spoor te krijgen. Maar ik geloof ook dat wij als oude redactie de laatste 2 uitgaves (of wel eens vaker) input gevraagd hebben en daarbij ook gevraagd hebben voor nieuwe redactieleden. Daar kwam dusdanig weinig uit dat het volgens mij idd als een nachtkaars is uitgegaan.
Ik/wij hebben altijd met heel veel plezier vergaderd en gedaan, maar een nieuwsbrief maken kost gvd focking veel tijd! Dat neemt niet weg dat ik het nu zo ontzettend jammer vind dat ik nu niet gewoon 1 keer in de zoveel tijd een NB van de mat kan pakken..... Het was toch altijd een beetje "ons ding" weet je wel, je had het op een gegeven moment toch weer voor mekaar als je 438 van die dingen in een enveloppe zat te prakken. Maar nu niks meer, ik kan daarvan balen.
Dus ik hoop dat de nieuwe redactie (waarvan ik eigelijk het zicht een beetje kwijt ben die het zijn) toch ooit de tijd gaat vinden om zo'n ding te vullen, volgens mij liggen alle formats er? En mocht er wat geschreven worden, mijn potloden kunnen zo geslepen worden hoor

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
De nieuwe NB is klaar, wordt deze week in enveloppen gestopt en verstuurd. En inderdaad daar zit veel tijd in, ook van het bestuur.-Ray- schreef:En om toch nog even op de nieuwsbrief te reageren: ik geloof voor 200% dat jullie er alles aan doen om alles op het spoor te krijgen. Maar ik geloof ook dat wij als oude redactie de laatste 2 uitgaves (of wel eens vaker) input gevraagd hebben en daarbij ook gevraagd hebben voor nieuwe redactieleden. Daar kwam dusdanig weinig uit dat het volgens mij idd als een nachtkaars is uitgegaan.
maar ~haas~, paul, martijn, frank en thijs hebben het meeste werk gedaan. ik verwacht nu weer een constante stroom NB's
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Ik kan verklappen dat de nieuwe nieuwsbrief nog deze week in enveloppen gaat en op de bus gaat...dus hou je brievenbus in de gaten Ray 
het is een goed gevuld exemplaar geworden

het is een goed gevuld exemplaar geworden

Immer wieder die verdammte Holländer