ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
ik ben er ook zeker geen fan van begrijp me niet verkeerd, maar soms zit er alleen een M onderstel onder (wat het dan precies inhoud weet ik ook niet afgezien van andere veren enz.......) maar dan mag er toch een M badge op geplakt worden.......
R 5 Convertible Rulezz
M-Technic heet dat.
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Car: Captur EDC130 Intens
Dan liever RS techniek.-Ray- schreef:M-Technic heet dat.

Maar idd, ik zou me doodschamen met een M3 of wat dan ook sticker en er dan worden uitgereden door de eerste de beste Clio 1.2 16V.
En stoplichtsprinten blijft gewoon leuk, je wint niks maar wat maakt dat uit.
Maar kan iemand me nu uitleggen dat het niet leuk is met een RS ten opzicht van een 1.6?
Had hiervoor een 1.6 en bijna bij elk verkeerslicht was het raak nu met de RS is het nihil.

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
weet je wat leuk is met een vrij snelle suto naast een fiesta staan bij het stoplicht en er dan pas bij 220+ ervoorbij komen

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ne een megane coupe bij de grote beurt
-
waarschijnlijk heeft luco een brilletje nodig. hij spotte morgen ook al een blauwe gtt turbo in spijkenisse. maar ik lees niks en hij groete ook al niet 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
IS hij toekomstvoorspeller dan?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik toeterde nog dove5gt8vturbo schreef:waarschijnlijk heeft luco een brilletje nodig. hij spotte morgen ook al een blauwe gtt turbo in spijkenisse. maar ik lees niks en hij groete ook al niet

en inderdaad wel aan een brilletje toe, das de leeftijd
Ik weet niet wat er in de lucht zit vandaag, maar genoeg mensen op de weg die even gas wilden geven. Vandaag even naast een nieuwe bmw 318 gestaan. Stoplicht op groen, ik normaal weg, gelijk bocht naar links, zie de bmw niet in de zij spiegel, dus moet hij vlak naast mij zitten, dus ff wat gas erbij, en ja hoor, bmw gaat er vol voor. Toen heb ik maar ff gas bijgegeven, want ik moest van 2 rijbanen naar 1, en waarschijnlijk wilde hij mij er niet doorlaten. Maar ja, dan komt hij toch net iets te kort.
Vervolgens moest hij de afrit nemen, dus die kwam met een noodvaart langszij, om vervolgens weer te remmen en 100 te rijden...
Daarna op de beatrixlaan een laguna 2 ph 1 voor mij. Aardig wat roetpluimen uit de uitlaat, dus die wilde ook wel even gassen. Jammer dat hij zo'n clio alleen niet wegrijdt.
Moest er toen helaas alweer vanaf. Tevens ook een golf die elke keer als ik voorbij reedt aardig ging gassen, maar niet kon vanwege de auto's voor hem. Nog nooit zoveel mensen gehad die ff zin hadden om te racen op 1 dag. 

Vervolgens moest hij de afrit nemen, dus die kwam met een noodvaart langszij, om vervolgens weer te remmen en 100 te rijden...

Daarna op de beatrixlaan een laguna 2 ph 1 voor mij. Aardig wat roetpluimen uit de uitlaat, dus die wilde ook wel even gassen. Jammer dat hij zo'n clio alleen niet wegrijdt.

mijn clio 16v vs honda prelude 2.0i stoplicht voor oprijden snelweg A13.
stond eerst achter me en toen rolde die langzaam naar de linker rijstrook naast me en gaf toen volgas toen het groen werd. ik kwam al snel bij uit stilstand en ik was toch echt een stuk sneller
stond eerst achter me en toen rolde die langzaam naar de linker rijstrook naast me en gaf toen volgas toen het groen werd. ik kwam al snel bij uit stilstand en ik was toch echt een stuk sneller
zooo, vanavond weer een paar 200m sprintjes getrokken met de willie.
tegen een lancia delta turbo gereden, geen slechte start(kon beter), het ging ongeveer gelijk op.
ook tegen een stoere fiat cinquecento(of zoiets) turbo gereden, heb ik gewonnen. wel een dikke bak
tegen een lancia delta turbo gereden, geen slechte start(kon beter), het ging ongeveer gelijk op.
ook tegen een stoere fiat cinquecento(of zoiets) turbo gereden, heb ik gewonnen. wel een dikke bak

Zoo .... ik had net toch wat!!
ClioII 1.6 16V VS. Golfje cabrio (uit 1990 ofo!!)
Ik sta voor het stoplicht in Nijmegen en er staat een golfje cabrio naast me. Het werd groen en hij sprint weg ... maar 200 meter later stond het stoplicht toch op rood, dus dat had geen zin
!
Bij het volgende stoplicht ga je de brug op, van de Graafseweg, dat is ongeveer 1 km. Ik dacht wat jij kan, kan ik beter
Dus bij groen vol het gas erop, ik was sneller in de 1, in de 2 .... Maar toen naderden we een auto welke in de rechtere baan reed. Dus ik kijk in mijn rechter spiegel en zag die Golf niet meer ...... dus ik dacht: "die rijd vol op die auto in". Dus ik op de rem, rijd die gek over de vluchtstrook met zo'n 110 km
.
Ik schrok me de (PIEP!!!!!!!!!!!!)
ClioII 1.6 16V VS. Golfje cabrio (uit 1990 ofo!!)
Ik sta voor het stoplicht in Nijmegen en er staat een golfje cabrio naast me. Het werd groen en hij sprint weg ... maar 200 meter later stond het stoplicht toch op rood, dus dat had geen zin

Bij het volgende stoplicht ga je de brug op, van de Graafseweg, dat is ongeveer 1 km. Ik dacht wat jij kan, kan ik beter

Dus bij groen vol het gas erop, ik was sneller in de 1, in de 2 .... Maar toen naderden we een auto welke in de rechtere baan reed. Dus ik kijk in mijn rechter spiegel en zag die Golf niet meer ...... dus ik dacht: "die rijd vol op die auto in". Dus ik op de rem, rijd die gek over de vluchtstrook met zo'n 110 km

Ik schrok me de (PIEP!!!!!!!!!!!!)
Vanavond ik tegen Stevens GTT.
Bij het eerste stoplicht zat die pino te slapen, dus hij bleef nog lekker staan terwijl ik alweer bijna in de tweede versnelling zat.
De andere keren was het eigenlijk wel hetzelfde verhaal, bij de start pakte ik een aantal meters en daarna bleef het voor mijn gevoel vrijwel gelijk.
Was weer leuk in ieder geval.
Bij het eerste stoplicht zat die pino te slapen, dus hij bleef nog lekker staan terwijl ik alweer bijna in de tweede versnelling zat.

De andere keren was het eigenlijk wel hetzelfde verhaal, bij de start pakte ik een aantal meters en daarna bleef het voor mijn gevoel vrijwel gelijk.
Was weer leuk in ieder geval.

Tijd voor een setje normaal rubber voor en eigenlijk ook meteen andere velgen en ene blikje redbull 
Ik had trouwens wel zoiets verwacht dat we even snel zouden zijn, terwijl de papiertjes toch meer in mijn voordeel werken.
Of zou ik gewoon echt niet kunnnen rijden
Naja was iig leuk ritje, volgende x wisselen we van auto

Ik had trouwens wel zoiets verwacht dat we even snel zouden zijn, terwijl de papiertjes toch meer in mijn voordeel werken.
Of zou ik gewoon echt niet kunnnen rijden

Naja was iig leuk ritje, volgende x wisselen we van auto

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Jongens FOEI , endat bij een R.T.C meeting
Euh was wel een zeer bruut geluid ......

-
- Contacteer:
jochem de haas schreef:Jongens FOEI , endat bij een R.T.C meeting![]()

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
ok mensen, daar gaan we weer:
200m:
williams vs delta turbo 0-0
williams vs toyota celica gti 1-0
williams vs mazda(mx6???) 1-0
williams vs clio rs (met 3 man) 1-0
williams vs sub wrx 0-1
400m:
williams vs civic vti rood 1-0
williams vs civic vti zwart 2-1

200m:
williams vs sub wrx 0-1
400m:

Specs van de williams?SMILLIAW schreef:ok mensen, daar gaan we weer:
200m:
williams vs sub wrx 0-1
400m:

Gisteravond in meppel nog ff gesport tegen een luidruchtige 205je, volgens mij niet meer dan een 1.6GTi. Ik erachteraan, en rijden we op een gegeven moment de bebouwde kom uit, in zn 3 en hij leek ff mee tekomen...maar schijn bedroog en bij de 4e versnelling ervoorbijgegaan alsof ie stilstond 

::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship
-
Vanmorgen een VW golf 1.8 en een opel omega 2.4i gekilled bij stoplichten van Heerenveen naar Leeuwarden
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
En wat verwacht je dan ......dat jij wint of ik ?Steven schreef:Volgende x gaan wij ff Jochem(wel met de zilvere)
Denk dat ik de uitkomst wel weet, maja praktijk is altijd veel beter en leuker
4-2-1 devil spruitstuk met daarchter een magnex uitlaat.Sander2 schreef:Specs van de williams?SMILLIAW schreef:ok mensen, daar gaan we weer:
200m:
williams vs sub wrx 0-1
400m:
ik rij trouwens dagelijks over de beatrixlaan, maar ben jou daar nooit tegengekomen.
Ik ga altijd binnendoor, al die stoplichten daarSMILLIAW schreef:4-2-1 devil spruitstuk met daarchter een magnex uitlaat.Sander2 schreef:Specs van de williams?SMILLIAW schreef:ok mensen, daar gaan we weer:
200m:
williams vs sub wrx 0-1
400m:
ik rij trouwens dagelijks over de beatrixlaan, maar ben jou daar nooit tegengekomen.

Hangt ervanaf hoever je em opendraait, maar ik denk dat de jouwe met gelijke druk toch wel sneller is. Ook wel logisch natuurlijk.jochem de haas schreef:En wat verwacht je dan ......dat jij wint of ik ?Steven schreef:Volgende x gaan wij ff Jochem(wel met de zilvere)
Denk dat ik de uitkomst wel weet, maja praktijk is altijd veel beter en leuker
Sta ik gisteren met me Clio 16v voor het stoplicht komt er een BMW 5 serie nieuwste model naast me staan. Met een jonge gozer erin met blonde vriendin!
Ik was verder niets van plan maar ik hoorde dat hij vol gas wegging dus ja dan moet je wel he
Maar het ging echt goed gelijk op. Alleen schakelde hij eerder waardoor ik er voorbij ging. Dat vond ie verder helemaal niet leuk want hij keek steeds de andere kant op
Heb niet kunnen zien wat voor versie het was, want hij was helemaal gecleant.
Ik was verder niets van plan maar ik hoorde dat hij vol gas wegging dus ja dan moet je wel he

Maar het ging echt goed gelijk op. Alleen schakelde hij eerder waardoor ik er voorbij ging. Dat vond ie verder helemaal niet leuk want hij keek steeds de andere kant op

Heb niet kunnen zien wat voor versie het was, want hij was helemaal gecleant.
prachtig ritje naar huis ke
. reed vanaaf (23:00 ofzo) naar huis vanuit kleve (d-land) naar nijmegen via de hoofdweg (100km/u zone).
Reed er een mazda 626 ofzo, zon sedan uitvoering voor me. Schoot niet op. We sloegen de hoofdweg op, en ik blaasde hem flink hard (maar met schappelijke snelheid) voorbij. Reed ietjse te hard door, en zie in me spiegel dat hij me aardig bij houdt (probeert iig
), vervolgens komen we bij een grote lange bocht naar links, en zag dat ie nog sneller door de bocht ging en redelijk dicht achter me zat, dus ik dacht die knallen we er ff uit, terugschakelen naar de 3 en blazen, 4, blazen, mazda was pulp iig
. Vervolgens haalt ie me in gaat voor me rijden en tikt zachtjes zijn rem aan en zit wat met zijn lichten te kloten (?). Nou dacht dat pik ik niet dus ik haal hem weer in. We komen bij stukje 70km zone, heeft me niet meer ingehaald en is later afgeslagen
. Vervolgens in nijmegen, rijd op oranjesingel, sta ik links van een toyota yaris, ouwe knakker erin dus niks van te vrezen. Is groen, kerel scheurt weg, ik dacht ff rustig in de 1 op laten komen en als ie eenmaal in versnelling zit plank gas
. Yaris was voor de 50km/u al pulp, dus ook niet moeite waard. Zat ook nog een panda te douwen later maarja daar hoef ik mezelf niet voor te bewijzen
. Was toch wel humor, die smile raak ik nog ff niet kwijt
(jaja heel verhaal, beter?)

Reed er een mazda 626 ofzo, zon sedan uitvoering voor me. Schoot niet op. We sloegen de hoofdweg op, en ik blaasde hem flink hard (maar met schappelijke snelheid) voorbij. Reed ietjse te hard door, en zie in me spiegel dat hij me aardig bij houdt (probeert iig

(jaja heel verhaal, beter?)
Laatst gewijzigd door PaulM op do 29 sep 2005 6:40, 2 keer totaal gewijzigd.
Jep even lekker bumperkleven met 100, zijn goeie zaken 
-
toch kun je dat deel van je verhaal beter laten...