De Onbekende Renault.

ow hut ik had me verkeerde bril op 

Immer wieder die verdammte Holländer
die twingo is inderdaad vaker gespot in lisse.....Patrick (Basic) schreef:Gister in Lisse tijdens Koopavond op het parkeerdak,
Witte Twingo met rtc raamband en stickers. JH-JT-27
Net in Haarlem centrum/noord
Een R5 GTT blue sport? Zag mij niet.
doe je in haarlem dan
Vroem enzo
Ik ookLiquid schreef:piece = een graffiti zoals dit21turbo schreef:ahum een piece is een stukje,dus dan had er alleen LEN moeten staan of ARD,.......Tino schreef:VETTE PIECEof LRD.................
Vanmorgen weer gespot in Getsewoud, clio williams
al 3e keer datik hem zie, die jongen woont er niet denk want zie hem maar heel soms staan.. volgende keer ff erheen lopen voor kenteken enzo kijken.. wil weten wie t is

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Vanmiddag in Groningen op een zijstraat van de Hereweg
Tungsten grijze GTE 11-..-.. originele staat
Tungsten grijze GTE 11-..-.. originele staat
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
vanmiddag in drachten gespot de blauwe 19 16v van damian-dylan, kwam hem later in eigen persoon tegen op de sloop zelf
[img]http://trforum.nedlinux.com/stuff/2x19_16v.jpg[/img]

[img]http://trforum.nedlinux.com/stuff/2x19_16v.jpg[/img]
-Ray- schreef:gespot op funda.nl
**linkje**
[img]http://images.funda.nl/woningen/img/10/ ... 000001.jpg[/img]
tis wel een 5deurs!!dus dat kunnen er niet zoveel zijn dan denk ik.....
wie woont er op de dennenlaan in Nieuw Vennep??
R 5 Convertible Rulezz
-
- Contacteer:
gespot p de A4 gisteravond. Een truck van een 1 of ander racing team met daarachter op de aanhanger een knal gele (fluoriserend) Clio RS volgens mij zo uit de Clio cup
had helaas geen foto toestel oid bij de hand 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
Net kwam ik die Clio weer tegen, maar nu in Leiden.Chris schreef:Net bij ThemaPark Archeon te Alphen a/d Rijn, een grijze Clio2 met dikke voor en achterbumper en 17" velgen. Nummerplaathouders van Gert Kerkvliet uit Koudekerk. Kenteken uit 2000/2001.
En zojuist in Utrecht een hele dikke gele Mégane coupé, TG kenteken, dikke voor en achterbumper.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Gisteravond net voor 20:00 uur op de St. Josephlaan in Utrecht een blauwe 19 16V met kenteken: 99-DL-ZK. Geen RTC kenmerken te zien...
Gisteravond, 7 uur in haarlem. In die straat waar je tussen de 2 stadsdelen oversteekt, tegenover de Mac ongeveer. Williamsblauwe 16v geparkeerd. Zag er erg netjes uit maar reed langs dus kon niet goed kijken.
Toeterde nog, ook al was de eigenaar nergens in de buurt volgens mij
Toeterde nog, ook al was de eigenaar nergens in de buurt volgens mij

Vroem enzo
-
- Moderator
- Car: Megane
In warmond een witte enault 5 alpine turbo, met rode bumpers, ik reed er te snel langs om te zien wat het kenteken was 

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
(SCHREEUWMODUS) WAT ZEG JE IK KAN JE NIET VERSTAAN, MIJN RADIO STAAT VRIJ HARD (SCHREEUWMODUS UIT)

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
afgelopen maandag was t prijs in Malden
rond een uur of vier
2x RS, 1x Ph I en 1x Ph III
1x Meg RS
1x Clio 1.6 16v, skirts en 16 BSA eronder.
overal ff een stickertje neergeflikkerd. Die Meg RS kwam vandaan bij Coppes Bergharen, heb ik nog een stukkie in gereden
rond een uur of vier
1x Meg RS
overal ff een stickertje neergeflikkerd. Die Meg RS kwam vandaan bij Coppes Bergharen, heb ik nog een stukkie in gereden

Vandaag in de garage bij Correct in Rotterdam aan de bergweg, een blauwe Clio 16v. Getinte ruiten, bodykit, zag er goed uit. Geen kenmerken.
Ook vandaag in Leidschendam (Den Haag) de weg langs de supermarkt Digros een vrij dikke renault twingo (groen van kleur). Zat een jonge dame in die denk ik even boodschappen ging doen.
Ook vandaag in Leidschendam (Den Haag) de weg langs de supermarkt Digros een vrij dikke renault twingo (groen van kleur). Zat een jonge dame in die denk ik even boodschappen ging doen.
gister een gele megane met f40 motorkap in de parkeergarage van het winkelcentrum in naaldwijk, vraag me niet welk model t was, maar t bijzondere eraan is dat het een grote voorruitsticker van RB cartuning had.
gr, Arnoud
gr, Arnoud
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
was dat toevallig een oranje. Die hadden ze een tijdje terug in de showroom staan.~Haas~ schreef:afgelopen maandag was t prijs in Malden
rond een uur of vier
1x Meg RS
yeps, die ja! Heb ik in gereden toen ze m net binnen haddenJohan schreef:was dat toevallig een oranje. Die hadden ze een tijdje terug in de showroom staan.~Haas~ schreef:afgelopen maandag was t prijs in Malden
rond een uur of vier
1x Meg RS

94-RH-RR
Junior of Senior?Ron(nie) schreef:En daar reed meneer Coppes nog niet zo lang geleden mee langs mijn werk
Max bedoel je denk ik?
Senior kan dat ook nog wel aan hoor..heeft nog een Alpine Turbo
maaruh..nu weer ff ontopic

Senior kan dat ook nog wel aan hoor..heeft nog een Alpine Turbo

maaruh..nu weer ff ontopic

Gister nog een witte 19 ri. Emmeloord (kuinderweg). Dik en luid ding, volgens mij zo'n Team1916V raamband, kon t niet zo gauw goed zien...

::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship
Ray's oude voiture misschien?Strijder schreef:Net een rode clio in Haarlem, eentje van RTC nummerbord eindigde op 15, volgende keer als er iemand tegen je praat, zet je muziek wat zachter
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Deze mischien...Arnoud schreef:gister een gele megane met f40 motorkap in de parkeergarage van het winkelcentrum in naaldwijk, vraag me niet welk model t was, maar t bijzondere eraan is dat het een grote voorruitsticker van RB cartuning had.
gr, Arnoud
[img]http://www.mdz.speedxs.nl/forum/motorkap.jpg[/img]
ik word er zoo moei van.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik vind hem lelijk
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
das mijn mening
ik vind hem lelijk, mag ik dat niet zeggen dan ofzow?
ik vind hem lelijk, mag ik dat niet zeggen dan ofzow?
Ok, dit was de laatste, want weet waar dit uitmondt. Geen verdere chat hierover in dit topic. Vecht t maar uit in t act...
gisteravond in groningen bij de weekelijkse meeting bij de oude ikea. een blauwe clio 1.8 16v kenteken LF-LF-11 met rtc sticker.
is lid van team donatello.
greetzzzzzzzzz marcel
is lid van team donatello.
greetzzzzzzzzz marcel