ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Precies, en radar en kassa....gewoon alle tv programma's afgaan 

als dat inderdaad zo onderzocht is denk ik dat je gewoon pech hebt...oftewel een het kortste eind trekt...
helaas...zou ik zeggen...en je energie ergens anders in steken...zoiets kan via de rechtsbijstand (als je die al hebt) wel maanden gaan duren...
ik zeg...lekker laten hangen...en gewoon die velgen laten fiksen...
is dit een voorbeeld van "goedkoop=duurkoop" ???
helaas...zou ik zeggen...en je energie ergens anders in steken...zoiets kan via de rechtsbijstand (als je die al hebt) wel maanden gaan duren...
Laatst gewijzigd door PtrGte op vr 16 sep 2005 16:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Zie foto's erboven er was niets mis met de velgen!Paul1916v schreef:Precies, en radar en kassa....gewoon alle tv programma's afgaan
Alleen beetje stoeprand schade! Maar op de spaken en in de rand was ie gewoon gaaf!
En nu zeggen hun dat de toplaag al slecht was! Ze hebben gaatje in hun kop

PtrGte schreef:als dat inderdaad zo onderzocht is denk ik dat je gewoon pech hebt...oftewel een het kortste eind trekt...
Rijdende rechter kost niets, Dus kan het altijd proberen!
Sja eh tis bekend dat de velgenreinigers van de betere merken zeer agressief kunnen zijn.
Die van Comma is nog sterker dan die van turtle en daar heb ik ook wel es wat lak mee weggepoetst.
Jammer dan... tis niet eens in me hoofd opgekomen om daar moeite aan te verspillen.
Zo'n antwoord was ook wel te verwachten trouwens...
Edit: voor de TV maak je ook geen kans trouwens
Die van Comma is nog sterker dan die van turtle en daar heb ik ook wel es wat lak mee weggepoetst.
Jammer dan... tis niet eens in me hoofd opgekomen om daar moeite aan te verspillen.
Zo'n antwoord was ook wel te verwachten trouwens...
Edit: voor de TV maak je ook geen kans trouwens

-
- Moderator
- Car: MB
Bij het taxibedrijf waar ik werk hebben we spul dat ook akelig agressief is. Als je dat flink geconsentreerd gebruikt zonder handschoenen heb je totaal geen profiel meer op je klauwen staan.
Ik vind het overigens wel een beetje vreemd. Als je een velgenreiniger gebruikt (hoe agressief ook) en je behandeld de velg DIRECT dan kan dat echt niet snel schade opleveren. Spuit je ze echter alle vier in, ga je dan een volle emmer water halen, je spons zoeken en je laatste slokje koffie nuttigen (koekje niet vergeten natuurlijk), dan kun je wel eens pech hebben
Ik vind het overigens wel een beetje vreemd. Als je een velgenreiniger gebruikt (hoe agressief ook) en je behandeld de velg DIRECT dan kan dat echt niet snel schade opleveren. Spuit je ze echter alle vier in, ga je dan een volle emmer water halen, je spons zoeken en je laatste slokje koffie nuttigen (koekje niet vergeten natuurlijk), dan kun je wel eens pech hebben
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
OKe het voglende..
Vriendin van mij rijd een Daihatsu (ja echt
) Cuore. En nu hebben we zo ongeveer alle dempers behalve de katalysator verwijderd... Dat 3 cilindertje heeft nu ongeveer het geluid van een opstijgend vliegtuig
Alleen beginnen er nu mensen te zeuren dat dat niet zo mogen voor de apk.... Apk let toch niet op een geluidsnorm of wel? Ze kan toch alleen moeilijkheden krijgen met de pliesie?
Vriendin van mij rijd een Daihatsu (ja echt

Alleen beginnen er nu mensen te zeuren dat dat niet zo mogen voor de apk.... Apk let toch niet op een geluidsnorm of wel? Ze kan toch alleen moeilijkheden krijgen met de pliesie?
psies.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
apk gaat alleen over gasdicht (eventueel CO)
politie doet wel moeilijk over het geluid
politie doet wel moeilijk over het geluid

apk eisen uitlaat systeem:
gasdicht over gehele lengte
deugelijk bevestigt
c.o gehalte valt onder emmisie en niet eisen uitlaat systeem.
het zijn idd de flikken die moeilijk doen over DB's
gasdicht over gehele lengte
deugelijk bevestigt
c.o gehalte valt onder emmisie en niet eisen uitlaat systeem.
het zijn idd de flikken die moeilijk doen over DB's
R5GTT. Drive it like you stole it
nou weet ik uit ervaring wel dat als ze je auto staan te keuren en dat die mannen elkaar niet kunnen verstaan van de uitlaatherrie bij CO meting of zoiets, dan krijg je wel een dikke opmerking hoor! 

Ik wil de discussie niet in het Streetpower topic voort zetten, maar ik vind het echt belachelijk dat automaxx alleen nog maar voor van die gare "fast and the furious-generatie" is...Maakt niet uit Martijn, we zijn hier niet om geheimzinnig te doen
En het is ook niet een denderende mededeling, ik denk dat meerdere hier het "Ohja" gevoel hebben
Quote:
Bij deze willen we iedereen nogmaals wijzen op het paddockbeleid: standaard wagens, wagens met schade en wagens under construction worden geweigerd tot de paddock
Het gaat voornamelijk om deze regel uit hun uitnodigingsbrief, er zijn meerdere dingetjes, maar voornamelijk deze.
We zijn in maart/april de dans nog een beetje ontsprongen, maar deze regel staat nu pertinent in hun brief.
En aangezien de RTC voor iedereen is met een Renault en wij géén onderscheid willen maken in de standvoorkeuren.
Kunnen wij dus niet meer aan zoiets meedoen. Wij zouden mensen moeten gaan weigeren op de stands en dat is dus volkomen tegen het beleid van de RTC, want elke Renault is immers welkom, hoe gaar die ook is.
Ik wil wel naar met respect behandelde (oude) auto's kijken. Zoals Golfjes 1, oude type Polo's, R5 GTT's, Alpine's, noem het maar op.
Auto's voor de kenners die de subtiele wijzigingen zien en waarderen.
Al die (veel te) heftig verneukte karren hoeft van mij niet aan een stuk door. Zorg ook voor afwisseling.
Toch begrijp ik ze wel een beetje, want soms staat er ook een brik tussen dat je denkt...

De auto moet minstens een 'af-status' hebben. Het moet wel iets lijken...
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
er zijn veel auto's die standaard mooier zijn dan die opgesmukte sjonniebakkenChris@R5 schreef:Ik wil de discussie niet in het Streetpower topic voort zetten, maar ik vind het echt belachelijk dat automaxx alleen nog maar voor van die gare "fast and the furious-generatie" is...Maakt niet uit Martijn, we zijn hier niet om geheimzinnig te doen
En het is ook niet een denderende mededeling, ik denk dat meerdere hier het "Ohja" gevoel hebben
Quote:
Bij deze willen we iedereen nogmaals wijzen op het paddockbeleid: standaard wagens, wagens met schade en wagens under construction worden geweigerd tot de paddock
Het gaat voornamelijk om deze regel uit hun uitnodigingsbrief, er zijn meerdere dingetjes, maar voornamelijk deze.
We zijn in maart/april de dans nog een beetje ontsprongen, maar deze regel staat nu pertinent in hun brief.
En aangezien de RTC voor iedereen is met een Renault en wij géén onderscheid willen maken in de standvoorkeuren.
Kunnen wij dus niet meer aan zoiets meedoen. Wij zouden mensen moeten gaan weigeren op de stands en dat is dus volkomen tegen het beleid van de RTC, want elke Renault is immers welkom, hoe gaar die ook is.
Ik wil wel naar met respect behandelde (oude) auto's kijken. Zoals Golfjes 1, oude type Polo's, R5 GTT's, Alpine's, noem het maar op.
Al die (veel te) heftig verneukte karren hoeft van mij niet aan een stuk door. Zorg ook voor afwisseling.
Toch begrijp ik ze wel een beetje, want soms staat er ook een brik tussen dat je denkt...![]()
![]()
is dat nu de standaard voor tuningmeetings geworden?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
ja ik denk het helaas wel, om veel bezoekers te generen moet het evenement het liefst helemaal vol staan met zwaar getjoende en heftig verbouwde bakken, dat vind de massa mooi
een als hagelnieuw uitziende standaard 5 GTT met iets grotere wieltjes boeit bezoekers van dat soort evenementen niet
sneu maar waar
nouja dat is mijn theorie
een als hagelnieuw uitziende standaard 5 GTT met iets grotere wieltjes boeit bezoekers van dat soort evenementen niet
sneu maar waar
nouja dat is mijn theorie

Denk dat je met je standaard GT er heus wel op komt, denk dat ik met deuk in me deur zelfs er nog wel bijkan.
Tis meer dat ze niet van die gare kroketten willen.
Wat mij betreft moet je gewoon auto's die alleen maar opgesmeukte plastic aan de zijkant hebben weigeren.
Zoals die Mazda 323F's of Nissan 100x Nix dingen met smug-kits en vieze stickers. All show, no go
Tis meer dat ze niet van die gare kroketten willen.
Wat mij betreft moet je gewoon auto's die alleen maar opgesmeukte plastic aan de zijkant hebben weigeren.
Zoals die Mazda 323F's of Nissan 100x Nix dingen met smug-kits en vieze stickers. All show, no go

Mwah ik vind dat we als club er wel kunnen staan.
Ik bedoel geheel standaard clio's 1.2 zetten we ook niet zo snel op de stand.
En geen schadebakken of lopende projecten ben ik het wel mee eens.
Dusja om daar als club meteen vanaf te stappen....
Maargoed Automaxx is toch duizend in 1 dozijn en d'r is een toertocht, dusja dan is het sowieso out of question
Maargoed Automaxx is toch duizend in 1 dozijn en d'r is een toertocht, dusja dan is het sowieso out of question

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
zal ik de patrol eens opgeven haha
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
ach alle auto`s bij de grote beurt staan binnen een half jaar op marktplaats te koop dus misschien zittie volgend jaar bij de club+Clio16v+ schreef:zap er net ff langs ja, vind maar lelijk ding gewordenRon(nie) schreef:Dikke Megane bij de grote beurt
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
wat een ongelooflijk lelijk ding is dat geworden.!
En een excollega zat ook in DGB als 1 van die huppelktujes, maar ik zie het nut en de waarde er niet van 1.
hoef voor de rest van het jaar dus geen DGB meer te kijken, is nog steeds bagger, ze willen nu steeds meer dat Pimp mijn gammele bak nadoen

En een excollega zat ook in DGB als 1 van die huppelktujes, maar ik zie het nut en de waarde er niet van 1.
hoef voor de rest van het jaar dus geen DGB meer te kijken, is nog steeds bagger, ze willen nu steeds meer dat Pimp mijn gammele bak nadoen
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
Smaken verschillen nou eenmaal heErik Olijnsma schreef:wat een ongelooflijk lelijk ding is dat geworden.!![]()

Als ik mijn auto niet aan de straat stenen kwijt kan raken en iemand anders zegt ik spuit hem over voor niks. en je kan hem daarna veel duurder verkopen. waarom niet? er zijn altijd mensen die voor die auto`s goud geld neerleggen.En een excollega zat ook in DGB als 1 van die huppelktujes, maar ik zie het nut en de waarde er niet van 1.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Sja die gast rept wel met grote woorden van hij moet speciaal zijn en ik moet anders rijden dan de rest....
Maar die gast heeft die bak al meer dan een jaar, en hij was nog steeds volkomen standaard.
Maar die gast heeft die bak al meer dan een jaar, en hij was nog steeds volkomen standaard.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
waarschijnlijk een veel te duur koophuis en geen geld om z`n auto te "tunen"
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Deels wel met je eens, maar het gaat VDB puur om de centen, hoe meer de vandaagse populariteit erstaat, hoe meer kaarten er verkocht worden.Chris@R5 schreef:Ik wil de discussie niet in het Streetpower topic voort zetten, maar ik vind het echt belachelijk dat automaxx alleen nog maar voor van die gare "fast and the furious-generatie" is...Maakt niet uit Martijn, we zijn hier niet om geheimzinnig te doen
Quote:
Toch begrijp ik ze wel een beetje, want soms staat er ook een brik tussen dat je denkt...![]()
![]()
Daarom is Vive La France nu ook pleite, scheen niet rendabel genoeg te zijn, en er zijn gewoon te weinig concurrerende bedrijven.
En ik houd absoluut niet van die Tupperware dingen, als ik dat wil zien ga ik wel naar een Tupperware party,
Steven schreef:Mwah ik vind dat we als club er wel kunnen staan.
Een standaard Clio zal er niet zo snel staan, maar die kans is er wel, en vind het onzin dat we daarin moeten snijden.
Als iemand met een standaard Clio 16v komt, moet je die gaan weigeren omdat het een standaard auto is?
Of kun je hem toelaten omdat er iets sterkere motor en wat plastic opzit?
En van de meeste leden die ik hier op het forum ken, zijn ze allemaal nog midden in hun project, de 1 wat meer klaar dan de ander, maar goed, wat is iemand die in het midden van een project zit? oftewel wanneer kun je aangeven of iemand klaar is?
*p.s. dit bericht refelcteert mijn mening, niet per se die van het bestuur!*
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dan moet je dus weer uitzoeken en mensen verbieden tot de stand, en dat is nou net datgene waar we als club zijnde niet achter staanLex schreef:Ach met de lopende projecten hebben we straks een aantal dikke show & go wagens in huis als club.
Dus ik denk dat het de club goed doet als ze met deze wagen een aantal automaxx evenementen bezoekt.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Sorry, hoor maar je kan hier ook een aantal nette orginele auto's tussen zetten.
Heb je wel eens gezien wat bijv, clubs als hatsibatsi tuning enz. hebben staan
Heb je wel eens gezien wat bijv, clubs als hatsibatsi tuning enz. hebben staan

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92