Vertel hier alles over je project.
Steven
Berichten: 26862 Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar
di 13 sep 2005 20:43
Nouja jij zegt dat er een benzineretour opzit
Dus dan staat die pomp er constant tegen de de drukregelaar aan te pompen zonder dattie z'n overdruk via de retour kwijtkan.
Snap je het nu?
mark 5t
Berichten: 7630 Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:
di 13 sep 2005 21:04
ik bedoelde idd de retour die op de carb zit .
als de vlotterkamer vol is loopt de benzine retour de tank in toch ?
of begrijp ik het nu verkeerd?
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511 Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen
wo 14 sep 2005 6:06
nee daar heb je een vlotter naald voor he mark.. die sluit de boel af..
ik kan me niet vorstellen dat er op de carb een benzine retour zit
mark 5t
Berichten: 7630 Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:
wo 14 sep 2005 16:31
ja dat snap ik wel abel maar waarvoor zou die aansluiting nr 5 dan zijn?
Sander
Berichten: 1542 Lid geworden op: zo 3 jun 2001 0:00
Locatie: in de buurt
Contacteer:
wo 14 sep 2005 17:54
mark 5t schreef: ja dat snap ik wel abel maar waarvoor zou die aansluiting nr 5 dan zijn?
Voordat je een carb. koopt en een spruitstuk gaat aanpassen heb je toch de functie, aansluiting en werking onderzocht van die carb.??
Ik zou de rerour niet over de carb laten lopen, straks staat je pomp vol vermogen te draaien of je crb. begint te lekken door de hoge druk. Waarom wil niet de orginele drukregelaar gebruiken?
gr sander
mark 5t
Berichten: 7630 Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:
wo 14 sep 2005 20:21
wegens tijdgebrek heb ik mij er nog niet goed in verdiept maar het komt vast wel goed als ik de hele handel in mijn carosserie heb hangen.
trouwens dit is niet mijn topic maar ik probeer het aan te vullen met nuttige vragen.
Sander
Berichten: 1542 Lid geworden op: zo 3 jun 2001 0:00
Locatie: in de buurt
Contacteer:
wo 14 sep 2005 20:40
Sander schreef: Waarom wil niet de orginele drukregelaar gebruiken?
gr sander
-Ray-
Berichten: 21541 Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:
wo 14 sep 2005 22:49
setje apex -6 cm, kan je tussen de 3 en 400 klaar zijn.
Immer wieder die verdammte Holländer
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403 Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born
wo 14 sep 2005 23:15
2e link, via platimex als clublid, ben je ook tussen 3 en 400 klaar en heb je n goeie schroefset (Voske heeft dezelfde, voelde erg fijn).
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403 Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born
wo 14 sep 2005 23:18
Je moet de originele drukregelaar wel gebruiken, anders blaas je je carb op zoals de mensen hier zeggen. De originele houdt de benzinedruk mooi op turbodruk + 0.25 bar
slash
Berichten: 688 Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:27
Locatie: leiden
vr 16 sep 2005 18:13
Riël schreef: 2e link, via platimex als clublid, ben je ook tussen 3 en 400 klaar en heb je n goeie schroefset (Voske heeft dezelfde, voelde erg fijn).
Iemand nog een suggestie???????
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403 Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born
vr 16 sep 2005 18:14
Ja KW of Koni, EBAY.DE (gewindefahrwerk).
slash
Berichten: 688 Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:27
Locatie: leiden
slash
Berichten: 688 Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:27
Locatie: leiden
di 20 sep 2005 20:34
hoe kan ik een leuke avatar bij mn naam krijgen....????
-Ray-
Berichten: 21541 Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:
di 20 sep 2005 20:35
lid worden
Immer wieder die verdammte Holländer
peter5GTTurbo
Berichten: 2308 Lid geworden op: do 6 mar 2003 19:14
Locatie: Katwijk ZH
Contacteer:
di 20 sep 2005 20:35
slash schreef: hoe kan ik een leuke avatar bij mn naam krijgen....????
Lid worden !!!!!!
Die grote neus was me voor.
-Ray-
Berichten: 21541 Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:
di 20 sep 2005 20:37
ja daar heb ik een neusje voor
Immer wieder die verdammte Holländer
peter5GTTurbo
Berichten: 2308 Lid geworden op: do 6 mar 2003 19:14
Locatie: Katwijk ZH
Contacteer:
di 20 sep 2005 20:40
-Ray- schreef: ja daar heb ik een neusje voor
Zeg maar gerust Neus
Sander
Berichten: 1542 Lid geworden op: zo 3 jun 2001 0:00
Locatie: in de buurt
Contacteer:
di 20 sep 2005 20:50
Dan moet je eerst lid worden, daarna is het niet zo moeilijk meer.
gr s
nder
P.s. wanneer komt de carb. er op?
slash
Berichten: 688 Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:27
Locatie: leiden
di 20 sep 2005 20:55
Sander schreef: Dan moet je eerst lid worden, daarna is het niet zo moeilijk meer.
gr s
nder
P.s. wanneer komt de carb. er op?
snel hoop ik, en als ik alle aansluitingen goed heb, een gast die met zo'n carb rijdt heb ik om hulp gevraagt, en hij heeft t een en ander uitgelegd
Sander
Berichten: 1542 Lid geworden op: zo 3 jun 2001 0:00
Locatie: in de buurt
Contacteer:
wo 21 sep 2005 5:02
slash schreef: -Ray- schreef: lid worden
ben lid....
Vroeg stond het in "Profile" maar dat is iets verandert of niet goed meer??
gr s
nder
slash
Berichten: 688 Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:27
Locatie: leiden
do 22 sep 2005 20:29
ik ben nog steeds op zoek naar een goed veren en demper setje, die Ultimate via Platimex is niet meer te leveren.... wat nu??
andere set misschien????
slash
Berichten: 688 Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:27
Locatie: leiden
peter5GTTurbo
Berichten: 2308 Lid geworden op: do 6 mar 2003 19:14
Locatie: Katwijk ZH
Contacteer:
do 22 sep 2005 23:00
slash schreef: Niemand?????
Ik heb apex er onder zitten -60.
Best hard, weinig comfort maar daar doe ik het ook niet voor.
De rotondes zijn nu m`n beste maatjes
-Ray-
Berichten: 21541 Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:
vr 23 sep 2005 14:06
-Ray- schreef:
setje apex -6 cm, kan je tussen de 3 en 400 klaar zijn.
ik snap niet dat het zo moeilijk moet zijn?
Immer wieder die verdammte Holländer
slash
Berichten: 688 Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:27
Locatie: leiden
vr 23 sep 2005 16:11
-Ray- schreef: -Ray- schreef:
setje apex -6 cm, kan je tussen de 3 en 400 klaar zijn.
ik snap niet dat het zo moeilijk moet zijn?
het hoeft ook niet moeilijk te zijn, ik zou gewoon een beetje info willen hebben voordat ik wat koop
slash
Berichten: 688 Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:27
Locatie: leiden
vr 23 sep 2005 16:20
maargoed die Apex ziet er goed uit, maar die is volgens mij niet instelbaar....
Steven
Berichten: 26862 Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar
vr 23 sep 2005 16:46
Ik heb ook instelbare koni's, in de 2,5 jaar tijd dat ik ermee rijd heb ik er nog geen 1x aan gedraaid
Beetje zelfde mening heb ik ook over een schroefset, die zet je misschien na een paar x heen en weer ergens in het midden waar drempels nog net mee te nemen zijn en verder kom je er niet meer aan.
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Berichten: 6133 Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
Locatie: Heiloo
Contacteer:
vr 23 sep 2005 20:09
instelbaar is handig als je veel op circuit en straat rijd
met een slag evrschil zie je duidelijke verandering
slash
Berichten: 688 Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:27
Locatie: leiden
slash
Berichten: 688 Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:27
Locatie: leiden
do 29 sep 2005 19:47
even nog een vraag wat is de max wat verlagen betreft,
ik rij met 185/50/14 wielen dus ik dacht is -50 mm. niet errug laag???? iemand een foto>??
pierre
Berichten: 2523 Lid geworden op: di 4 mei 2004 20:55
Locatie: Hoorn
do 29 sep 2005 20:40
lager kan, gewoon mijn aluvelgen nu eindelijk opknappen en 175/50-13 of 195/45-13 inch banden erom heen.
zakt ie gelijk weer 2 cm.
slash
Berichten: 688 Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:27
Locatie: leiden
do 29 sep 2005 21:17
pierre schreef: lager kan, gewoon mijn aluvelgen nu eindelijk opknappen en 175/50-13 of 195/45-13 inch banden erom heen.
zakt ie gelijk weer 2 cm.
jou alu velgen????