even tussen je banden weg peuterenLuco/Alpine-racer schreef:hahaha ben benieuwd wat er gebeurd als je er met een patrol oprostSanderrr schreef:Hmmz, is idd wel vrij extreem wat er gebeurt. Klap je een keertje niet met je hoofd op het stuur, klapt je stuur op je hoofdMaarja, zolang je nergens tegenaan rijdt is er niets aan de hand natuurlijk
![]()
![]()
![]()
ik denk uitstappen en de restjes van de landwind aan de kant vegen instappen en weer verder![]()
![]()
![]()
ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
diein board camera is wel gaaf
eerst kom je zacht met je hoofd in de airbag om daarna een schedelbasis op te lopen van het stuur en diverse andere onderdelen

eerst kom je zacht met je hoofd in de airbag om daarna een schedelbasis op te lopen van het stuur en diverse andere onderdelen

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
een gtt of een asobak daar mag je toch wel enig veiligheidsverschil inverwachtenpierre schreef:volgens mij gebeurt hetzelfde als ik met mijn 5gt turbo botst met een vaartje van 65 km/uur.

als je een hekel aan iemand hebt geef je hem een landwind voor zijn verjaardag kosten toch geen drol ghehehe
http://news.monstersandcritics.com/euro ... 029932.php
WTF ?! die JMC auto's zijn half nederlands en ook door een of andere nederlander ontwikkeld Peter Bijvelds als ik dit verhaaltje moet geloven
WTF ?! die JMC auto's zijn half nederlands en ook door een of andere nederlander ontwikkeld Peter Bijvelds als ik dit verhaaltje moet geloven
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
De basis is een oud-type Opel Frontera LWB
en dat van die nederlander klopt wel
en dat van die nederlander klopt wel
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Vraag ik me af hoeveel jij er kan verwachten op je verjaardag.....Luco/Alpine-racer schreef:als je een hekel aan iemand hebt geef je hem een landwind voor zijn verjaardag kosten toch geen drol ghehehe
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
denk dat het resterende overschot van de importeur bij hem op de stoep staat

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Je zal er maar 1 gekocht hebben.
Ben bang dat die importeur de resterende auto's nooit meer kwijt raakt, iig niet in Nederland.
Ben bang dat die importeur de resterende auto's nooit meer kwijt raakt, iig niet in Nederland.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ach er zijn altijd wel een paar idioten hier die hem wel willen kopen voor weinigFrits schreef:Vraag ik me af hoeveel jij er kan verwachten op je verjaardag.....Luco/Alpine-racer schreef:als je een hekel aan iemand hebt geef je hem een landwind voor zijn verjaardag kosten toch geen drol ghehehe

Wat een liefde voel ik hier toch...Luco/Alpine-racer schreef:ach er zijn altijd wel een paar idioten hier die hem wel willen kopen voor weinigFrits schreef:Vraag ik me af hoeveel jij er kan verwachten op je verjaardag.....Luco/Alpine-racer schreef:als je een hekel aan iemand hebt geef je hem een landwind voor zijn verjaardag kosten toch geen drol ghehehe![]()
![]()
![]()
![]()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ben net jarig geweest geen landwind gezienFrits schreef:Vraag ik me af hoeveel jij er kan verwachten op je verjaardag.....Luco/Alpine-racer schreef:als je een hekel aan iemand hebt geef je hem een landwind voor zijn verjaardag kosten toch geen drol ghehehe

-
- Über-Spammer
staat morgen tegen de gevel van je huis 

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
http://www.nu.nl/news/590754/21/Arts_be ... tis-C.html
dinsdag al gelezen op het intranet op het werk, maar kwam het net weer tegen op nu.nl
mocht deze kl**thommel nog ruim 2000 jaar blijven leven dan zal ie d'r niet van kunnen genieten
dinsdag al gelezen op het intranet op het werk, maar kwam het net weer tegen op nu.nl
mocht deze kl**thommel nog ruim 2000 jaar blijven leven dan zal ie d'r niet van kunnen genieten
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Die racekarts kunnen nog best tegen een stootje en de gasten die erop rijden ook. Ben toch nog een beetje verbaasd als je sommige gewoon op ziet staan en weglopen (hoewel dat niet bij iedereen even vloeiend ging
) Maar hier dus een compilatie van wat kartgeweld. En even wat
voor de kart die op 2 wielen door de bocht gaat
http://www.koreus.com/media/karting-accident.html

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Sanderrr schreef:Die racekarts kunnen nog best tegen een stootje en de gasten die erop rijden ook. Ben toch nog een beetje verbaasd als je sommige gewoon op ziet staan en weglopen (hoewel dat niet bij iedereen even vloeiend ging) Maar hier dus een compilatie van wat kartgeweld. En even wat
voor de kart die op 2 wielen door de bocht gaat
![]()
mmmmmmmm ging voor de eerste keer karten met de 100 cc rotax, kom ik aan op veldhoven, kart uit de aanhanger en alles in orde maken.
komen we in de pits, ff plaatsje zoeken.
eerst even kijken, zie ik er een over start finish komen en die wil remmen voor de bocht naar links, ooooooooooooooooooopssssssssssss remkabeltje breekt, ging op volle snelheid rechdoor, ging zo hard de banden in dat die met kart en al op de bandenstapels en in het hek hing
heb ff getwijfeld of ik wel zou gaan rijden

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ach gewoon leuk strippie meer niet