Niels Takken schreef:Snap niet dat je een Turbo wilt, gewoon ouderwetse pks man is veel stoerder. turbos zijn voor motoren die van zichzelf niet genoeg vermogen kunnen geven![]()
@niels

Niels Takken schreef:Snap niet dat je een Turbo wilt, gewoon ouderwetse pks man is veel stoerder. turbos zijn voor motoren die van zichzelf niet genoeg vermogen kunnen geven![]()
jaloers met zon trage atmo motorNiels Takken schreef:Snap niet dat je een Turbo wilt, gewoon ouderwetse pks man is veel stoerder. turbos zijn voor motoren die van zichzelf niet genoeg vermogen kunnen geven![]()
lekker aan het stoken luco?Luco/Alpine-racer schreef:jaloers met zon trage atmo motorNiels Takken schreef:Snap niet dat je een Turbo wilt, gewoon ouderwetse pks man is veel stoerder. turbos zijn voor motoren die van zichzelf niet genoeg vermogen kunnen geven![]()
nog tragerStrijder schreef:Er zijn uitzonderingen
Jou Gtt komt straks amper meer van z'n plek met al die stuurbekrachtigings ShitLuco/Alpine-racer schreef:ghehe
nee hoor tot de 120 red ik het wel (denk ik met de gtt) daarboven kom je met een standaard gtt te kort vermoed ik![]()
![]()
mooie auto een williams, was het bijna geworden, maar toch een gtt
tegenover die stuurbekrachtigingsshit komt wel een grotere intercooler en een T25Florus schreef:Jou Gtt komt straks amper meer van z'n plek met al die stuurbekrachtigings ShitLuco/Alpine-racer schreef:ghehe
nee hoor tot de 120 red ik het wel (denk ik met de gtt) daarboven kom je met een standaard gtt te kort vermoed ik![]()
![]()
koop dan een gttStrijder schreef:Wat koste ook alweer zo'n turbo voor de williams?Florus schreef:Dat zullen we nog wel eens zienStrijder schreef:Er zijn uitzonderingen,is wel handig dat ik pcies weet hoe snel jou willy is
![]()
Achja je blijft meelopers houden heLuco/Alpine-racer schreef:ghehe
![]()
Des te meer reden voor mij om door te sparen voor een T28, en een nog grotere I.C.Luco/Alpine-racer schreef: tegenover die stuurbekrachtigingsshit komt wel een grotere intercooler en een T25![]()
mmmmmmm wat zou meer schelen![]()
ja die willierijders moeten vaak lopen hoorde ikNiels Takken schreef:Achja je blijft meelopers houden heLuco/Alpine-racer schreef:ghehe
![]()
Niet jaloers gaan worden luco he?Luco/Alpine-racer schreef:ja die willierijders moeten vaak lopen hoorde ikNiels Takken schreef:Achja je blijft meelopers houden heLuco/Alpine-racer schreef:ghehe
![]()
en ze roken als een ketter![]()
![]()
![]()
ja das het goede levenNiels Takken schreef:Niet jaloers gaan worden luco he?Luco/Alpine-racer schreef:ja die willierijders moeten vaak lopen hoorde ikNiels Takken schreef:Achja je blijft meelopers houden heLuco/Alpine-racer schreef:ghehe
![]()
en ze roken als een ketter![]()
![]()
![]()
Misschien een idee voor jou om eens wat vaker te gaan lopen, als ik je foto goed bekeken heb
![]()
cheers mate
valt nog mee hoor 1.83 en nog onder de 90kgNiels Takken schreef:Het is je goed recht!
baas boven baasMerijn schreef:whehe... 18", 2,5 kilo.![]()
En een uitgaansverbod boven de 3 bft.P@TB@D schreef:Gehehe 1.90 en 78 kilo![]()
op welke testbank dan?? Begrijp me goed, ik geloof dat de opgegeven waardenMarcel B. schreef:ik 148.8 aan de wielen
zonder chip,
en geen snelle nokkenassen ofzo...
En hoe is je koppelverloop? Zet de auto's maar eens naast mekaar.GeniustheGzA schreef:op welke testbank dan?? Begrijp me goed, ik geloof dat de opgegeven waardenMarcel B. schreef:ik 148.8 aan de wielen
zonder chip,
en geen snelle nokkenassen ofzo...allemaal juist uit de computer komen rollen! En dat de Williams meer heeft dan fabrieksopgave geloof ik ook anders rijd ik standaard geen GTI16V zoveel aan p**p! Maarrr, wat is er bij mij dan mis gegaan
??? Ik bedoel, 4pk winst met alles wat ik gedaan heb (laten doen).....
![]()
Greetz
marcel is ook in goes op de bank geweest.GeniustheGzA schreef:op welke testbank dan?? Begrijp me goed, ik geloof dat de opgegeven waardenMarcel B. schreef:ik 148.8 aan de wielen
zonder chip,
en geen snelle nokkenassen ofzo...allemaal juist uit de computer komen rollen! En dat de Williams meer heeft dan fabrieksopgave geloof ik ook anders rijd ik standaard geen GTI16V zoveel aan p**p! Maarrr, wat is er bij mij dan mis gegaan
??? Ik bedoel, 4pk winst met alles wat ik gedaan heb (laten doen).....
![]()
Greetz