De Onbekende Renault.
-
- Contacteer:
Fiets jij zo snel danMonica schreef:Vanmorgen om 7.45 in een flits in Doetinchem bij De Kruisberg (gevangenis):
Een Williams
Geen verdere kenmerken kunnen zien (zat nog te slapen op de fiets)
Wie-o-wie?
-
- Contacteer:
ken je nagaan als je niet aan het slaap(wandelen/fietsen) was :d
-
- Contacteer:
Vanmiddag gespot bij de TinQ in Delfgauw:
Een rode R5 GT Turbo!!
Ik was die jongen die op de steiger stond
p.s lekker he zo'n dumpvalve!
Een rode R5 GT Turbo!!
Ik was die jongen die op de steiger stond

p.s lekker he zo'n dumpvalve!

-
- Contacteer:
als ik zo kijk en het kruin van de bestuurder zie zou ik zeggen maarten???CChris schreef:vanmorgen toen ik in de tram stond, reed aan het begin/eind van de erasmusbrug, rond 5 over 10 zal het geweest zijn.........
bekende van iemand???
Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Contacteer:
Ik werk op bijna ieder tankstation in Nederland dusja...Ralf schreef:sinds wanneer werk jij daar? ik woon daar vlakbijWas je wel stukje uit de richting van huis...
ik was eigenlijk best wel in de buurt!
Zal het de volgende keer wel ff laten weten als ik in de buurt ben!
(waarschijnlijk maandag:D)
Gistermiddag in Emmeloord op de Zuiderkade een rood metallic Clio V6, volledig standaard
Kenteken ~~-~L-LL, uit 2002 en nog 1e eigenaar. Had plaathouders van garage Klein in Ens...en ik geen RTC stickers meer...dôh!
Maaar wel gaaf om zo'n ding daar tussen al die 'gewone' auto's te zien staan, zeer gaaf

Kenteken ~~-~L-LL, uit 2002 en nog 1e eigenaar. Had plaathouders van garage Klein in Ens...en ik geen RTC stickers meer...dôh!
Maaar wel gaaf om zo'n ding daar tussen al die 'gewone' auto's te zien staan, zeer gaaf

::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship
-
Gisteren aan het eind van de middag gespot tussen Grou en Leeuwarden
Witte GTT
kenteken = JJ-GR-36
Bij stoplichten bij Goutum.
Clio williams
kenteken = JS-JX-60
Witte GTT
kenteken = JJ-GR-36
Bij stoplichten bij Goutum.
Clio williams
kenteken = JS-JX-60
-
Ja, zag er mooi uit die clio
dennisvr schreef:dacht ik ook, maar weet nix van nog een GTTMike (spitsoor) schreef:als ik zo kijk en het kruin van de bestuurder zie zou ik zeggen maarten???
Hahahhaha, jullie hebben het allebij mis, het is maarten niet, die gast woont bij mij een straat verder ik zie hem wel een rijden
-
- Contacteer:
dan lijkt ie er zo vanuit deze hoek best wel veel op maarten vindt je ook niet?Marco V schreef:dennisvr schreef:dacht ik ook, maar weet nix van nog een GTTMike (spitsoor) schreef:als ik zo kijk en het kruin van de bestuurder zie zou ik zeggen maarten???
Hahahhaha, jullie hebben het allebij mis, het is maarten niet, die gast woont bij mij een straat verder ik zie hem wel een rijden

Rond het middaguur in Druten (of all places) die ene gozer met die grijze 19 1.4 met 'dikke' voor- en achterbumper. Was vorig jaar ook mee met de Ardennen-toertocht.
Ik nog zwaaien, maar hij gewoon strak voor zich uitkijken

ow Bart zekerSteven schreef:Rond het middaguur in Druten (of all places) die ene gozer met die grijze 19 1.4 met 'dikke' voor- en achterbumper. Was vorig jaar ook mee met de Ardennen-toertocht.
-
Ja is Bartuitlauwe, woont in Beneden Leeuwen, werkt daar ergens bij een tankstation.
Hoe kom je daar verzeild dan ?
Wel ff lekker op de brug de auto opengegooid ? Je kan altijd goed blazen daar.
Jaja ik was even een Renault 9 testen daaro, helaas was het weer een typische verkoopbeun. Hansvandewielen ofzo.MacMouse schreef:Ja is Bartuitlauwe, woont in Beneden Leeuwen, werkt daar ergens bij een tankstation.
En op die brug over de Maas kun je idd lekker knallen.

Steven schreef:Hansvandewielen ofzo.

Verschrikkelijk wat een typische beunhaas.
Bijna alles is langsgeweest
'van een oud opaatje geweest' -> Kan op zich wel kloppen, het rook of Opa er nog in lag.
'altijd netjes z'n beurtjes gehad' -> Yeah right, mijn poep is normaal dikker dan die bruine drap in het vaatje.
'Nieuwe bandjes' --> Nieuwe Hankook, die nu trouwens nu wat minder nieuw zijn
Er was dus een koelslang lek, maar ik vertrouwde het zaakie niet, verder wilde ie niet in prijs zakken, dan ging ie wel voor import.
Terwijl ie een half uur eerder nog zat te mekkeren dat de import te weinig gaf
Naja we hebben iig wel gelachen tijdens de testrit, de handrem deed het erg goed. Bijna iets te goed
Bijna alles is langsgeweest
'van een oud opaatje geweest' -> Kan op zich wel kloppen, het rook of Opa er nog in lag.
'altijd netjes z'n beurtjes gehad' -> Yeah right, mijn poep is normaal dikker dan die bruine drap in het vaatje.
'Nieuwe bandjes' --> Nieuwe Hankook, die nu trouwens nu wat minder nieuw zijn

Er was dus een koelslang lek, maar ik vertrouwde het zaakie niet, verder wilde ie niet in prijs zakken, dan ging ie wel voor import.
Terwijl ie een half uur eerder nog zat te mekkeren dat de import te weinig gaf

Naja we hebben iig wel gelachen tijdens de testrit, de handrem deed het erg goed. Bijna iets te goed

-
- Contacteer:
Vanmiddag gespot tussen Schuddebeurs en Noordgouwe. Een witte clio 16 klapper met getinte ramen, sportuitlaatje enz. En ik heb RTC zijruitstickers erop zien zitten wie o wie. Hij stond tegenover de BP geparkeerd aldaar 

-
- Contacteer:
Das Cristian Lang
een hele goeie vriend van me hij heeft zicht hier volgens mij ook aangemeld, maar denk nie dat tie reageert
Daarom reageer ik wel ff
een hele goeie vriend van me hij heeft zicht hier volgens mij ook aangemeld, maar denk nie dat tie reageert
Daarom reageer ik wel ff

reed gister naar spijk(plaatsje vlak bij eemshaven) kwam ik volgens mij deze clio tegen zag er echt stoer uit knipperde nog ff met de lichten.
greetzzzz marcel
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/leuke_clio.jpg[/img]
greetzzzz marcel
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
jiggy schreef:reed gister naar spijk(plaatsje vlak bij eemshaven) kwam ik volgens mij deze clio tegen zag er echt stoer uit knipperde nog ff met de lichten.
greetzzzz marcel

Vannacht gespot in de Lijsterbesstraat te Waddinxveen. Zwarte GT Turbo, Clio16V velgen, happer op de kap, verlaagd, BY- kenteken. RTC raamband, zijruitstikkers en nummerplaathouder. 

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Bij een ex-Renault garage in Venray stonden een paar erg leuke wagens binnen. Een in nieuwstaat verkerende Renault 5 Alpine (JR-VR-51) en een aantal andere auto modellen die ik niet kende.
1 ervan was een redelijk grote wagen, 2/3 deurs, 4 koplampen, typisch driehoekig rooster aan de achterkant, boven het achterwiel. Geen idee welk type het was, maar ze waren echt in erg goede staat. 
Edit: Typisch... Hij was toch echt zilvergrijs, maar op RDW.nl staat dat ie rood zou moeten zijn.

Edit: Typisch... Hij was toch echt zilvergrijs, maar op RDW.nl staat dat ie rood zou moeten zijn.

-
- Moderator
- Car: Megane
Mijn vriendin heeft gister in denhaag bij de bogaard een witte 5 gtt gespot, kenteken was rx-xj-30.
HAd een grote rtc sticker achterop, en er reed een vrouwelijk persoon in. WIE O WIE???
HAd een grote rtc sticker achterop, en er reed een vrouwelijk persoon in. WIE O WIE???