Enneh, laat je onderweg niet overhalen tot domme dingen.
Ik weet niet hoe breed dat gebied is wat jij definieert als "gecontroleerde" drift, maar ik weet wel dat 't bij een phase 1 nihil is. Zelfs een geoefend coureur zal 'm niet houden. (De toevalstreffer daargelaten.)alex1971 schreef:de fase 2 is een stuk goedmoediger geworden achterin maar 'ongecontroleerd uitbreken' etc gebeurt alleen als je echt ervoor gaat. Moeilijke van deze auto is het dunne grensgebied. Je hebt lang grip, dan een klein stukje gecontroleerde drift en erna ben je verloren. Dat middelste deel is bij normalere auto's wat 'breder', maar ter verdediging.. voordat je zover bent met deze auto ga je echt al vreselijk hard.
"Wij" zijn voornamelijk jongelui, die hebben nog niet zo veel geld te makken. Zeker niet om ff wat geld op te hoesten voor een V6.Verder; de vraag waarom hij zo'n machine kopen wil is natuurlijk totaal niet van toepassing. Een hele hoop mensen zullen zich ook afvragen waarom wij met z'n allen in bijvoorbeeld Clio's I 16v rondrijden terwijl we weten dat dat net zo goed bakken geld kost... Een Clio V6 is gewoon een superstoere bak. Van zulke auto's moet je niet naar het verbruik en het praktisch nut kijken. Als iemand zo'n ding wil, hebben ze echt niet gezocht naar een zuinige praktische familiebak.![]()
Succes met je aankoop!! Als het je droom is; ga ervoor!
Meer nog. Vanaf 25.000 Euro en hoger.willow schreef:keep on dreaming mateMike (spitsoor) schreef:zoveel kost een ph1 v6 nu tog niet meer? volgens mij rij je er al 1 zo rond de 10.000 euries?![]()
doe maar het dubbele voor eentje met weinig km (10.000-20.000 km)
Precies, meeste V6'jes ph 1 die ik ben tegengekomen koste rond de 27000 euro. Maar even back on topic, zeer mooie V6 hoor!#Ron# schreef:Meer nog. Vanaf 25.000 Euro en hoger.willow schreef:keep on dreaming mateMike (spitsoor) schreef:zoveel kost een ph1 v6 nu tog niet meer? volgens mij rij je er al 1 zo rond de 10.000 euries?![]()
doe maar het dubbele voor eentje met weinig km (10.000-20.000 km)
@kingpin Gefeliciteerd. Mooi ding. Enne, voorzichtig he?