De Onbekende Renault.
net 5 min geleden, (14:10 ofzo) reed op oranjesingel in nijmegen naar het keizerkarelplein, kwam clio 16v of willie (donkerblauwe) me tegemoet. kerel zwaaide nog ff, ook teruggezwaaid. bekende? Kenteken zo snel niet gezien 

rond 15:15 bij postkantoor in nijmegen, zwarte clio 16v phase 1. met normale clio achterstrip (zonder 16v logo, maar ook geen ph2 strip), phase 2 grill en wel mooie velgen. zag er wel netjes uit. kenteken ??
stond geparkeerd bij uitzendbureau op de hoek.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Net rond kwart voor 4 op het takenhofplein in Nijmegen een Paars kleurig (zelfde kleur als Jacco's Twingo) twingootje, zag er erg dik uit, uitlaatje in het midden, dikke velgjes, sticker op achterruit en heldere lexuslampjes, voor zover ik kon zien, iemand van hier????
Gr Ronnie.
Gr Ronnie.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
In groningen stond vlakbij de Chopinlaan een zwarte 16v geparkeerd
TB-DV-..
TB-DV-..
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Contacteer:
gisteren rond half 11 gespot op de n57 Een zwarte clioII phI volgens mij die zo te zien gesponsort wordt door RB cartuning denk dat ie onder weg was daar na toe want hij reed richting brielle. Geen rtc kenmerken kunnen zien wel stond ie te koop zag er wel gaaf uit 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
Gisteren op schiphol (thv aankomsthal)
Gele RMC, verlaagd, zwarte velgen
In Leerdam op de Schaikseweg:
Zwarte Twingo met blauwe "accenten": spiegels, booskijkers, zijstrips en raambanden voor en achter...
Kenteken vandaag gezien: HJ-VS-68 (volgens mij ook spinners, maar kunnen ook van die BLING BLING wieldoppen zijn...)
In Leerdam stond ook nog een Gele RMC geparkeerd met nette 5-spaaks
Kenteken: NS-LN-77
Ook op de schaikseweg:
Standaard R19 16V
Kleur: Rood Kenteken: FJ-NH-35
Vandaag op de schaikseweg:
Blauwe Clio 16V
Op de parallelweg:
Blauwe 19 16V Chamade
Kenteken: FT-LH-??
Net onderweg naar huis nog een verlaagde Twingo met 5 spaaksvelgen op de parallelweg
Reed net weg bij Shell station...
Gele RMC, verlaagd, zwarte velgen
In Leerdam op de Schaikseweg:
Zwarte Twingo met blauwe "accenten": spiegels, booskijkers, zijstrips en raambanden voor en achter...
Kenteken vandaag gezien: HJ-VS-68 (volgens mij ook spinners, maar kunnen ook van die BLING BLING wieldoppen zijn...)
In Leerdam stond ook nog een Gele RMC geparkeerd met nette 5-spaaks
Kenteken: NS-LN-77
Ook op de schaikseweg:
Standaard R19 16V
Kleur: Rood Kenteken: FJ-NH-35
Vandaag op de schaikseweg:
Blauwe Clio 16V
Op de parallelweg:
Blauwe 19 16V Chamade
Kenteken: FT-LH-??
Net onderweg naar huis nog een verlaagde Twingo met 5 spaaksvelgen op de parallelweg
Reed net weg bij Shell station...
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
jawel hoor, gewoon [ img = 800 , 600 ] ervoor (zonder spatiesChris@R5 schreef:Mja die zogenaamde code ervoor zetten bij de link werkt niet op een of andere manier.~Haas~ schreef:houdt die formaten nou ff een btje binnen de perken![]()

zal de GP wel zijn, rijd er rond ja, gast is ook wel eens hier te vinden, maar maar sporadisch.+Clio16v+ schreef:net 5 min geleden, (14:10 ofzo) reed op oranjesingel in nijmegen naar het keizerkarelplein, kwam clio 16v of willie (donkerblauwe) me tegemoet. kerel zwaaide nog ff, ook teruggezwaaid. bekende? Kenteken zo snel niet gezien
met MOMO velgen idd, stond net bij t station. Voor de oude garde, zelfde velgen als Nielske onder zijn 16v had+Clio16v+ schreef:rond 15:15 bij postkantoor in nijmegen, zwarte clio 16v phase 1. met normale clio achterstrip (zonder 16v logo, maar ook geen ph2 strip), phase 2 grill en wel mooie velgen. zag er wel netjes uit. kenteken ??

nee, weet wel wie je bedoeld, gast is wel eens op me werk. Is wel een grappig karretje, maar van dichtbij issie heel wat minderRon(nie) schreef:Net rond kwart voor 4 op het takenhofplein in Nijmegen een Paars kleurig (zelfde kleur als Jacco's Twingo) twingootje, zag er erg dik uit, uitlaatje in het midden, dikke velgjes, sticker op achterruit en heldere lexuslampjes, voor zover ik kon zien, iemand van hier????
Gr Ronnie.

-
- Contacteer:
Vanmiddag gespot in Vlaardingen/Schiedam
- Red Scorpion in zn megane
- R5 GT (Turbo) lichtgroen met Vive le sport op de achterkant
- Wilma dr Megane (op dr werk)
Ik reed in de gele Mercedes Sprinter
groetjes rene
- Red Scorpion in zn megane
- R5 GT (Turbo) lichtgroen met Vive le sport op de achterkant
- Wilma dr Megane (op dr werk)
Ik reed in de gele Mercedes Sprinter
groetjes rene
-
- Über-Spammer
gister een zilver-grijze clio baccara in Leeuwarden bij de NHL 

Is van een jongen uit oostvoorne, ken hem welMike (spitsoor) schreef:gisteren rond half 11 gespot op de n57 Een zwarte clioII phI volgens mij die zo te zien gesponsort wordt door RB cartuning denk dat ie onder weg was daar na toe want hij reed richting brielle. Geen rtc kenmerken kunnen zien wel stond ie te koop zag er wel gaaf uit
die gozer is bizar druk
Gisterenavond rond 18:30 op de Lammenschansweg in Leiden een Williams met kenteken GX-XN-89.
Zag er netjes uit.
Zag er netjes uit.
-
- Car: Dodge RAM
- Contacteer:
En hij is inderdaad geen lid van de Renault Tuning Club.cspr schreef:Is van een jongen uit oostvoorne, ken hem welMike (spitsoor) schreef:gisteren rond half 11 gespot op de n57 Een zwarte clioII phI volgens mij die zo te zien gesponsort wordt door RB cartuning denk dat ie onder weg was daar na toe want hij reed richting brielle. Geen rtc kenmerken kunnen zien wel stond ie te koop zag er wel gaaf uit
die gozer is bizar druk
I felt a disburbance in the Force... Auto: Dodge RAM, Motor: Honda VFR 800 VTEC
Bij ons voor de deur een clio RS Zilvergrijs 76-FZ-GV
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Net in Oss (rond 15:00 uur) bij een kapsalon een zwarte Clio 2 fase ? ik dacht met lexus look lichten, sportuitlaatje met 2 eindstukken en sportvelgen, zag er netjes uit, kenteken niet onthouden
Gr Ronnie.

Gr Ronnie.
-
Vanmorgen in Maurik, rode 5 met ....Hardcore.... sticker op zijn voorraam.
Vanmiddag in Kaatsheuvel, witte clio phase 1 met renault sticker op voorraam.
Ik reed met een witte sprinter.
Vanmiddag in Kaatsheuvel, witte clio phase 1 met renault sticker op voorraam.
Ik reed met een witte sprinter.
-
- Contacteer:
Hehe, dat was ik, kwam net trug van me werk in HillywoodNiels Takken schreef:NEt op de A6, van almere naar lelystad een witte 5, met RTC stickers. Kenteken XD-30-XD, stak mijn hand nog op maar zag het niet
was erg vroeg vanmorgen dus was een beetje duf, sorry
[RSi]project Sjoerd B ---> http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18204
Een clio 16vknoerd schreef:Vanmiddag in drachten gespot:
[img]http://www.metalfm.nl/images/mienauto/Afb031.jpg[/img]

De 16V van Frans zo te zien.knoerd schreef:Vanmiddag in drachten gespot:
[img]http://www.metalfm.nl/images/mienauto/Afb031.jpg[/img]
<-------So you know don't mess with a Reno------->
-
Volgens mij staat die 5GTT van Jeroen erachter.
Die motor word bij frans ingebouwd.
Die motor word bij frans ingebouwd.
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Gisteravond stond ik bij de McDonalds in Hardenberg, ik had m'n auto op een wat achteraf parking geparkeerd (gewoon terrein van de Mac maar is wat rustiger daar, plus dat je op het verkeer uitkijkt)
Op een gegeven moment zag ik op een rotonde een 5je rijden, dus ik zeg zo 'hee dat lijkt wel een vijfje' , m'n passagier(collega) zo 'een Golf 5 ?'
was omstreeks 22:30 en het leek een GT Turbo of GTE, zag er best netjes uit volgens mij.
geen kenteken of bijzonderheden kunnen zien.
Op een gegeven moment zag ik op een rotonde een 5je rijden, dus ik zeg zo 'hee dat lijkt wel een vijfje' , m'n passagier(collega) zo 'een Golf 5 ?'

was omstreeks 22:30 en het leek een GT Turbo of GTE, zag er best netjes uit volgens mij.
geen kenteken of bijzonderheden kunnen zien.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
omstreeks 2200u bij Velperpoort, anrnhem, 5gtt ph I standaard wielen, verlaagd, sebring uitlaat en Club Cinq stickers
Kenteken...dat STOND in mijn telefoon 

-
Afgelopen dinsdag gespot, stond geparkeerd ergens in Apeldoorn:
Een donkerblauwe megane (phase 1 ?) met gouden williams velgen.
Gr, Frits.
Een donkerblauwe megane (phase 1 ?) met gouden williams velgen.
Gr, Frits.
Zonet gespot op de weg vanaf wijnjewoude naar drachten. Om ongeveer kwart over 3.
Een zilveren clio met zilver geblindeerde achterruit met daarop een sticker van een schorpioen.
Een een dikke dubbele eindpijp. Verder kon ik niks van de zijkant zien (clubstickers ofzo) want we reden er achter
Is dit een bekende van de club?
Een zilveren clio met zilver geblindeerde achterruit met daarop een sticker van een schorpioen.
Een een dikke dubbele eindpijp. Verder kon ik niks van de zijkant zien (clubstickers ofzo) want we reden er achter

Is dit een bekende van de club?
[RSi]project Sjoerd B ---> http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18204
gister op htsa te arnhem:
groene 1916v ph II van Yde
Blauwe 1916v ph I van Jarno (hier niet actief, klasgenoot van me
)
blauwe clio16v ph I met gouden GP velgen
Blauwe 1916v ph I van Jarno (hier niet actief, klasgenoot van me

Da's zo'n beetje de standaard renault-vertegenwoordiging op de htsa~Haas~ schreef:gister op htsa te arnhem:
Blauwe 1916v ph I van Jarno (hier niet actief, klasgenoot van me)

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Wordt toch eens tijd om ook weer gespot te wordenBart V schreef:Da's zo'n beetje de standaard renault-vertegenwoordiging op de htsa
Project: GTT Blue Sport