Maximum snelheid ooit gereden?
mijn 19 bleef lekker op de weg met ruim 215... denk dat er nog wel iets bij kon, maar die bochten he, en ik wilde ook niet langer, is toch echt veel te hard in nederland, maar je wil toch weten wat ie haalt he...
ik vind het keurig!
-
Edward
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
zondagmiddag met de Mégane flink volgestouwd en m'n moeder naast mij en m'n zusje achterin, plus flink tegenwind toch nog 180 op de teller
kwamen net van de camping, daarom was de auto volgeladen.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Volgens mij ben jij echt zo'n leipo op de wegForeverYoung schreef:zondagmiddag met de Mégane flink volgestouwd en m'n moeder naast mij en m'n zusje achterin, plus flink tegenwind toch nog 180 op de teller![]()
![]()
![]()
-
Erik Olijnsma
- Über-Spammer
- Contacteer:
alleen de fietsendrager achterop en de bagage box bovenop misten nog 
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
Edward
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
nee valt best mee.Riël schreef:Volgens mij ben jij echt zo'n leipo op de wegForeverYoung schreef:zondagmiddag met de Mégane flink volgestouwd en m'n moeder naast mij en m'n zusje achterin, plus flink tegenwind toch nog 180 op de teller![]()
![]()
![]()
ik wou gewoon even weten wat er nou aan vermogen overbleef als je volgepakt, met tegenwind en met extra personen aan boord op topsnelheid gaat rijden (nieuwsgierigheid heet dat)
heb een kilometer of 5 zo gereden en toen heb ik het gas weer losgelaten omdat het daar einde snelweg is en overgaat in autoweg (sinds kort geen 100 maar 80 toegestaan
als wij met z'n allen naar m'n pake en beppe in Friesland op bezoek zijn geweest en m'n pa rijd, dan gaat het op de terugweg 's avonds laat constant 180
als ik moet rijden mag ik niet harder dan 120 (dat betekent dat ik 130 op de teller heb
en bovendien als m'n moeder zondag had gezegd 'niet zo hard' dan had ik daar misschien wel naar geluisterd
edit: ik ben nog niet zo gek om er al rijdend een fotootje van te maken ofzo
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Laat ik zeggen dat het wereldsnelheidsrecord voor pickups weer in Nederlandse handen is... Het is maar goed dat er geen heren van de KLPD achter een viaduct op de A29 stonden...
Over de 30 liter '98' die er in deze escapade door heen is gejaagd zullen we maar zwijgen... Misschien dat Chris (de Vriend) nog een leuke foto heeft om deze post te 'larderen'...
Over de 30 liter '98' die er in deze escapade door heen is gejaagd zullen we maar zwijgen... Misschien dat Chris (de Vriend) nog een leuke foto heeft om deze post te 'larderen'...
-
Hessel
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Van de week 220 in die nahe von Oberhausen met mijn saffie....voelt ....nog goed/zwaar aanLeon schreef:heb nu nacht dienst, ben net van huis naar kantoor gereden, zit er nu weer effe de 220 aangetikt, met de seat, hij gaat wel een beetje erg licht sturen dan hoor, niet echt veilig met bochten
-
Mike (spitsoor)
- Contacteer:
hehe is alleen nodig voor diegene die er toen niet bij warenspeedline schreef:Laat ik zeggen dat het wereldsnelheidsrecord voor pickups weer in Nederlandse handen is... Het is maar goed dat er geen heren van de KLPD achter een viaduct op de A29 stonden...
Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
140 binnendoor vlak buiten Oldemarkt, heb em nog niet harder gehad dan dat (ik kom vrij weinig op snelweg tegenwoordig). Ik ging ff een Pass@t type 1 'sjonniebak' (dubbele pijpen L+R, sloffen, zwarte ruiten etc.) inhalen die daar 85 reed (veel te langzaam!
) heel rustig in zn 5, zodra ik in de linkerbaan ben hoor ik dat hij terugschakelt, dus dacht ik, wat jij kan, doe ik beter
Naar zn 4, halve boost kon ik dat ding met gemak bijhouden, tegenvaller dus...had wel op wat meer tegenstand gehoopt
Daarna uit zn lijden verlost en volgas erlangs. Wel een klote weg om daar écht hard te rijden, overal verzakkingen etc. Iig mn eerste kill!
Ja dit had ook in roadkills gekund, maar dit is ook de max ooit gereden met dit blokkie tot nu toe...ach ja
Naar zn 4, halve boost kon ik dat ding met gemak bijhouden, tegenvaller dus...had wel op wat meer tegenstand gehoopt
Ja dit had ook in roadkills gekund, maar dit is ook de max ooit gereden met dit blokkie tot nu toe...ach ja
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship
-
Mike (spitsoor)
- Contacteer:
vanmorgen vroeg even een stukje 205 gereden met een mondeo 2.0 16v tdi
reed niet slecht harder wilde die ook niet overigens 
Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
Bad Mastard
175 KM/U met R19 1.8 RN
240 op de teller 228 op GPS (CRX VTEC 900 kilo 175pk (krukas))
Maar wel heeeeeel dicht in de buurt van de begrenzer. Harder kreeg ik hem niet.
Maar wel heeeeeel dicht in de buurt van de begrenzer. Harder kreeg ik hem niet.
Laatst gewijzigd door Orthello op wo 5 okt 2005 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.
240 a8 w12 6,0 (geen bluf)
is het ook echtR(ay)Si schreef:Ronnie B. schreef:240 a8 w12 6,0 (geen bluf)![]()
Lijkt me een erg lekkere motor zo'n W12
-
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
- Contacteer:
mijn gt blijft ie beneden staan en tja heb er echt wel ff mee geblazen hoor
R 11 turbo : 205 km/h
BMW E36 325 : 245 km/h (in vijfde tegen het rood)
R safrane 2.2 Si : 220 km/h
R clio '94 1,4 energy : 180 km/h
R mégane grandtour 1,9 dci : 190 km/h met 3 volwassenen , bagage een hond en een skikoffer op het dak ( harder dierf ik echt niet )
220 km/h hier op de site van een mégane classis dci lijkt me toch wel erg hard ( of het moet bergaf , meewind en café in zicht zijn )

BMW E36 325 : 245 km/h (in vijfde tegen het rood)
R safrane 2.2 Si : 220 km/h
R clio '94 1,4 energy : 180 km/h
R mégane grandtour 1,9 dci : 190 km/h met 3 volwassenen , bagage een hond en een skikoffer op het dak ( harder dierf ik echt niet )
220 km/h hier op de site van een mégane classis dci lijkt me toch wel erg hard ( of het moet bergaf , meewind en café in zicht zijn )
Met de Alpine GTA V6 Turbo tot 200 km/uur. Daarboven wordt deze wagen toch wel heel licht in de besturing, Met de (stevig getunede) Subaru WRX , de teller uit, dus ruim voorbij de 260 km/uur. Met de Clio nog niets geprobeerd.
Beide snelheidspogingen zijn verricht op de Duitse Autobahn, in de zomer, 's ochtends vroeg (dus weinig verkeer!).
Ger
Beide snelheidspogingen zijn verricht op de Duitse Autobahn, in de zomer, 's ochtends vroeg (dus weinig verkeer!).
Ger
-
Dennis 16V
140 km/h in een VW Golf 4 tijdens rijles 
-
Luco/Alpine-racer
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
snap niet dat de gta dan licht wordt in de besturing (lege tank zeker)lesmoutas schreef:Met de Alpine GTA V6 Turbo tot 200 km/uur. Daarboven wordt deze wagen toch wel heel licht in de besturing, Met de (stevig getunede) Subaru WRX , de teller uit, dus ruim voorbij de 260 km/uur. Met de Clio nog niets geprobeerd.
Ger
eigenlijk mag die iets zwaarder voor ja
het weekend met de gtt 200 volgens de GPS
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
peter5GTTurbo
- Contacteer:
Laatste keer met de gtt 195km/h op de teller haalde alleen een saxo vts in die 215km/h op de teller had.
Lekker vaag weer 20km/h verschil tussen 2 tellers
-
Luco/Alpine-racer
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
kan makkelijk als ik met de gtt 100 rij geeft de gps 110 aanpeter5GTTurbo schreef:Laatste keer met de gtt 195km/h op de teller haalde alleen een saxo vts in die 215km/h op de teller had.
als ik met de patrol 120 rij geeft de gps 107 aan
das meer dan 20km in twee tellers
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.