misschien handig om een poll te maken of er animo voor is om dit te gaan doen? als er genoeg lui willen dan lijstje maken ofzo? en ff feedback naar dat forum?
Zucht, als ik de reacties daar lees bedenk ik me nog een paar keer voor ik daar tussen ga staan
We kunnen ons zelf beter aanpassen vind ik. Het is redelijk onvermijdelijk. Erg he, ik heb er nog wel vertrouwen in dat 't goed komt. Zo lang sleurt dit nu ook alweer niet, ik geef het nog even.
De Nederlandse benzine is de duurste ter wereld. Landelijk ligt de adviesprijs op 1,48 euro per liter waarmee Nederland andere dure landen als Noorwegen (1,35), Italië (1,28 ), Denemarken (1,27), Zweden (1,25) ver achter zich laat. Al sinds jaar en dag is de Nederlandse brandstof de duurste ter wereld. Sinds begin dit jaar is de prijs met twintig eurocent (vijftien procent) toegenomen als gevolg van de hoge olieprijs. Dat komt neer op meer dan 3,25 gulden. "Ik kan mij nog herinneren dat de benzineprijs door de guldengrens ging. Het hele land was in rep en roer," aldus M. van Dansik van de branchevereniging Bovag.
NL heeft duurste benzine ter wereld, heeft Balkenende toch nog iets om trots op te zijn.
Door die stijgende prijzen wordt het heen en weer rijden naar me vriendin ook te gek voor woorden. Een keertje op en neer is al 5,50.
Dat 4 keer per weekend (moeilijke schoonouders, vandaar zo vaak rijden...) komt hard aan als student
Chris@R5 schreef:Door die stijgende prijzen wordt het heen en weer rijden naar me vriendin ook te gek voor woorden. Een keertje op en neer is al 5,50.
Dat 4 keer per weekend (moeilijke schoonouders, vandaar zo vaak rijden...) komt hard aan als student
2 mogelijkheden....
Of koop een fiets. Beilen => smilde is niet zo ver..
Of een andere..
Gr.Frits
p.s. ik zou willen dat ik voor dat geld heen en weer kon..
Chris@R5 schreef:Door die stijgende prijzen wordt het heen en weer rijden naar me vriendin ook te gek voor woorden. Een keertje op en neer is al 5,50.
2 mogelijkheden....
Of koop een fiets. Beilen => smilde is niet zo ver..
Of een andere..
Gr.Frits
p.s. ik zou willen dat ik voor dat geld heen en weer kon..
andere ........ is soms nog de beste oplossing.
Ennuh, BOVENsmilde hea
dude... heb hier nog een tankbonnetje liggen van 19 maart 2004, heb toen euro 95 getankt net over grens in duitsland voor GVD 1,099 euro. Denk dat ik hem ga inlijsten.
+Clio16v+ schreef:dude... heb hier nog een tankbonnetje liggen van 19 maart 2004, heb toen euro 95 getankt net over grens in duitsland voor GVD 1,099 euro. Denk dat ik hem ga inlijsten.
in duitsland tanken loonde vroeger veel meer dan nu, maar alsik bij mijn ouders ben, en t komt zo uit, pak ik die paar euro besparing toch maar..
scheelt toch vaak zo rond de 10cent per liter. en dat bij tank van+- 50 liter, scheelt het vaak zo rond de 4 a 5 euro per tankbeurt.. meestal tank ik zo 1x in de week. laten we zeggen 52 weken, tel uit je winst.
Verleden week getankt, zag ik dus ook ineens dat ie op €1,48 ongeveer staat, euro 95, dit is gewoon niet meer leuk (vooral niet voor arme studenten) Voor mij uiteindelijk toch een overweging om eventueel de auto te gaan verkopen en de trein te pakken
Enigste wat ik dan jammer vind is dat de overheid hun zin heeft gekregen...