Swel jammer ntl.. succes ermee!

Dat is het belangrijkste.jeroen.k schreef: Overigens gaat het me mn nek weer redelijk goed
ga je die banke lak zelf op straat spuiten? hoe doe je dat dan? is toch bijna niet te doen??jeroen.k schreef:Met de nek op zich prima
Ben al bezig geweest met een pase2 voorbumper iets aan te passen en strak te maken. Plannen voor komende week zijn...
Zaterdag en gedeelte zondag:
Motor (compleet), veerpoten en fusee's overbouwen. Dashboard knopjes en instrumentenpaneel overbouwen. Tijdelijk de voor en achterbumper van mn oude GTT erop zetten. Dubbeldins middenconsol erin zetten. Achter-ruitenwisser overbouwen en zorgen dat de metertjes in de auto weer een beetje werken.
Voor de rest van de week:
Phase2 voorbumper en achterbumper strak maken en spuiten. Spiegels van mn oude opnieuw spuiten en de skirts van mn oude opnieuw bewerken en spuiten.
Koets van de nieuwe bijwerken (lelijke plekken in de goede kleur spuiten, lelijke plekken op het dak wegwerken, roest onder de achterruitjes wegwerken en waarschijnlijk de complete auto opnieuw in de blanke lak zetten. Allemaal wel onder voorbehoud dat het mooi en zonnig weer is
okeej, handig die pary tent! succes in ieder geval! kom wel een keer kijken hoe ie geworden is! meteen ff dat luchtfilter-huis scoren als je die nog hebtjeroen.k schreef:Jups, de losse delen in huis en de koetsdelen op straat. Waarschijnlijk dan wel de auto onder een zo goed als afgesloten partytent om stofdeeltjes te voorkomen, maar dat doe ik alleen als de rest meezit. Kan ook zijn dat ik alleen de lelijke plekken doe en meer niet...
Hehe, daar heb ik dat nummer ook vandaan, maar mijn typeplaatje is anders dan die van mn andere Renaults qua indeling en ook anders dan aangegeven in het Renault 5 boekje hehe...~Haas~ schreef:staat toch op je typeplaatje
Ok, dan had ik dus al phase2 schokkers eronder hehe...Florus schreef:De bovenste op de foto is fase 2 en de onderste fase 1jeroen.k schreef:De veerpoten van mn oude GT en van de nieuwe welke is nu phase1 en welke phase2?
jeroen.k schreef:hoe krijg ik die spoorstangeinden uit mijn fusee? Is met rammen niet echt gelukt. Is er misschien een handig truukje voor?
Je moet niet op de spoorstangkogel zelf slaan! Sla op de zijkant van de fusee daar waar de spoorstang in gaat, HARD en een zware hamer, je zal zien, hij valt er vanzelf uit.jeroen.k schreef:Wilde eigenlijk de complete fusee's van mijn oude overzetten, maar hoe krijg ik die spoorstangeinden uit mijn fusee? Is met rammen niet echt gelukt. Is er misschien een handig truukje voor?
daar zijn gewoon gereedschapjes voor te krijgen hoor mensenRiël schreef:Je moet niet op de spoorstangkogel zelf slaan! Sla op de zijkant van de fusee daar waar de spoorstang in gaat, HARD en een zware hamer, je zal zien, hij valt er vanzelf uit.jeroen.k schreef:Wilde eigenlijk de complete fusee's van mijn oude overzetten, maar hoe krijg ik die spoorstangeinden uit mijn fusee? Is met rammen niet echt gelukt. Is er misschien een handig truukje voor?