idd, zát 16v's (19 en clio) en Coupé's, maar weinig GTT eigenlijkMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Heb nog nooit een gele R17 zien rijden daaro. Meggie Coupe's, GTT's en 19 16v's daar wel gespot maar nog nooit een R17
De Onbekende Renault.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
Heb daar 3 verschillende GTT's zien rijden. 1 duidelijk 5 afgetrapte, 1 in redelijke staat en 1 in nette staat. Allen wit van kleur.Erik Olijnsma schreef:idd, zát 16v's (19 en clio) en Coupé's, maar weinig GTT eigenlijkMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Heb nog nooit een gele R17 zien rijden daaro. Meggie Coupe's, GTT's en 19 16v's daar wel gespot maar nog nooit een R17
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik heb gisteren een duidelijk afgetrapte witte ph2 (wel origineel) zien rijden achterop een trailer bij een Blauwe Amerikaanse pick-up.
voor de rest geen
wel een paar GTX-jes, 2 rode en een groene
voor de rest geen
wel een paar GTX-jes, 2 rode en een groene
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Volgens mij een biertje teveelStyxX schreef:Donderdagavond in een zijstraat van de vleutenseweg in Utrecht
een Williams. Kenteken eindigde op XP geloof ik.
Weet t niet meer zo goed was onder invloed ......

Iemand deze al gespot?
![Afbeelding]()
Ik heb em een RTC sticker onder de wissers gedrukt misschien bezoekt ie deze site nog wel es...
Ik heb em een RTC sticker onder de wissers gedrukt misschien bezoekt ie deze site nog wel es...

Dat zou heel goed kunnen. Maakt een hoop herrie trouwens, die clio van je, maar ziet er ERRUG goed uit!~Haas~ schreef:nu op hts in arnhem bij bouwkundezijde:
1916V ph II FT HG 31 oid? Geheel origineel, blauw. RTC kenmerken niet gezien, kwam voorbij gesjeest
vanmorgen op de N??? tussen rheden en zutphen op t viaduct:
blauwe 21T erg netjes, zeker een RTC'er, alleen welke. Denk Menno?
Ik reed in mijn zwarte Cliootje op weg naar BurtonHad je te laat in de gaten...
rev it like a rental
-
- Über-Spammer
een zilver grijze RS ph1, van 1 of ander figuur uit Wouterswoude
voor het klaver bedrijfspand
voor het klaver bedrijfspand

Deze auto rijdt ook geregeld in de omgeving Stadskanaal. Ziet er inderdaad uit als nieuw.Erik Olijnsma schreef:hahaha ok![]()
had je nog een idee van wie die gele 17 is? dat ding zag er in uitstekende staat uit, ik reed op de andere helft, dus kon het kenteken niet zien
-
hij heeft een hele tijd te koop gestaan op marktplaats.marcel16v schreef:Deze auto rijdt ook geregeld in de omgeving Stadskanaal. Ziet er inderdaad uit als nieuw.Erik Olijnsma schreef:hahaha ok![]()
had je nog een idee van wie die gele 17 is? dat ding zag er in uitstekende staat uit, ik reed op de andere helft, dus kon het kenteken niet zien
gisteravond, in Barendrecht (meeting) 3x gtt, een rode (stond op marktplaats een tijdje te koop), een parelmoer blauwe (TV-09-..) en een witte (HZ-..-..)
Heerlijk weer een franse auto
-
Van de week op een parkeerterrein in Culemborg :
[img]http://blog.macmouse.nl/wp-content/DSC00281.JPG[/img]
[img]http://blog.macmouse.nl/wp-content/DSC00281.JPG[/img]
Zojuist gespot bij de wasboxen in industrieterrein Ede:
Model: Clio Williams (ph2?)
Kenteken: GR-SN-50
Kleur: Williams-blauw
Staat: Zo op t eerste oog zeer netjes
Bijzonderheden: Ik zag m al aan komen rijden toen ik muntjes ging wisselen, ik keek m al bewonderend na en toen kwam ie later in de wasbox naast mij staan, keek richting mijn zijruitjes (lees: RTC sticker) en groette toen ineens
Al met al een zeer mooie willie
Kleur: Williams-blauw

Staat: Zo op t eerste oog zeer netjes

Bijzonderheden: Ik zag m al aan komen rijden toen ik muntjes ging wisselen, ik keek m al bewonderend na en toen kwam ie later in de wasbox naast mij staan, keek richting mijn zijruitjes (lees: RTC sticker) en groette toen ineens

haha...dat zegt iedereen als eerste, datie nogal luidruchtig isMenno schreef:Dat zou heel goed kunnen. Maakt een hoop herrie trouwens, die clio van je, maar ziet er ERRUG goed uit!~Haas~ schreef:vanmorgen op de N??? tussen rheden en zutphen op t viaduct:
blauwe 21T erg netjes, zeker een RTC'er, alleen welke. Denk Menno?
Ik reed in mijn zwarte Cliootje op weg naar BurtonHad je te laat in de gaten...

-
- Contacteer:
Gisteravond/nacht gespot op de A16 tot in prinsenbeek, een Clio Williams met wat oudere bestuurder en bijrijder.
Had kenteken 95-JP-SH. ik reed mee met edwin (punttang) in de twingo. hij stond naast ons bij het stoplicht en keek nogal vreemd naar ons
Had kenteken 95-JP-SH. ik reed mee met edwin (punttang) in de twingo. hij stond naast ons bij het stoplicht en keek nogal vreemd naar ons

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
staat nog zo'n 1 op Marktplaats5gt8vturbo schreef:hij heeft een hele tijd te koop gestaan op marktplaats.marcel16v schreef:Deze auto rijdt ook geregeld in de omgeving Stadskanaal. Ziet er inderdaad uit als nieuw.Erik Olijnsma schreef:hahaha ok![]()
fase 1, wel een mooieNadeem schreef:Zojuist gespot bij de wasboxen in industrieterrein Ede:
Kleur: Williams-blauw![]()
Staat: Zo op t eerste oog zeer netjes![]()

Een nieuwe williams gespot(Hoolie)-Ad schreef:Gisteravond/nacht gespot op de A16 tot in prinsenbeek, een Clio Williams met wat oudere bestuurder en bijrijder.

Pm Hoolie Ad
-
Anderhalf uur geleden (19:30):
geparkeerd in zijstraat van de Amsterdamsestraatweg in Utrecht zilvergijze Clio RS, ph1 op het oog geheel standaard.
En 5 min. later een zwarte Clio RS ph1 met ph2 achterlichten op de Kardinaal de Jongweg in Utrecht.
D'r rijden er genoeg in Utrecht
geparkeerd in zijstraat van de Amsterdamsestraatweg in Utrecht zilvergijze Clio RS, ph1 op het oog geheel standaard.
En 5 min. later een zwarte Clio RS ph1 met ph2 achterlichten op de Kardinaal de Jongweg in Utrecht.
D'r rijden er genoeg in Utrecht

-
en dus vorige week zondag op de A28:
![Afbeelding]()

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/A28_ ... nzicht.jpg[/img]

Laatst gewijzigd door GijsClioRS op za 3 sep 2005 19:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Vanmiddag in Dokkum, op de rotonde bij de Peugeot dealer richting het politieburo...
Witte 19 16v phase 1 3 deurs
Witte 19 16v phase 1 3 deurs
-
- Contacteer:
gister op de maandelijkse meeting
van hardinxcore, wel geen renault maar hij is wel goed!
[img]http://img388.imageshack.us/img388/8122 ... 8zf.th.jpg[/img]
van hardinxcore, wel geen renault maar hij is wel goed!

[img]http://img388.imageshack.us/img388/8122 ... 8zf.th.jpg[/img]
-
- Contacteer:
zojuist gespot op de oud nieuwlandseweg in ouddorp een donker grijze metallic twingo met sport velgjes, sporteindemper eronder zag hem in een flits reed zoals gewoonlijk iets te hard
oja hij had ook het 'sport' logo op zen achterklep zitten zag er wel wijs uit
rij der strks weer langs als ie er nog staat maak ik er een
van 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
Gespot in Zeewolde:
Eergisterennacht op kamp geweest met mijn nieuwe school (autobranche) en om kennis te maken met de nieuwe leerlingen, hadden ze een activiteiten-programma opgezet. Waaronder de volgende opdracht:
Haal zoveel mogelijk onderdelen van de 2 sloopauto's af, en ja hoor wat stonden er? 2 5jes. Ook alvast even bewerkt door de stundentenvereniging die t kamp organiseerde:
[img]http://img291.imageshack.us/img291/4987 ... 9500si.jpg[/img]
Helaas waren ze al afgeschreven na 3 rondes en kwam onze groep niet aan de beurt, anders hadden we deze opdracht zeker gewonnen
Btw nog wel ff wat dashbordlampies gescoord
Eergisterennacht op kamp geweest met mijn nieuwe school (autobranche) en om kennis te maken met de nieuwe leerlingen, hadden ze een activiteiten-programma opgezet. Waaronder de volgende opdracht:
Haal zoveel mogelijk onderdelen van de 2 sloopauto's af, en ja hoor wat stonden er? 2 5jes. Ook alvast even bewerkt door de stundentenvereniging die t kamp organiseerde:
[img]http://img291.imageshack.us/img291/4987 ... 9500si.jpg[/img]
Helaas waren ze al afgeschreven na 3 rondes en kwam onze groep niet aan de beurt, anders hadden we deze opdracht zeker gewonnen

Btw nog wel ff wat dashbordlampies gescoord

-
- Moderator
- Car: Megane
super vet!!!GijsClioRS schreef:en dus vorige week zondag op de A28:
![]()
![]()
ut is ook nog eens een egte ook en orginele hollander

Kenteken
Voertuigsoort Personenauto
Merk RENAULT