En hoezo hypocriet? We hoeven toch niet allemaal hetzelfde te vinden?
Vind ik niet. Mijn pa heeft geen auto en fiets al 30 jaar naar zijn werk. Waar moet ie voor dokken dan? Kromme bewering. Ik vind zeker dat de vervuilers meer kosten op zich moeten nemen. Zeker in deze tijd. Alles gaat toch naar de klote zo? Jezus, ik word ook steeds groenerMerijn schreef:Moet jij eens opletten wat er gebeurt als iedereen ineens de auto laat staan... Dan zakt de complete economie in en daar is NIEMAND bij gebaat. Ook niet degenen die met de fiets naar hun werk gaan! Dus da's een beetje dom om te stellen dat de vervuilers alle kosten op zich moeten nemen. Iedereen profiteert, dus iedereen moet meedokken. Vind ik dan...
waar slaat dit op als ik het vragen mag?pierre schreef:slecht geslapen ??
En het milleu dan? Die overstromingen en tornado's,Hurricanes komen niet opeens uit het niets denk ik dan! Toch zit er iets niet goed in den haagRiël schreef:Vind ik niet. Mijn pa heeft geen auto en fiets al 30 jaar naar zijn werk. Waar moet ie voor dokken dan? Kromme bewering. Ik vind zeker dat de vervuilers meer kosten op zich moeten nemen. Zeker in deze tijd. Alles gaat toch naar de klote zo? Jezus, ik word ook steeds groenerMerijn schreef:Moet jij eens opletten wat er gebeurt als iedereen ineens de auto laat staan... Dan zakt de complete economie in en daar is NIEMAND bij gebaat. Ook niet degenen die met de fiets naar hun werk gaan! Dus da's een beetje dom om te stellen dat de vervuilers alle kosten op zich moeten nemen. Iedereen profiteert, dus iedereen moet meedokken. Vind ik dan...maar naar mijn mening is dit wel de realiteit. Eerlijk is eerlijk.
Hoe eerlijk zou je dit vinden, als de prijs van benzine en diesel omwisselen, en de belastingen vervallen (dus zitten in de benzine/dieselprijs). Lijkt mij een goede oplossing.
Als minder mensen gaan rijden betalen die gewoon meer, zo zit 't in elkaar. Inkomsten moeten toch op peil blijven.
Ik had dan wel graag gezien, dat dat geld, dan goed gespendeert word door de overheid.
niet alleen de overheid moet geld en energie steken in deze ontwikkeling, ook de energieproducenten. de energieproducenten zullen echter wel de laatste zijn die met duurzame oplossingen zullen komen. er staan wel interessante samenzweringstheorieen op internet over oa. koude kernfusie-, supergeleiding- en waterstof-gebruik dat efficient de kop is ingedrukt door de heren van oa. shell.Riël schreef:Duurzaamheid is hier het woord
Op zich heeft paul wel een punt, als alle geld wat uit accijnzen van BRANDSTOFFEN binnenkomt bij de overheid, besteed wordt aan ontwikkeling van milieuvriendelijk rijden én infrastructuur, dan betalen we in principe voor ons zelf. DAt kun je niet oneerlijk noemen.
Klopt.ForeverYoung schreef: (Als het nu ook in Amerika gemaakt moest worden, maar volgens mij gebeurt dat hier gewoon in de Nederlandse raffinaderijen.... Correct me if I'm wrong.
Ik ben overgestaptTom schreef:heb er net toch maar weer super plus ingegooid
tja was hier bij de lokale shellTMC16v schreef:Hmm hier is het nog 1.06 voor een literje dieselMike (spitsoor) schreef:net ff diesel getankt. 70 liter a 1,19 de literals het zo doorgaat zal de lease maatschappij ook niet blij zijn denk. Rij nu wel zo'n 1100 km per week
nou die waren er 10.000 jaar geleden ook al hoor.TMC16v schreef: Die overstromingen en tornado's,Hurricanes komen niet opeens uit het niets denk ik dan!
het weer wordt wel steeds extremer hoorJohan schreef:nou die waren er 10.000 jaar geleden ook al hoor.TMC16v schreef: Die overstromingen en tornado's,Hurricanes komen niet opeens uit het niets denk ik dan!Alleen nu zijn er alleen iest meer mensen op de wereld. En iedereen heeft tv dus we weten allemaal wat er aan de andere kant van de wereld gebeurd.
En of we nu over 1000 jaar kapot gaan of over 1500 jaar maakt nu ook weer niet uit.