ACT: Clio II
-
Ik zou alleen achter verbreders monteren, en dan kun je ook best iets breder gaan dan 5 mm maar het klopt wel dat de lagers dan sneller verslijten! Voor zou ik zorgen dat ik het hart van de velg op het hart van het lager zou houden ivm krachten op de ophanging en stuur stangen enz. Hier zijn trouwens al een hoop topics over! even zoeken 
One clio to rule them all
Yup, ik heb ze allemaal gelezenRémi clio ph3 schreef: Hier zijn trouwens al een hoop topics over! even zoeken

De plaatsing van 't wiel t.o.v. de wielophanging is wel degelijk van belang en staat per type auto vast. Wijk je hier te veel van af, dan heeft dat (nadelige) gevolgen in de rij-eigenschappen.
Ik ken iemand die een setje velgen gekocht had met een te groot afwijkende ET-waarde, hij heeft binnen no-time z'n oude velgen er weer terug opgelegd omdat 't met de nieuwe velgen geen rijden was.
Ik ken iemand die een setje velgen gekocht had met een te groot afwijkende ET-waarde, hij heeft binnen no-time z'n oude velgen er weer terug opgelegd omdat 't met de nieuwe velgen geen rijden was.
Onder het motto, "niet geschoten is altijd mis" toch even deze vraag. Heeft iemand toevallig een schema of iets dergelijks liggen hoe ik Clio II fase II achterlichten aan moet sluiten in een Clio II fase I ?Ik ben gisteren al even bezig geweest, maar het is niet gelukt omdat mijn voltmeter de geest heeft gegeven.
Heeft P@TB@D dat niet gedaan? Wellicht heeft hij info?Stefan S. schreef:Onder het motto, "niet geschoten is altijd mis" toch even deze vraag. Heeft iemand toevallig een schema of iets dergelijks liggen hoe ik Clio II fase II achterlichten aan moet sluiten in een Clio II fase I ?Ik ben gisteren al even bezig geweest, maar het is niet gelukt omdat mijn voltmeter de geest heeft gegeven.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb ooit eens vaag ergens gehoord "nou krijg ik waarschijnelijk een hoop reacties" Dat bij het veroorzaken van een ongeluk je eventueel schuldig kan worden bevonden als je spoorverbreders gemonteerd heb, zoals ik al zei heb kan ik het me maar vaag herrineren en kan ik het me niet echt voorstellen,maar dacht ik post het toch ff en wacht ff op reacties 

-
lijkt me ook sterk! ze zijn wel apk afkeur en je kan er een boete voor krijgen. ik heb ze op een vijf zitten zowel voor als achter. en het rijdt wel fijn je stuurt een stuk directer.
en je kan ze ook goedkoper halen (universele)maar dan komen er nog bouten bij van 2,50 per stuk en centreer ringen van 19 euro per twee (dat vergeten ze er bij te vertellen). mijn advies haal ze bij biesheuvel.
en je kan ze ook goedkoper halen (universele)maar dan komen er nog bouten bij van 2,50 per stuk en centreer ringen van 19 euro per twee (dat vergeten ze er bij te vertellen). mijn advies haal ze bij biesheuvel.
-
- Contacteer:
Als ze, zoals 5gt8vturbo zegt, illegaal zijn (je kan er een boete voor krijgen) en niet er onder mogen zitten is het inderdaad heel goed mogelijk dat de autoverzekering zegt dat je auto niet staat opgegeven bij hun zoals hij is. Hierop KAN de verzekering beslissen dat er niet wordt uitgekeerd!
Het is natuurlijk niet zo dat je niet schuldig bent aan een ongeluk en dan wel opeens als schuldige wordt aangemerkt.
Het is natuurlijk niet zo dat je niet schuldig bent aan een ongeluk en dan wel opeens als schuldige wordt aangemerkt.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Duidelijkelmotheelk (Eric) schreef:Als ze, zoals 5gt8vturbo zegt, illegaal zijn (je kan er een boete voor krijgen) en niet er onder mogen zitten is het inderdaad heel goed mogelijk dat de autoverzekering zegt dat je auto niet staat opgegeven bij hun zoals hij is. Hierop KAN de verzekering beslissen dat er niet wordt uitgekeerd!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Vandaag in een Clio II DCi gereden, maar viel beetje tegen eigenlijk
zowel prestaties als wegligging had beter verwacht

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Vraagje, de bovenstaande rode licht, die brandt toch als je de mistlampen aandoet? Ik ben namelijk effe bezig om fase II lampen in een fase I te zetten, maar snap effe niet welke functie deze heeft
Wie o wie?
[img]http://www.rbcartuning.nl/cmt/img_uploa ... ichten.jpg[/img]

Wie o wie?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
das remlicht
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
moet je aan Maro V vragen die heeft deze achterlichten in zijn Clio
VLK Groep
Sorry, ik zal effe duidelijker zijn. Het zijn dus originele fase II achterlichten. Remlicht is het volgens mij niet, want dat is het onderste lampje. Is tevens het gewone licht en gaat feller branden als je remt 
Ik denk zelf het misticht, maar zoek effe een bevestiging daar ik geen prik meet

Ik denk zelf het misticht, maar zoek effe een bevestiging daar ik geen prik meet
-
zijn idd de mistlichten
VLK Groep
-
Je moet ff informeren bij Patbad die heeft ook phase 2 achterlichten in een phase 1 gemonteerd en geloof dat hij 2 draadjes omgewisseld heeft weet dit niet zeker.
VLK Groep
mayb tip: mistlicht zit OF links OF aan beide zijden...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Clio II heeft ze aan beide zijden
flikkert de boel? massa!
flikkert de boel? massa!
[img]http://img124.imageshack.us/img124/103/sta603468wj.jpg[/img]
Hello,
dit is mijn Clio, voorlopig toch, is nog niet veel aan, enkel 17" velgen en 30 mm verlaagd
Hello,
dit is mijn Clio, voorlopig toch, is nog niet veel aan, enkel 17" velgen en 30 mm verlaagd
heeel netjes hoor
17" rules
ghehe

hoeveel kosten deze? ongeveer? om een gedacht te hebbenStefan S. schreef:Vraagje, de bovenstaande rode licht, die brandt toch als je de mistlampen aandoet? Ik ben namelijk effe bezig om fase II lampen in een fase I te zetten, maar snap effe niet welke functie deze heeft![]()
Wie o wie?
-
- Moderator
- Car: Megane
toch zoals ik ut zei?? Je moet ook geen draden doorknippen heStefan S. schreef:Jongens, het is gelukt. Duurde effe, maar het is zeker de moeite waard

Gehehe, ik heb het mooi hersteld. Je lijstje klopte niet helemaal, maar was een grote stap in de richtingP@TB@D schreef:toch zoals ik ut zei?? Je moet ook geen draden doorknippen heStefan S. schreef:Jongens, het is gelukt. Duurde effe, maar het is zeker de moeite waard
![]()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Erg nette Clio, mooie velgen ook, niet gek apart maar zeker mooiB@ste schreef:[img]http://img124.imageshack.us/img124/103/sta603468wj.jpg[/img]
Hello,

kijk eens op deze site daar heb ik ze ook vandaan kosten nu E 149,-B@ste schreef:hoeveel kosten deze? ongeveer? om een gedacht te hebbenStefan S. schreef:Vraagje, de bovenstaande rode licht, die brandt toch als je de mistlampen aandoet? Ik ben namelijk effe bezig om fase II lampen in een fase I te zetten, maar snap effe niet welke functie deze heeft![]()
Wie o wie?
http://www.rbcartuning.nl/maandspecial.php
[img]http://img263.imageshack.us/img263/7012/marcclio0mp.jpg[/img]
Dit is mijn Clio 1.4 16V van Januari 2005
Nu 17 inch Barracuda velgen en 4 cm verlaagd
Dit is mijn Clio 1.4 16V van Januari 2005
Nu 17 inch Barracuda velgen en 4 cm verlaagd
-
- Moderator
- Car: Megane
ja ik weet ut mijn remlicht zit nu bovenin, hoe heb jij ut nu zitten dan?Stefan S. schreef:Gehehe, ik heb het mooi hersteld. Je lijstje klopte niet helemaal, maar was een grote stap in de richtingP@TB@D schreef:toch zoals ik ut zei?? Je moet ook geen draden doorknippen heStefan S. schreef:Jongens, het is gelukt. Duurde effe, maar het is zeker de moeite waard
![]()
. Nogmaals bedankt