Lekker door z`n eigen pis heen.Strijder schreef:hehe hopelijkdeze dan niet http://www.shooshtime.com/clips/video.php?id=5826
Smeerlap, lekker als er de volgende dag kleine kinderen gebruik van maken.
Lekker door z`n eigen pis heen.Strijder schreef:hehe hopelijkdeze dan niet http://www.shooshtime.com/clips/video.php?id=5826
hoezo mike?Mike (spitsoor) schreef:wie kent er toevallig iemand die in de buurt woont van spijkernisse/hellevoet en rijdt met een grijze 4 x 4 wss een jeep cherokee met getinte ramen en een sierstuk op de uitlaat?
Reageer dan ookBram schreef:hey, ik was eerst he
ja is er, inhalatietherapieBONELESS (jeroen) schreef:vraagje,,,,IS ER OOK SPECIALE TERAPIE VOOR RENAULT RIJDERS,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Steven schreef:Voor de gevorderden: probeer eens thinner!
Scheelt ook weer wat gewicht in het hoofd, met die (extra) afstervende hersencellen.
Op den duur ben je alle ellende (of gewoon alles) vergeten
Steven schreef:Voor de gevorderden: probeer eens thinner!
Scheelt ook weer wat gewicht in het hoofd, met die (extra) afstervende hersencellen.
Op den duur ben je alle ellende (of gewoon alles) vergeten
BONELESS (jeroen) schreef:ZAL EERST EEN FF EEN PRET SIGARET VAN 500 GRAM OP ROKEN![]()
Steven schreef:Aaaaah daar komt dat dus vandaan, das gewoon het effect na als je al 30 jaar ermee bezig bent, he ouweLuco/Alpine-racer schreef: bizon tix of solutie werkt ook![]()
![]()
Nee toetsenbord ben ik niet kwijtRoy schreef:Zo Cat, tijd niet gezien hiercatrinus schreef:En het komt ook nooit meer goed met jou(bij mij ook niet b.t.w.
)
![]()
Was je je toetsenbord kwijt?
Steven schreef:Sja, maar die thinner is pas sinds kort.
Daarvoor moest ik het nog met de 'simpele' oplosmiddelen doen.
Dat weegt niet op tegen jarenlang lijmsnuiven
ja gewoon lekker blowtje nemenpierre schreef:addict, hier is ook een therapietje voorSteven schreef:Sja, maar die thinner is pas sinds kort.
Daarvoor moest ik het nog met de 'simpele' oplosmiddelen doen.
Dat weegt niet op tegen jarenlang lijmsnuiven
betonboring&vreeswerk en voor de rest alles wat er moet gebeuren om alle leidingen en buizen en stopcontacten er in te zetten, want ze hebben daar een gloed nieuwe gigantische appartementencomplex uit de grond getilt.maar zit daar de eerst paar weken nog wel.Strijder schreef:Wat voor werk doe jij daar?
Foto's?catrinus schreef:Nee toetsenbord ben ik niet kwijtRoy schreef:Zo Cat, tijd niet gezien hiercatrinus schreef:En het komt ook nooit meer goed met jou(bij mij ook niet b.t.w.
)
![]()
Was je je toetsenbord kwijt?. Zit te genieten van mijn gtt die weer voorzien is van leuke spullen. Na gronau is hij weer helemaal uit elkaar geweest voor wat dingen
of niet timmermansje de klus is ook van dijkstra draisma misschien dat je ook een keer heen moet zou leuk zijn kunnen we ff achter de vroukes aan daarGabri schreef:jiggy is een echte gaatjesboorder