+Clio16v+ schreef:ik heb voor me clio16v ph2 uit '95 met 123dkm op de teller en geen roest 3950 betaald.. was dit te veel dan? In mei gekocht, APK tot januari 2006. Ziet er wel net uit. En alles nog origineel. (zie fototopic)
Tis en blijft echt een hele gevoelige snaar voor de willie rijders . Een rsi is in mijn ogen een betrouwbare, snelle en sportieve auto. Echt een wolf in schaapskleren. Als ie nu sneller, gelijk of minder snel dan een willie is van 80-120, het is sowieso al een prestatie dat ie in de buurt van een willie komt met 40 pk minder.
LotuzClioWilliams schreef:Wie gaat er met een Williams nou van 80 naar 120 km/u in z'n vijf? Dat doe je in z'n drie en dan wil ik nog weleens zien hoe snel de RSI is.
Vier
Laatst gewijzigd door ak73 pro a op do 1 sep 2005 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb geen idee:P, Willie blijf ik het mooiste vinden; alleen geen geld voor . Ik vind al knap voor RSI met 8V motortje .
Ben ik nu gek?
Van Renault.pagina:
Patrick, er zijn twee uitvoeringen een 8 klepper en een 16 klepper, de 16 klepper is van model 90 t/m 96, en vanaf 96 tot 98 is er een 8 klepper gekomen, vreemd andersom zou logischer zijn.
Thanks buddies, enne hoe zit met wegrijden van stilstaand; veel koppel? Ik rij soms wel eens in Suzuki Swift 1.3GL van mijn moeder, man je moet koppeling vet ver omhoog doen.
ja maar de Williams is toch geen langzaam wagentje, ik ga er vanuit dat de Willi in 5 sneller 80-120 doet dan de 1.8 16v, dat de RSI/1.8 8v wat sneller in de toeren is is dan wel begrijpelijk omdat die dus meer koppel onderin heeft en dus gewoon eerder op gang komt .
maar een Williams heeft wel zo'n 200cc meer cilinderinhoud aan boord heeft, logischerwijs zou ik zeggen dat een Williams in de 5 nog best vooruit zou moeten gaan ondanks genoemde nadelen.
ik weet niet hoeveel koppel een Williams heeft?
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
LotuzClioWilliams schreef:Wie gaat er met een Williams nou van 80 naar 120 km/u in z'n vijf? Dat doe je in z'n drie en dan wil ik nog weleens zien hoe snel de RSI is.
dus RSi in de 3 en Williams in de 3 tegen elkaar? Anders is het natuurlijk ook niet eerlijk...
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)