Rob schreef:Wel leuk om te zien dat je de GTT van Nick uit Ulestraten bent aan het opknappen. Zo te lezen is ie bij jou in goede handen!![]()
Succes drmee
haha wie is dat dan??

Ben jij zo gelovig Jochem?jochem de haas schreef: Ik wou het nog zegen aan het eind maar toen was opene iedereen pleite.
Daarom was iedereen pleite, wie gaat Opa dan ook proberen te imiterenjochem de haas schreef:die bolle met gele trui
zet eerst je leesbril op voordat je gaat posten pierre1nsane schreef:gister kadootje gehad van me vriendinsetje jbL 3 weg speakers voorin, moet zeggen heb wel eens fotos gezien van die boxjes in gtt's en dat was altijd bewerkt met een stuk hout, was dus bang voor de pasvorm maar het past, heel onrenaults als gegoten!! komt nog aardig geluid uit met 60 watt rms
nu w88 op salaris dan kan ik weer fijn aan de slag, dan ga ik ook de skirts eraf halen om de dorpels na te lopen en te ontroesten, ik wacht daarmee tot me salaris omdat ik niet ineens voor onverwachte uitgaven wil komen te staan als ik plaatstaal moet gaan kopen om in gaten te lassen
idd vind dit ok een beettje je vreemde post, er heeft niemand toch wat mee te maken hoeveel je in je auto kan en wil investeren. iedereen doet het toch naar zijn eigen mogelijkheden en wensen.Tino schreef:waar bemoei jij je mee ?pierre schreef:
ik begrijp dat je een flexibel salaris hebt ?
Dude ga je asjeblieft niet verantwoorden tegenover zo'n nitwit als die pierre.1nsane schreef:idd maar zowiezo ik bedoelde dat ik wel ongeveer weet wat ik verdien maar niet of er ineens kosten zijn aan dat ontroesten, als ik me salaris heb kan ik daar dan iig op inspringen