[R5 GTT] <> te koop, einde project <>

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
1nsane

Rob schreef:Wel leuk om te zien dat je de GTT van Nick uit Ulestraten bent aan het opknappen. Zo te lezen is ie bij jou in goede handen! (Y)
Succes drmee

haha wie is dat dan?? :P wel leuk om wat over de geschiedenis van het beesje te weten :)
Ollie

Hij komt iig van de goede kant van Nederland :wink:
NielsT

Het Noorden dus! :D
Florus

Neehee, hij is nu juist naar de goede kant van NL toegekomen :lol:
Ollie

:lol: die humor in het noorden :lol:

:p
1nsane

Florus schreef:Neehee, hij is nu juist naar de goede kant van NL toegekomen :lol:
hier sluit ik me bij aan :P
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Hoi bijdeze zal ik ff zeggen dat je auto er netjes uitzag...... ik was die jongen die van alles vroeg ( die bolle met gele trui :wink: ).
Ik wou het nog zegen aan het eind maar toen was opene iedereen pleite.

Nou suc6 met het project verder ......
Riël
Über-Spammer

Die auto is ook erg netjes ;)

Maar dat wist ie al. Hij ziet er alweer stukken beter uit!

Trouwens, die band die die slijtage vertoonde, kwam omdat hij een poos slecht uitgelijnd gereden had. De uitlijning hebben wij al opnieuw laten doen en dat moet nu kloppen!
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Steven
Car: M536

jochem de haas schreef: Ik wou het nog zegen aan het eind maar toen was opene iedereen pleite.
Ben jij zo gelovig Jochem? :p
jochem de haas schreef:die bolle met gele trui :wink:
Daarom was iedereen pleite, wie gaat Opa dan ook proberen te imiteren :D
1nsane

gister kadootje gehad van me vriendin :D setje jbL 3 weg speakers voorin, moet zeggen heb wel eens fotos gezien van die boxjes in gtt's en dat was altijd bewerkt met een stuk hout, was dus bang voor de pasvorm maar het past, heel onrenaults als gegoten!! komt nog aardig geluid uit met 60 watt rms :D nu w88 op salaris dan kan ik weer fijn aan de slag, dan ga ik ook de skirts eraf halen om de dorpels na te lopen en te ontroesten, ik wacht daarmee tot me salaris omdat ik niet ineens voor onverwachte uitgaven wil komen te staan als ik plaatstaal moet gaan kopen om in gaten te lassen :P
1nsane

Thierry

Netjes hoor (Y)
Riël
Über-Spammer

Die 'gaten' gaan je echt wel meevallen hoor ;)
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

erg netjes.. (Y)
pierre

insane zegt : nu w88 op salaris dan kan ik weer fijn aan de slag, dan ga ik ook de skirts eraf halen om de dorpels na te lopen en te ontroesten, ik wacht daarmee tot me salaris omdat ik niet ineens voor onverwachte uitgaven wil komen te staan als ik plaatstaal moet gaan kopen om in gaten te lassen.

ik begrijp dat je een flexibel salaris hebt ?
1nsane

1nsane schreef:gister kadootje gehad van me vriendin :D setje jbL 3 weg speakers voorin, moet zeggen heb wel eens fotos gezien van die boxjes in gtt's en dat was altijd bewerkt met een stuk hout, was dus bang voor de pasvorm maar het past, heel onrenaults als gegoten!! komt nog aardig geluid uit met 60 watt rms :D nu w88 op salaris dan kan ik weer fijn aan de slag, dan ga ik ook de skirts eraf halen om de dorpels na te lopen en te ontroesten, ik wacht daarmee tot me salaris omdat ik niet ineens voor onverwachte uitgaven wil komen te staan als ik plaatstaal moet gaan kopen om in gaten te lassen :P
zet eerst je leesbril op voordat je gaat posten pierre :P kadootjes vallen niet onder salaris ;)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Netjes hoor!
Weet je nog wat voor phase je GT is? ;)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Tino
Erelid - RvT

pierre schreef:
waar bemoei jij je mee ?
-PAZ-
Über-Spammer

Tino schreef:
pierre schreef:
waar bemoei jij je mee ?
idd vind dit ok een beettje je vreemde post, er heeft niemand toch wat mee te maken hoeveel je in je auto kan en wil investeren. iedereen doet het toch naar zijn eigen mogelijkheden en wensen.
R5GTT. Drive it like you stole it
1nsane

idd maar zowiezo ik bedoelde dat ik wel ongeveer weet wat ik verdien maar niet of er ineens kosten zijn aan dat ontroesten, als ik me salaris heb kan ik daar dan iig op inspringen :)
1nsane

Chris schreef:Netjes hoor!
Weet je nog wat voor phase je GT is? ;)
een fase 2 :P met deurpanelen uit een luxepakket zonder elek ramen 8)
Tino
Erelid - RvT

1nsane schreef:idd maar zowiezo ik bedoelde dat ik wel ongeveer weet wat ik verdien maar niet of er ineens kosten zijn aan dat ontroesten, als ik me salaris heb kan ik daar dan iig op inspringen :)
Dude ga je asjeblieft niet verantwoorden tegenover zo'n nitwit als die pierre.

Mijn apart stop je 40.0000 € in je wagen als je maar lol heb ja toch. Hij heb geen tering te maken met hoe jij je wagen financieert.

ja toch.
Riël
Über-Spammer

jongens, daar doelde pierre helemaal niet op :S exact die vraag kwam bij mij ook op toen ik 1nsanes zinsbouw bekeek :)

Hij zegt op zijn salaris te wachten alvorens te kijken. Als je weet hoeveel salaris je krijgt, kun je ook alvast kijken en dan verder gaan, aangezien je weet dat je dan zoveel geld binnen hebt.

Zoals 1nsane het laat blijken, lijkt het alsof ie moet afwachten hoeveel salaris ie krijgt, en daar reageert pierre op of zijn salaris 'flexibel' is. Een smiley erbij was op zijn plek geweest, hak er toch niet allemaal zo op in :lol:
1nsane

bedoelde het ook niet hakkend (F) (F)
pierre

ja klopt, dat bedoelde ik, het is vaak moeilijk in te schatten wat er aan gedaan moet worden.

Tino zegt : Dude ga je asjeblieft niet verantwoorden tegenover zo'n nitwit als die pierre.
:lol: :lol: :lol:
1nsane

zo, gister is me studie weer begonnen dus vanaf nu gaat er WS alleen op dinsdag (vrije dag) en in het weekend gesleuteld worden, aangezien me salaris pas donderdag komt (schijt postbank :@ ) ga ik me vandaag bezig houden met het bouwen van een opstelling achterin voor de ice, wil voorlopig nog niet aan een ps2 beginne omdat gewoon te prijzig is, ws komt er in de toekomst een pc in, mobo heb ik al maar moet nog wat dingen hebben en ombouwen dus dat komt wel een keer, van het weekend gaan de skirts eraf en de achterruit eruit, kan ik die randen ff goed ontroesten :)
1nsane

vraagje, ik ga morgen een jbl 1000 watt woofer halen, zo n dubbelspoels ding (gt120D) nou heb ik 2 versterkers liggen, een 4 kanaals ding met een gebrugde sinus van 2x 200 watt, (per kanaal 250 watt pmpo).

nou heb ik ook nog een 2 kanaals mosfet ding van weconic, hier weet ik weinig van alleen dat ie 400 watt is (Geen idee of dat sinus of pmpo is) las ook nog ergens 1x250 watt rms. nu heb ik gehoord dat mosfet versterkers over het algemeen beter zijn dan andere.

offff kan ik beter wat anders aanschaffen??

wie helpt
Robke
Car: Lexus IS250

Zorg eerst maar eens dat je de RMS vermogens weet van de woofer en de versterkers.
Als op een versterker het vermogen in PMPO aangeduid wordt zou ik hem gelijk de vuilnisbak in flikkeren, want dan is het echte zooi.
Vroeger werden PMPO vermogens nog wel eens gebruikt bij PC speakers, 100 Watt PMPO staat natuurlijk leuker dan 0,5 Watt RMS........
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

:D
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
1nsane

woofer is 250 rms, weconic ding is gebrugd 250 rms, goeie combi? dat andere ding (reflexxion), op de website van conrad waar ie vandaan komt staat "sinus gebrugd, 2x 200 watt" op de achterkant staat 4x35/ 2x 80 rms dus wat is het nou :S
Robke
Car: Lexus IS250

Sinus is ook al zo'n leuke waarde die ze vermeigvuldigen met een triljoen ofzo.
Die laatste is niks, sommige radio's leveren dat vermogen al tegenwoordig......

Die Weconic zou je kunnen proberen, maar of het iets is durf ik redelijk te betwijfelen. :)
1nsane

ach ik haal die woofer gewoon en kijk wel of het wat wordt, ben ik niet tevreden dan smijt ik beide versterkers het raam uit, moet zeggen dat die woofer die ik had t ietsje beter deed met die weconic dacht ik maar weet ik niet zeker
1nsane

ik zat te denken anders haal ik een climax bullet 500 misschien dat dat beter is :P
Gabri van der Veen
Über-Spammer

misschien een idee, om een jbl versterker te nemen bij je jbl subwoofer
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
1nsane

wil ik wel graag maar een jbl versterker kost ook heel veel jbl centjes :P
Plaats reactie