Overspannen?pierre schreef:ach een mens moet altijd zeggen wat er op zijn hart ligt he, dit is heel gezond.
deze week gebeurde er iets vreemds, ik reed de straat in van mijn vader met zijn nissan bluebird van 1989 en toen begon een woedende buurman te schreeuwen dat ie mij zou verbouwen als ik zijn kinderen aanreedt ??
hij liep met zijn kinderen op de stoep trouwens
ik reed ongeveer 30 km / uur.
heb even rustig gesproken met die man en hij kalmeerde totaal, boodt mij zijn excuses aan en gaf me een schouderklopje.
ACT: Algemeen Chat Topic. I
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Nee en http://www.wateenstelletjekneuzen.nl werkt ook niet 

Nee dat was altijd http://www.rukjestuk.nl , maar een of andere onverlaat heeft daar een echte site van gemaakt.
Gelukkig bestaat http://www.trekjegek.nl nog niet, maar zal mij benieuwen voor hoe lang...
Gelukkig bestaat http://www.trekjegek.nl nog niet, maar zal mij benieuwen voor hoe lang...

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
das een kwestie van tijd steven

sidn.nl schreef: Resultaat voor trekjegek.nl
Domeinnaam trekjegek.nl (volgend domein)
Status actief
Registrant webonline b.v. i/o
Graaf Janlaan 17
3818 DX AMERSFOORT
Netherlands
Domicilie N/A
Gebonden aan ADR nee
Administratief contact A.B. Janssen
+31 (0)334637490
postmaster@trekjegek.nl
Registrar ISD Holland BV
K R Poststraat 100 -3
8441 ER HEERENVEEN
Netherlands
Technisch contact K. Koopman
+31 (0)513646027
domeinen@isd-holland.nl
Nameserver ns.isd-holland.nl 213.227.141.50
Nameserver ns2.isd-holland.nl 213.227.130.22
Datum registratie 25-03-2001
Record laatst gewijzigd 17-01-2003
Record onderhouden door NL Domain Registry
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:

ff een technisch vraagje:
in hoeveel verschilt een verlagingsveer van een 19 van die van een Mégane?
heb hier nog 2 veerpoten met verlagingsveer (ikke niet weten hoeveel veer verlagen doen) van m'n 19 liggen, en nu dacht ik 'als ik nu die veren op de veerpoten van de Mégane monteer dan hoef ik geen nieuwe verlagingsveren aan te schaffen'
deze verlagingsveren zaten al op de 19 toen ik 'm kocht in de herfst van 2003 dus ik weet niet hoeveel ze de boel verlagen, denk dat het gewoon 3 cm ofzo doet.
de veren zijn overigens in goede staat, niks afgebroken ofzo (de veerpoten waar ze nog op zitten zijn minder, lagers versleten, 1 zelfs muurvast)
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
-
Hey mensen hoe zit het nu met mijn lidmaatschap heb zowat 3 maanden geleden het geld over gemaakt en toen kreeg ik nog bericht dat het geregeld zou worden maar inmiddels weet ik nog geen reet ik begin het een beetje beu te raken . Mag ik geen lid worden of hoe zit dat ? En anders wil ik mijn geld terug gestort hebben wie heeft er een idee hoe lang dit nu nog gaat duren want ik heb nog steeds niks ontvangen ? 

one of a kind says go with the flow
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
kijk eens wat er boven je post staat schreeuwerd

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Contacteer:
Zoooo net terug uit Zandvoort DAMN what a day!
Ik heb weer eens genoten van een dagje autosport op zijn best! Zijn er meer mensen die er naartoe zijn geweest? Heb nog een aantal filmpjes van Christiaan A. en Robert B. in hun bolides!

Ik heb weer eens genoten van een dagje autosport op zijn best! Zijn er meer mensen die er naartoe zijn geweest? Heb nog een aantal filmpjes van Christiaan A. en Robert B. in hun bolides!

Ja ben er ook heen geweest! Wat een geluid he die wagens echt oorverdovend! 

-
- Contacteer:
Heb je Doornbos ook nog gezien!? of was je toen al weg? Ik heb de hele dag in de duinen gezeten bij de Audi S bocht en met Robert Doornbos ben ik naar de Hoofdtribune gelopen daar was toen geen bewaking meer 

Wij stonden bij de gerlach bocht tegen over de Audi bocht.
Heb daarna nog effe een sjekkie staan roken met Fernando Alonso (grapje)
Mazzelp*k
Heb daarna nog effe een sjekkie staan roken met Fernando Alonso (grapje)
Mazzelp*k

-
- Contacteer:
Voor 2 mensen is het niet een optie om een fototopic te openen haha! Ik zal straks eens even een collectie online gooien! 

Ik vond die nieuwe Minardi maar ruk klinken, die twoseater zonder traction control was stukken beterARNO16V schreef:Ja ben er ook heen geweest! Wat een geluid he die wagens echt oorverdovend!

Wij hebben gisteren nog mooi staan juichen bij de veronica truck toen ze bekend maakten dat Albers weer eens een bezoekje had afgezegd, egoistische kwal

Steven schreef:Nee dat was altijd http://www.rukjestuk.nl , maar een of andere onverlaat heeft daar een echte site van gemaakt.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
je moet niet oordelen over iemand die je niet kentSanderrr schreef:Ik vond die nieuwe Minardi maar ruk klinken, die twoseater zonder traction control was stukken beterARNO16V schreef:Ja ben er ook heen geweest! Wat een geluid he die wagens echt oorverdovend!En Robert Doornbos ook trouwens, die Albers mogen ze van mij *piep* *piep* *piep*
Wij hebben gisteren nog mooi staan juichen bij de veronica truck toen ze bekend maakten dat Albers weer eens een bezoekje had afgezegd, egoistische kwal

ik ken albers en ik kan je wel melden dat die in het echt stukken aardiger is dan meneer doornbos
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
kennen is misschien een groot woord, maar heb beiden in het echt meegemaaktSteven schreef:Eh eh eh, ken jij Doornbos ook persoonlijk dan?
doornbos is alleen aardig (tegen het normale volk) als er cameras of bobos in de buurt zijn, zodra die weg zijn ziet die je niet meer staan en daarin is ca toch een stuk aardiger
Die gasten hebben alletwee een ego waar je niet mee te maken wilt hebben, maar ik vind Doornbos een stuk beter overkomen dan Albers. Alleen die fanclub van hem en de fans van hem... Zet een F3 in minardi kleuren neer en laat hem een rondje rijden en je hebt een paar honderd kwijlende oranje/zwarte stippen figuren langs de baan staan... Beetje jammer...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
het ego van albers is helemaal niet zo groot, ja als rijder wel maar dat moet welSanderrr schreef:Die gasten hebben alletwee een ego waar je niet mee te maken wilt hebben, maar ik vind Doornbos een stuk beter overkomen dan Albers. Alleen die fanclub van hem en de fans van hem... Zet een F3 in minardi kleuren neer en laat hem een rondje rijden en je hebt een paar honderd kwijlende oranje/zwarte stippen figuren langs de baan staan... Beetje jammer...
maar zodra die uit de wagen is en je prive met hem praat is het gewoon een aardige gozer
-
Heren waar hebben we het hier over, er zijn maar weinig coureurs die zich normaal gedragen tegen het normale volk zoals een Jan Lammer bijv.
Al die coureurs als een Allard Kalf, gebroeders Coronel, enz enz zijn gewoon een paar arrogante debielen die van een potje sturen hun werk hebben gemaakt
Al die coureurs als een Allard Kalf, gebroeders Coronel, enz enz zijn gewoon een paar arrogante debielen die van een potje sturen hun werk hebben gemaakt
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
@sander
je lijkt wel een typische verstappenfan
gewoon zielig
een ander in de zeik nemen om jezelf beter te voelen?
jaloers ofzow dat je zelf niet zo kunt rijden?
echt zielig vind ik dat, neem voordat je oordeelt nou eens de moeite om objectief te zijn als je iemand niet kan leren kennen.
typisch hollands gedrag

@robert
jan is een aardige vent en zelfs als die rijdt kan je met hem lachen, wij hebben bij hem in de auto bijna heel zandvoort door de zijruit gezien

je lijkt wel een typische verstappenfan
gewoon zielig
een ander in de zeik nemen om jezelf beter te voelen?
jaloers ofzow dat je zelf niet zo kunt rijden?
echt zielig vind ik dat, neem voordat je oordeelt nou eens de moeite om objectief te zijn als je iemand niet kan leren kennen.
typisch hollands gedrag

@robert
jan is een aardige vent en zelfs als die rijdt kan je met hem lachen, wij hebben bij hem in de auto bijna heel zandvoort door de zijruit gezien

Die jongens zijn er zeker wel, maar als standaard chauvinist met je Arrows petje (wat menigeen inmiddels op rommelmarkt heeft liggen) of je zojuist aangeschafte Albers petje kom je daar nooit achter...Robert-Jan schreef:Heren waar hebben we het hier over, er zijn maar weinig coureurs die zich normaal gedragen tegen het normale volk zoals een Jan Lammer bijv.