hallo,
zou iemand mij kunnen vertellen waar ik met draden aan kan sluiten die van me cv afkomen zodat me knipperlichten knipperen???
knipperlichten tbv cv
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
om wat voor auto gaat het?
geloof dat bij sommige Renault's het iets is van software
geloof dat bij sommige Renault's het iets is van software
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Op de 'oude' ontvangers op infrarood (zoals bij de 5 en de 19) zitten er extra uitgangen op, waar je een relaisje mee kan aansturen.
Bij een Clio is het erg makkelijk bij de bedrading van de knipperlichten te komen. Gewoon even de kapjes van je stuurkolom losschroeven.
Wel twee diodes bij een electronicazaak halen en ertussen solderen (1 op rechtercircuit, 1 op linkercircuit).
Op je alarmlichtschakelaar aansluiten kan ook, maar dan zul je ook twee diodes tussen het rechter- en linkercircuit moeten maken. De schakelaar schakeld namelijk beide circuits apart (en gelijktijdig).
Wel twee diodes bij een electronicazaak halen en ertussen solderen (1 op rechtercircuit, 1 op linkercircuit).
Op je alarmlichtschakelaar aansluiten kan ook, maar dan zul je ook twee diodes tussen het rechter- en linkercircuit moeten maken. De schakelaar schakeld namelijk beide circuits apart (en gelijktijdig).