Geschommel geen massaprobleem? Aangezien gas los t blok wat beweegt...?
Wat gaat er door m`n hoofd, betreft wat ?Steven schreef:Vertel, what goes trough you're mind?
Mwah, als je begint met een 2.0 8v, die zijn niet zo duur en ook met gemak flink te fokken. Schijnen ook betrouwbaarder te zijn als de 16v'speter5GTTurbo schreef: Ultieme droom is een delta integrale maar ja die is nog een eind weg zeg maar.
ja en die gasten verkloten dus zo`n 5.Steven schreef:In 5huizen zitten een hele hoop turkse bedrijfies, waarvan 1 (weet alleen niet welke) die heeft een recente set met allerlei zooi erbij.
Kep nog es een kromme golf voor- en na gezien die daar was geweest, die was toch helemaal netjes.
En Ali isj vasnie zo duur
english translation : Say, what up your mind ? ( thanks to Steven )Steven schreef:Vertel, what goes trough you're mind?
je hebt gelijk, maar de samentrekking van you and are tot you're kan, maar niet hier, kijk maarSteven schreef:Sorry Pi:p
Vertaling:
sorry Dude
Edit:
What's up you're mind
wordt volgens mij nog vaker gebruikt
pierre schreef:english translation : Say, what up your mind ? ( thanks to Steven )Steven schreef:Vertel, what goes trough you're mind?
through= doorheen gaan, zoals een pijl door je hersens, lijkt me niet zo lekker.
Dat slopertje van mij mag je gratis meenemen hoor-Ray- schreef:idd de aandrijfas, nieuwe kost ongeveer 100 euro, slopertje rond de 30.