ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dit is zo te zien de MAC versie
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ja de originele dus die is veel mooier dan de windows versie
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dit is de Mac-versie. En op een Mac is alles altijd mooierLuco/Alpine-racer schreef:hee mijn dialogys is heel anders?
ligt dat aan de versie?
deze is mooier

De meeste dealers hebben deze versie ook staan. Geen gepiel met Java, etc., het is gewoon een programma. Kan je op een Windows-pc ook draaien, moet je een Mac-emulator gebruiken (Basilisk). Werkt prima.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Heej martijn doe mij eens een kopietje daarvan
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
mij ook 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
enneeeeeeuuuhhhh werkt ie ook op MacOSX?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Classic
Hopelijk binnenkort nieuwe CD's, maar volgens mij is dat ook Classic. Werkt prima hoor
Oh ja, verder via PM, dit mag niet op het forum.....
Edit: http://cgi.ebay.de/Original-Renault-Dia ... dZViewItem

Hopelijk binnenkort nieuwe CD's, maar volgens mij is dat ook Classic. Werkt prima hoor

Oh ja, verder via PM, dit mag niet op het forum.....

Edit: http://cgi.ebay.de/Original-Renault-Dia ... dZViewItem
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
Ik heb niet meer classic
aangezien alles wat ik wil draaien toch alleen maar op MacOSX draait behalve nu dus dialogys 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Je hebt de voorbereiding daarvoor ook achterwege gelaten? Dat wordt een clean install, ook best lekker. Heb je Tiger al?
Ik heb helemaal nix wat met 9 te maken heeft geinstalleerd. enne nee ik zit nog op 10.3.4
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Tiger hebben?
Ik heb Classic er ook alleen hiervoor op staan. Volgens mij heeft de dealer ook nog maar OS9. Wel op een G4 Silver met Apple LCD 17". 

tuulijk wil ik tiger "lenen" mijn dealert heeft ook helemaal geen verkeerd spul staan ook idd allemaal van G4 silver dingen maar de G5-jes zouden er binnenkort ook aankomen begreep ik
hoezo ik "leen" um toch 

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Is de Mac versie van Dialogys zoals aangeboden op eBay met 4 cd's uitgebreider dan een (hedendaagse) Windows versie (ik heb een Windows versie maar is al een paar jaartjes oud dacht ik)
Of is dat Mac cd-bestandsformaat gewoon minder efficient dan ISO9660
voor windows 2 cd-tjes nodig en voor Mac voor dezelfde informatie 4 cd's benodigd
Of is dat Mac cd-bestandsformaat gewoon minder efficient dan ISO9660

voor windows 2 cd-tjes nodig en voor Mac voor dezelfde informatie 4 cd's benodigd

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
*zucht* ISO9660 wordt ook door een Mac ondersteund hoor. Ik kan met m'n iMac ook gewoon in m'n Windows-laptop kijken.
Ik denk dat de Mac-versie uitgebreider is. Onderdelen, werkplaatshandboek, reparatietijden, etc.

Ik denk dat de Mac-versie uitgebreider is. Onderdelen, werkplaatshandboek, reparatietijden, etc.
Ik vind die van windhoos een stuk beknopter maar dat kan ook aan mij liggen
-
- Contacteer:
dat vermoeden had ik al maar dan heb ik geen reden om de Mac af te zeiken natuurlijkMartijn *Baccara* schreef:*zucht* ISO9660 wordt ook door een Mac ondersteund hoor. Ik kan met m'n iMac ook gewoon in m'n Windows-laptop kijken.![]()

met Linux (zelfs vanaf Knoppix

mijn voordeel is dat alles via de pc gaat dus kost me geen droldennisvr schreef:Daar betaald jo zijn onderdelen van
wheheheee
*ook nog nooit gesmst heeft naar tmf*

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
das het mooiste-jo- schreef:mijn voordeel is dat alles via de pc gaat dus kost me geen droldennisvr schreef:Daar betaald jo zijn onderdelen van
wheheheee
*ook nog nooit gesmst heeft naar tmf*
geen kosten, wel inkomsten

de tmf die WIJ, Hollanders-jo- schreef:ben ik effe blij dat ik bij TMF.BE werk...(er zijn 6 of 7 verschillende TMF's, effe duidelijk blijven wil je)Ralf schreef:
Wel leuke actie opzich van TMF...Jammer dat het verder zo'n rot zender is..
edit:
linkje: http://www.tmf.nl/tmfop9/
Hahaha

Living the dream... Land in Spanje gekocht!!!!!!
-
- Contacteer:
De Nederlandse TMF was ooit leuk om naar te kijken, totdat ze het transformeerden naar een soort van sms tv zender, met allerlei onbenullige sms dingetjes waar de Nederlandse jongeren zich kennelijk graag blut aan sms-en
En eerder hadden ze een heel team aan VJ's en nu iets van 2 ofzo
Maar TMF hier zal dit vast niet gaan veranderen, want al die sms-jes leveren natuurlijk wel een fantastische bron van inkomsten. (0.70 per bericht ofzo?)
dus zijn wij helaas gedwongen om naar een muziekzender te kijken waar de helft van de videoclip gevuld wordt met onbenullige smsjes van niet al te slimme Nederlandse jongeren (ik ben ook een jongere maar weet toch wel betere manieren (zoals m'n auto) om m'n geld te verspillen
)

En eerder hadden ze een heel team aan VJ's en nu iets van 2 ofzo

Maar TMF hier zal dit vast niet gaan veranderen, want al die sms-jes leveren natuurlijk wel een fantastische bron van inkomsten. (0.70 per bericht ofzo?)
dus zijn wij helaas gedwongen om naar een muziekzender te kijken waar de helft van de videoclip gevuld wordt met onbenullige smsjes van niet al te slimme Nederlandse jongeren (ik ben ook een jongere maar weet toch wel betere manieren (zoals m'n auto) om m'n geld te verspillen

de meeste die naar tmf sms'en hebben nog geen auto en denken dat je van zaad slikken zwanger kan worden... verder heb je gelijk, maarja op de box is ook weinig aan clips te zien, daar komen tegenwoordig hele serie's voorbij (alex-fm ofzo??) maar ALS daar clips zijn, is er maar een klein balkje, iets prettiger... Maarja hier geldt zoals met veel dingen: als het niet zint, je hoeft er niet naar te kijken...ForeverYoung schreef:waar de helft van de videoclip gevuld wordt met onbenullige smsjes van niet al te slimme Nederlandse jongeren (ik ben ook een jongere maar weet toch wel betere manieren (zoals m'n auto) om m'n geld te verspillen)

tmf is MTV (MTVnetworks) en alles wat tmf is wordt naar MTV's concept gebouwd.dennisvr schreef:MTV wel eens bekeken?
Zenden ze daar nog muziek uit?
Wat die sms betreft, in belgie is het 0.50 cent en met een gemiddelde van 21.000 per dag (zonder ringtone's en zoekertjes)
-
- Contacteer:
euhm.... zoekertjes? advertenties ofzo?
@Ralf: het is nog niet zo heel lang geleden dat ik nog geen auto en zelfs geen rijlessen had (4 jaar ofzo) en toen zou ik m'n geld ook niet aan tientallen sms-jes naar TMF spenderen
maar goed als papa en mama de mobiele telefoonrekening betalen....
@Ralf: het is nog niet zo heel lang geleden dat ik nog geen auto en zelfs geen rijlessen had (4 jaar ofzo) en toen zou ik m'n geld ook niet aan tientallen sms-jes naar TMF spenderen

Laatst gewijzigd door Edward op vr 26 aug 2005 0:23, 1 keer totaal gewijzigd.
ForeverYoung schreef:euhm.... zoekertjes? advertenties ofzo?

Als zij het leuk vinden om al hun geld daar in te steken, moeten ze dat doen, ik vindt het een beetje zielig alleen... Maarja wij steken ons meeste geld in een auto, dat vinden ook genoeg mensen triest...
holy shit kijk eens
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/re ... 50682.html

Luc heeft een identieke verkocht (onlangs) en deze in de plaats gekocht :Xabre schreef:holy shit kijk eenshttp://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/re ... 50682.html
http://tinypic.com/5nrsxu
die krijgt een mooi plaatsje naast de GT, GT2 en avantime.