Ik heb hem erut geduwnt en heb nu dus een rubber + raam liggen (om te blinderen)
Ik las iets over touw maar dat was me niet zo duidelijk.
Dus als iemand me dat zou kunnen uitleggen

En hoe blindeer je een bolle achterruit?
raakRon(nie) schreef:Volgens mij is een achterruit moeilijk zelf te doen of je moet het met folie doen die je dmv een hete lucht pistool warm maakt zodat ie na de bolling van de ruit komt te staan, of heb ik het nou mis??
Zoek gewoon iemand die het voor je doet-Ray- schreef: happy oefening, clio ramen zijn hufters....
waar haal je die 3 a 400 euro vandaan???????????catscan schreef:rol folie van 17 euro ofzo
is mischien meer moeite maar ik ga geen 3 a 400 neertellen voor een beetje te blinderen, zoveel waarde hecht ik er nou ook niet aan.
maar iemand antwoord nog op mijn vraag over de bolle achterruit?
Luco. doe mij eens een concurerende prijs voor het coaten van mn ramen...Luco/Alpine-racer schreef: goede folie is duur en dan is coaten (naar mijn mening) een veel beter alternatief
Blauw? of blauwig?-Ray- schreef:alles is mogelijk frits
Kleuren? En de achterruit?Luco/Alpine-racer schreef:zijruiten achter (per stuk) als je ze er zelf uit haalt 50 euro met garantie
is misschien wel iets duurder maar zit veel netter en beter en garantie
ff logisch nadenken henkie....catscan schreef:Wat is dan goede folie naast die van halfords? ik wil niet al te dure ivm een oudere clio enzo waar ik niet te veel in wil steken..
En hoezo 7-8 uur werk? met het gladstrijken? krijg ik wel lamme arm dan