ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Naast boerenhol. heb je ook boerengat. liggen een 10 km van elkaar af of zo.. En hier ergens in het dorp nog 1 

Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Die laatste "shit" op het einde..............

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
ja sorry, betreft een clio 1.8 16v '91peter5GTTurbo schreef:Het zal me ongetwijfeld ontgaan zijn, maar welke auto rij je mee ?willow schreef:heeft er nou egt niemand een idee wat dit kan zijn?willow schreef:ik heb soms het probleem dat als ik een keer goed gasgegeven hebt en dan teruglaat zakken naar stationaire toeren dat ie terugvalt naar 500 toeren en soms zelf uit valt
iemand enig idee wat hier de oorzaak van kan zijn?
Bij een clio kan het de stappenmotor.
Dingen schijn je schoon te kunnen maken, maar geen idee hoe.
Strijder schreef:Weet niet wat ie precies doet, maar iig niet goed.
http://www.dumpalink.com/media/1124785798
effe verkeerde versnelling, negatief koppel en de achterkant komt omzetten als het een rwd is. wow shit wow shit

R5GTT. Drive it like you stole it
hoeveel standjes zou je kunnen doen op een waterscooter???

R5GTT. Drive it like you stole it
Hoeveel kan jij er in bed?paz-maniac schreef:
hoeveel standjes zou je kunnen doen op een waterscooter???![]()
![]()

-
- Contacteer:
Weet iemand of je de bouten van je vliegwiel kan hergebruiken of dat je die beter kunt vervangen als je je vliegwiel eraf hebt liggen?
-
- Contacteer:
Ik heb ze gewoon hergebruikt.(Hoolie)-Ad schreef:Weet iemand of je de bouten van je vliegwiel kan hergebruiken of dat je die beter kunt vervangen als je je vliegwiel eraf hebt liggen?
Ding zit met 7? bouten vast dus los zal die niet zo snel gaan.
-
- Contacteer:
klopt idd 7 bouten, ik wist het niet zeker omdat het fijne draad was en je hem asociaal aan moet draaien 

nieuw is altijd beter en die dingen kostten geen drol bij de dealert.
ik heb zelf ook een nieuw setje liggen omdat het zon ellendige klus is als er wel iets fout gaat , vervloek je jezelf dat je geen nieuwe gekocht hebt.
maar goed ieder zijn eigen keus.
ik heb zelf ook een nieuw setje liggen omdat het zon ellendige klus is als er wel iets fout gaat , vervloek je jezelf dat je geen nieuwe gekocht hebt.
maar goed ieder zijn eigen keus.
-
- Contacteer:
ik heb geen idee wat ze kosten bij de dealer daar sta ik elke keer van te kijken de ene keer kost iets geen drol en de andere keer vragen ze de hoofdprijs
Dat heb ik ook al ondervonden ja 

voor een net en constant stationair toerental 

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
even kleine toevoeging op de Friese ondersteuning voor XP
(Windows wordt natuurlijk niet volledig Fries, veel te veel moeite voor Microsoft, en dat heb je ook niet in 1 minuut gedownload
, overigens kun je wel Fries als taal kiezen bij installatie van KDE [=Linux-schil] )
http://members.lycos.nl/meijerhgk/photoalbum5.html Roampies 2000
(Windows wordt natuurlijk niet volledig Fries, veel te veel moeite voor Microsoft, en dat heb je ook niet in 1 minuut gedownload

http://members.lycos.nl/meijerhgk/photoalbum5.html Roampies 2000

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Kijk ff in het clio 16v topic en dan onder stotteren. Daar heb ik beschreven waar die zit en hoe je hem schoonmaakt.willow schreef:ja sorry, betreft een clio 1.8 16v '91peter5GTTurbo schreef:Het zal me ongetwijfeld ontgaan zijn, maar welke auto rij je mee ?willow schreef:heeft er nou egt niemand een idee wat dit kan zijn?willow schreef:ik heb soms het probleem dat als ik een keer goed gasgegeven hebt en dan teruglaat zakken naar stationaire toeren dat ie terugvalt naar 500 toeren en soms zelf uit valt
iemand enig idee wat hier de oorzaak van kan zijn?
Bij een clio kan het de stappenmotor.
Dingen schijn je schoon te kunnen maken, maar geen idee hoe.
Gr,
Maurice
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... sc&start=0
Gisteren ook weer zoiets leuks meegemaakt
We hadden personeels uitje. Ik reed samen met een collega hij met ze megane. Allebei iemand in onze auto. We waren lekker aan het knallen over van die slinger weggetjes. Ineens trek die collega van me wit weg en zegt ie kan je aub stoppen. maja we reden 90 en voor ik stil stond was het al te laat. Heeft ie in me auto gekotst
Gister zoveel mogelijk schoongemaakt alleen zie je op het dashboard nog wel vlekken zitten. Hopelijk gaat dat er allemaal goed af.
Gelukkig kreeg die het meeste over zichzelf heen. Toch een beetje jammer dat ie niet eerder zei dat hij er niet tegen kon.

We hadden personeels uitje. Ik reed samen met een collega hij met ze megane. Allebei iemand in onze auto. We waren lekker aan het knallen over van die slinger weggetjes. Ineens trek die collega van me wit weg en zegt ie kan je aub stoppen. maja we reden 90 en voor ik stil stond was het al te laat. Heeft ie in me auto gekotst

Gister zoveel mogelijk schoongemaakt alleen zie je op het dashboard nog wel vlekken zitten. Hopelijk gaat dat er allemaal goed af.
Gelukkig kreeg die het meeste over zichzelf heen. Toch een beetje jammer dat ie niet eerder zei dat hij er niet tegen kon.
-
- Contacteer:
..........
en?......... stinken cker?Madmaus schreef:Gisteren ook weer zoiets leuks meegemaakt![]()
We hadden personeels uitje. Ik reed samen met een collega hij met ze megane. Allebei iemand in onze auto. We waren lekker aan het knallen over van die slinger weggetjes. Ineens trek die collega van me wit weg en zegt ie kan je aub stoppen. maja we reden 90 en voor ik stil stond was het al te laat. Heeft ie in me auto gekotst![]()

Nou dat valt gelukkig heel erg mee. Ruikt wel ietsie anders als normaal. Maar geen vieze zure lucht. Het waren gelukkig alleen maar "brokjes"! Die kon je er zo vanaf vegen... Lekker smakelijk verhaal zo vroeg op de morgen
haha

Ghehe, stomme Amerikanen kunnen ook niet autorijden 
http://fratguyantics.com/content/index.php?id=1799

http://fratguyantics.com/content/index.php?id=1799
Gaat ff mis met schakelen ofzo 

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Staat u ook in de rij voor de diesel, zei een vrachtwagenchauffeur...
Nee, ik wacht voor de LPG, maar ik weet de vulopening niet te vinden...Hielp tie nog mee zoeken, maar brandde wel zijn handen aan de uitlaat.

Nee, ik wacht voor de LPG, maar ik weet de vulopening niet te vinden...Hielp tie nog mee zoeken, maar brandde wel zijn handen aan de uitlaat.

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Fenomenaal:
Door Pheatus op 19-05-2004 14:39
Vertelde mijn buurman dat ik een motor ging kopen..
Zegt ie ik heb ook een motor gehad... Een solex
Maar nu had ie evengoed nog een motor.. Dus ik mee de schuur in bij em.. STAAT ER EEN COMPRESSOR!!!
toegegeven, het IS een motor...
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ja heb dat topic pas geleden bijna helemaal doorgespit
soms echt hilarisch

soms echt hilarisch

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.