Steven schreef:Doe es een linkje van die Turbo?
Denk niet dat iemand dat zo 1,2,3 kan uitspugen, daar zul je toch voor met A/R waardes etc. moeten gaan rekenen om te kijken wat je hebt.
Persoonlijk zou ik als ik jou was geen T25 kopen als je van plan bent er een tijd zo mee rond te rijden. Dan zou ik eerder gewoon een originele T2 nemen en pas als je echt geld in die 5 wilt pompen het hele zaakje in de juiste volgorde goed aan te pakken. (en wie weet is dan die T25 al niet eens meer intressant).
Turbo moet je eigenlijk pas als 1 van de laatste dingen doen.
de specs voorzover het specs zijn
steven jij kent de T25 toch wel?
De MBCP 2025 hybride turbo heeft een groter t25 lager gedeelte, een t25 compressorhuis en een enorm hi flow t-25 compressorwiel. De uitlaatzijde bestaat uit een t2 turbine wiel voor het snel opspinnen bij lage toerental. Danzij het grote compressorwiel heeft deze turbo voldoende flow voor de hogetoerentallen. Uiteraard is deze turbo uitgerust met een 360 graden lager om zo de hoge turbodrukken goed te kunnen verwerken. Max vermogen 190 pk
als ik jou was ging ik bij Garret de nieuwste turbo's bekijken: de GT serie !
robclio16V schreef:Nee, die gast is gewoon zo stom als het achtereind van een rottend varken....
Stel dat jij de treinmachinist bent, je schrikt je helemaal de apetering.
Idd dit slaat dus echt nergens op, wat een mongool zeg
Xabre schreef:vond dat vroeger altijd wel leuk ja, treinen zijn toch eigenlijk best wel machtige apparaten
Nu ook nog?
Bij mijn ouders op zolder hebben mijn vader en ik een hele grote modellentreinbaan.
Blijf dat mooi vinden
Mijn pa wil er ook weer mee beginnen als wij(lees mijn broer en ik) de deur uit zijn zodat ie ruimte heeft en dan met da allerkleinste formaat, ben ff de benaming kwijt.
Xabre schreef:vond dat vroeger altijd wel leuk ja, treinen zijn toch eigenlijk best wel machtige apparaten
Nu ook nog?
Bij mijn ouders op zolder hebben mijn vader en ik een hele grote modellentreinbaan.
Blijf dat mooi vinden
Mijn pa wil er ook weer mee beginnen als wij(lees mijn broer en ik) de deur uit zijn zodat ie ruimte heeft en dan met da allerkleinste formaat, ben ff de benaming kwijt.
Renault Clio 16V & 19 16V power chip 160 pk
Prijs: 75,00
Beschrijving: Tuning chip voor Clio 1.8 16V. Chip heeft uitgewezen op een testbank dat het vermogen van de standaard 138 pk verhoogd wordt naar 164 pk. Dit is merkbaar in de hogere toeren. De toerenbegrenzer is eveneens ook verhoogt naar z'n 7950 toeren, dit voor een mindere terug val bij het schakelen.
Zelf gebruik ik de chip al jaren en heb ik veel plezier van gehad bij het sprinten. Eveneens vrienden van mij ik deze chip heb ingebouwd zijn er zeer tevreeden over.
Renault Clio 16V & 19 16V power chip 160 pk
Prijs: 75,00
Beschrijving: Tuning chip voor Clio 1.8 16V. Chip heeft uitgewezen op een testbank dat het vermogen van de standaard 138 pk verhoogd wordt naar 164 pk. Dit is merkbaar in de hogere toeren. De toerenbegrenzer is eveneens ook verhoogt naar z'n 7950 toeren, dit voor een mindere terug val bij het schakelen.
Zelf gebruik ik de chip al jaren en heb ik veel plezier van gehad bij het sprinten. Eveneens vrienden van mij ik deze chip heb ingebouwd zijn er zeer tevreeden over.
Ik ben namelijk aan het kijken voor een laptop en ben zo veel mogenlijk reviews aan het lezen en wat ik regelmatig tegen kom in die reviews is dat deze laptop last heeft van Bloatware , iemand die mij dit in begrijpend nederlands kan uitleggen?
blōtŽwãr) (n.) jargon Software that has lots of features and requires considerable disk space and RAM. As the cost of RAM and disk storage has decreased, there has been a growing trend among software developers to disregard the size of applications. Some people refer to this trend as creeping featuritis. If creeping featuritis is the symptom, bloatware is the disease.
Edit: of dit??
Uitdrukking die gebruikt wordt voor software die veel overbodige functionaliteit heeft en vaak veel (overbodige) ruimte op de vaste schijf inneemt. Ook wel FATWARE genoemd.
Niet echt... ik denk dat ik het een beetje snap maar het is me nog niet helemaal duidelijk.
Pros:
- Fast CPU and Graphics Card
- Unbelievable Game Performance
- Unmatched battery performance (as compared to the Clevo D900)
- Great Audio
- Good Sturdy Build Quality
- CD's and Documentation Included
- Good heat management
Tri$16v schreef:Kan iemand mij vertellen wat "Bloatware" inhoud?
Ik ben namelijk aan het kijken voor een laptop en ben zo veel mogenlijk reviews aan het lezen en wat ik regelmatig tegen kom in die reviews is dat deze laptop last heeft van Bloatware , iemand die mij dit in begrijpend nederlands kan uitleggen?
met de laptop zelf is dus niks mis
maar je krijgt er waarschijnlijk een hele zooi programma's bij voorgeinstalleerd ofzo (anders zou ik het ook niet weten)
die bloatware zal er vast afkunnen (goedschiks of kwaadschiks )
en anders flikker je het OS (besturingsysteem dus Windows) eraf en installeer je het zelf schoon (weg is de bloatware, amerikanen en hun technische termen ook altijd)
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
ik heb soms het probleem dat als ik een keer goed gasgegeven hebt en dan teruglaat zakken naar stationaire toeren dat ie terugvalt naar 500 toeren en soms zelf uit valt
iemand enig idee wat hier de oorzaak van kan zijn?
willow schreef:ik heb soms het probleem dat als ik een keer goed gasgegeven hebt en dan teruglaat zakken naar stationaire toeren dat ie terugvalt naar 500 toeren en soms zelf uit valt
heeft er nou egt niemand een idee wat dit kan zijn?
willow schreef:ik heb soms het probleem dat als ik een keer goed gasgegeven hebt en dan teruglaat zakken naar stationaire toeren dat ie terugvalt naar 500 toeren en soms zelf uit valt
heeft er nou egt niemand een idee wat dit kan zijn?
Het zal me ongetwijfeld ontgaan zijn, maar welke auto rij je mee ?
Bij een clio kan het de stappenmotor.
Dingen schijn je schoon te kunnen maken, maar geen idee hoe.