OmrekentabelFrank M schreef:psi = pressure per square inch? dus kwadratisch
is het dan zo dat je dan ongestraft 100 door 7 kunt delen? vraag het me af...
http://users.telenet.be/annette-guy/convertion.htm#Druk
Dus zou moeten kunnen volgens mij

OmrekentabelFrank M schreef:psi = pressure per square inch? dus kwadratisch
had m al gevondenPaul1916v schreef:OmrekentabelFrank M schreef:psi = pressure per square inch? dus kwadratisch
http://users.telenet.be/annette-guy/convertion.htm#Druk
Dus zou moeten kunnen volgens mij
Altijd wat met die gekke engelse maten. Laten ze zelf maar eens moeite doen....-jo- schreef:geen idee, de collegas in UK werken enkel met psi dus vandaar de vraag.
Klote, heb er 3 jaar gewerkt, dus weet waar ik over praatWilma schreef: Ben benieuwd hoe de service van Halfords is!
ter plekke kapotschieten zulke lui
je zal maar zoiets hebben van: kut, dat was mijn wagen
de specs voorzover het specs zijnSteven schreef:Doe es een linkje van die Turbo?
Denk niet dat iemand dat zo 1,2,3 kan uitspugen, daar zul je toch voor met A/R waardes etc. moeten gaan rekenen om te kijken wat je hebt.
Persoonlijk zou ik als ik jou was geen T25 kopen als je van plan bent er een tijd zo mee rond te rijden. Dan zou ik eerder gewoon een originele T2 nemen en pas als je echt geld in die 5 wilt pompen het hele zaakje in de juiste volgorde goed aan te pakken. (en wie weet is dan die T25 al niet eens meer intressant).
Turbo moet je eigenlijk pas als 1 van de laatste dingen doen.
de turbo is nu kapot en dan kan ik wel een standaard kopen maar dat vind ik zondeSteven schreef:Hmm, dat ding wat er bij mij opzit is voor 180pk gemapt.
Denk dat als je het goed aanpakt met goed inlaatspruitstuk en injectie en nog wat dingetjes daar ook met gemak aan komt.
die heeft geen lef het is gewoon een grote randdebiel
ja het lichaam zat er nog aanErik Olijnsma schreef:Ze hebben hier ook wel eens een hoofd op het spoor gelegd, alleen ging dat net niet helemaal goed
In Assen is een man met zijn auto tegen een benzinepomp opgeknald. Toen hij blijkbaar wilde tanken, bleek dat hij zelf ook al wat getankt had bij een café.
Hij botste tegen de benzinepomp op, in plaats van zijn auto er naast te zetten. Na een alcoholtest bleek dat de man een promillage van twee promille had. De politie merkte tevens op dat hij zijn rijbewijs niet bij zich had. En daar bovenop had hij ook nog een rijontzegging. Een proces-verbaal is tegen de man opgemaakt.
je mag ook helemaal niks meer heXabre schreef:In Assen is een man met zijn auto tegen een benzinepomp opgeknald. Toen hij blijkbaar wilde tanken, bleek dat hij zelf ook al wat getankt had bij een café.
Hij botste tegen de benzinepomp op, in plaats van zijn auto er naast te zetten. Na een alcoholtest bleek dat de man een promillage van twee promille had. De politie merkte tevens op dat hij zijn rijbewijs niet bij zich had. En daar bovenop had hij ook nog een rijontzegging. Een proces-verbaal is tegen de man opgemaakt.