Het is een GTX geworden van januari '89, met ongeveer 160.000 op de teller.
kwa roest ziet het er allemaal heeeeel positief uit.
heb nog niet meer mogen ontdekken dan 2 weggewerkte plekjes op de achterklep, een stukje bij de achterbumper ophanging en wat bij het voorste krikpunt links.
de lak is op de plastic delen niet zo best meer dus daar gaat aan gewerkt worden. verder zitten er wat lelijke deukjes in de portieren.
starten doet ie nog niet helemaal perfect, ik had gister op de terugreis vanuit Groningen (daar komt ie vandaan) wat problemen met een warme motor.
maar als ie loopt, loopt ie ook als een trein!! toch lekker zo'n 1700cc blok

en dan nu de eerste

[img]http://www2.hku.nl/~job/GTX/DSC00644.jpg[/img]
[img]http://www2.hku.nl/~job/GTX/DSC00646.jpg[/img]
[img]http://www2.hku.nl/~job/GTX/DSC00647.jpg[/img]
[img]http://www2.hku.nl/~job/GTX/DSC00648.jpg[/img]
[img]http://www2.hku.nl/~job/GTX/DSC00649.jpg[/img]
[img]http://www2.hku.nl/~job/GTX/DSC00650.jpg[/img]
[img]http://www2.hku.nl/~job/GTX/DSC00651.jpg[/img]
[img]http://www2.hku.nl/~job/GTX/DSC00654.jpg[/img]
[img]http://www2.hku.nl/~job/GTX/DSC00655.jpg[/img]
het is wel even wennen in vergelijk met de witte GTL en ik heb dan ook nog een paar constateringen waarvan ik me afvraag of deze normaal zijn:
- de koppeling en gaspedaal gaan erg zwaar?
- het is lastig om soepeltjes te schakelen, als je de koppeling op laat komen slaat ie er echt hard in?
- als je de motor veel toeren laat draaien en dan het gas los laat, hoor ik hard genetter uit de uitlaat?
tot slot zoek ik nog een gt turbo spoilertje, wel een harde en het liefst in mijn kleur.
de witte GTL is te koop, prima wagentje uit '86 met slechts 80.000km op de teller.
Heeft electrische ramen en cv (geen ab) en verkeert in een hele goede staat.
ze staat op de bijna nieuwe Pirelli p3000 banden van de GTX.
vraagprijs: 600,-