
ACT: Clio II
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Serie Limitée "J-Lo". 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
vind je het gek dat ie zo'n brede kont heeft?
Probeer maar eens bij jezelf 4 rioolbuizen in je kont te proppen, wedden dat je dan ook een giga breed achterste hebt
Probeer maar eens bij jezelf 4 rioolbuizen in je kont te proppen, wedden dat je dan ook een giga breed achterste hebt

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
nee,
wilt niet weten ook hoe dat voelt 


Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Berichten: 3702
- Lid geworden op: ma 7 jan 2002 0:00
- Car: Talisman sedan
- Locatie: St. Annaland
- Contacteer:
Da's pas echt een fat ass!
Toch heeft et wel wat zo extreems.

-
- Berichten: 932
- Lid geworden op: wo 12 mar 2003 10:10
- Locatie: Valkenburg Car: clio II ph 3 (1600)
Van voor vind ik hem best vet
, maar van achteren is hij idd TE uit proportie 


-
- Berichten: 970
- Lid geworden op: vr 2 jan 2004 19:37
- Locatie: Leiden
- Contacteer:
I'm not fat, I'm just big boned!
Nee, dit doe je een Clio niet aan.

idee is leuk... uitwerking wat minder 

[img]http://www.power-laguna.de/www.racing-f ... r%209).jpg[/img]
de benodigede onderdelen voor 1 clio II V6

de benodigede onderdelen voor 1 clio II V6

-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Ik ben hierop aangewezen door Remco T.:
Zou dit mijn oude Clio zijn?
[img]http://www.sk-tuning.de/web/shop/images ... lerJap.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/clio9.jpg[/img]
Hmm, bij nader inzien, denk t niet
-duitse meeting,
-de scheidingstreep van blauw en grijs op de stootstrips lopen anders
Zou dit mijn oude Clio zijn?
[img]http://www.sk-tuning.de/web/shop/images ... lerJap.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/clio9.jpg[/img]
Hmm, bij nader inzien, denk t niet
-duitse meeting,
-de scheidingstreep van blauw en grijs op de stootstrips lopen anders
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
hij pikt iig wel je idee
maar idd tis een andere

-
- Berichten: 970
- Lid geworden op: vr 2 jan 2004 19:37
- Locatie: Leiden
- Contacteer:
Wel je idee gejat ja.
Hij ziet er overigens niet uit zeg...
Hij ziet er overigens niet uit zeg...
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Enkel die strip wel
maar om alles zilver en blauw te doen:
beetje cheap looking.

maar om alles zilver en blauw te doen:

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Vind zoiezo die luchthappers aan de zijkanten smerig...
Dat alpen gebergte op de lampen..tja daar moet je van houden
Dat alpen gebergte op de lampen..tja daar moet je van houden

-
- Berichten: 3702
- Lid geworden op: ma 7 jan 2002 0:00
- Car: Talisman sedan
- Locatie: St. Annaland
- Contacteer:
Is zilveren verf goedkoper? 

-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
anders heb je gewoon ff een turbo op je 1.4 16 v
http://galerie.tomson.com.pl/album10/Re ... rbo_03_001

http://galerie.tomson.com.pl/album10/Re ... rbo_03_001
dat wil ik ook wel maar ik heb geen 16v 

Ben wel benieuwd hoeveel pk daarmee is gehaald.Beetje jammer trouwens van de remtrommels achter 

-
- Berichten: 932
- Lid geworden op: wo 12 mar 2003 10:10
- Locatie: Valkenburg Car: clio II ph 3 (1600)
En de vraag is hoe het met het turbo gat zit?
Want de "geladen" lucht moet van midden achter (turbo in de motorruimte) naar voor onder (interkoeler) weer terug naar boven achter en dan via het inlaat spruitstuk naar voor boven.... Misschien hadden ze dan beter in één keer van de interkoeler naar de kop een inlaatspruitstuk kunnen maken
, want lassen konden ze wel
en de "gekoelde" lucht hoefde dan ook niet meer over de hete turbo heen.
Want de "geladen" lucht moet van midden achter (turbo in de motorruimte) naar voor onder (interkoeler) weer terug naar boven achter en dan via het inlaat spruitstuk naar voor boven.... Misschien hadden ze dan beter in één keer van de interkoeler naar de kop een inlaatspruitstuk kunnen maken


One clio to rule them all
netjes
een leuke auto om flink wat mee te doen hehe 


-
- Berichten: 932
- Lid geworden op: wo 12 mar 2003 10:10
- Locatie: Valkenburg Car: clio II ph 3 (1600)
Mooie auto!!!!
PS ik wist dat het weer momenteel niet echt zomers is, maar dat er in hoofddorp een pak sneeuw ligt

PS ik wist dat het weer momenteel niet echt zomers is, maar dat er in hoofddorp een pak sneeuw ligt

One clio to rule them all
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Dat was begin Maart, moest dus even wachten voor het gas er op kon.Rémi clio ph3 schreef:Mooie auto!!!!
PS ik wist dat het weer momenteel niet echt zomers is, maar dat er in hoofddorp een pak sneeuw ligt![]()
Vannacht op de terugweg van me werk even doorgetrapt, teller gaf 210 km/u aan, ging vrij rap ook nog.
Zeer mooie RS
Mooi kleurtje ook

Mooi kleurtje ook
-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
er zit een stekkertje achter waarvan je wat draden om moet draaien, ik heb het hier ergens opgeschreven wat waar moet.Stefan S. schreef:De achterlichten van een Clio II fase II zie ik ook wel eens op een Clio II fase I, is het plug and play of moetje de bedrading aanpassen? P@tb@t heeft het ook gedaan met zijn RS volgens mij.
Gr. Stefan
Dus als je dat nodig hebt moet je maar een gil geven.
De zwarte draad is het belangrijkst in iedergeval dat is de massa
Oké, papiertje vooral niet weggooien. Ik ga deze week een aantal clio's bekijken, dus de gil zijn zsm volgen
. Natuurlijk moet ik wel eerst dan fase II achterlichten zie te bemachtigen. Zijn deze nieuw nog te betalen?

-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
mijn rs staat te koop, krijg je de 8terlichten gratis bijStefan S. schreef:Oké, papiertje vooral niet weggooien. Ik ga deze week een aantal clio's bekijken, dus de gil zijn zsm volgen. Natuurlijk moet ik wel eerst dan fase II achterlichten zie te bemachtigen. Zijn deze nieuw nog te betalen?

Lol, ondanks ik het echt een supermooie auto vind, ga ik liever voor een 1.4 16V of 1.6 16V daar ik niet alleen wil werken voor de auto en de benzine. Ik hou teveel van andere leuke dingen doen die ook veel geld kosten
. Als je de achterlichten los wil verkopen, dan heb ik inderdaad wel belangstelling 


Ik heb een Clio 1.4 16V SI van 2000 gekocht (en ja, ik maak nog een projecttopic aan
) en heb gelijk een nieuwe set 15" velgen gekocht daar de andere velgen er niet uitzagen. Ik heb Dezent N velgen gekocht in 15". Het probleem is dat deze velgen maar 6,5J zijn en volgens mij een ET waarde hebben van 35. Nu heb ik teveel ruimte in mijn wielkasten en ik wil graag de velgen verder naar buiten hebben. Ik denk er sterk aan om spoorverbreders te kopen, maar ik weet niet hoeveel mm ik moet nemen? Kun je dit meten en zo ja, op welke plek moet je dit meten?
Hebben de spoorverbreders een negatieve invloed op de wegligging? Waar kan ik het beste spoorverbreders kopen?
Gr. Stefan

Hebben de spoorverbreders een negatieve invloed op de wegligging? Waar kan ik het beste spoorverbreders kopen?
Gr. Stefan
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
1 vuistregel bij spoorverbreders:
ga nooit verder dan 5mm. das eigenlijk de max om alles nog goed te laten functioneren ivm slijtage etc
had je niet een iets lagere ET kunnen krijgen?
ga nooit verder dan 5mm. das eigenlijk de max om alles nog goed te laten functioneren ivm slijtage etc
had je niet een iets lagere ET kunnen krijgen?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Volgens de velgenboer was deze 15" velg maar in één ET waarde. Ik lees veel verhalen dat men gewoon 16mm gecentreerde spoorverbreders onder hun clio gooien zonder enig probleem. Is dit echt zo of zijn er genoeg mensen hierop teruggekomen? Verder zie ik deze 16mm spoorverbreders staan op de site van Biesheuvel voor 60 pleuro per twee, dit moet toch goedkoper kunnen? 
