Erik Olijnsma schreef:iemand anders die zich ook zo mateloos irriteert aan het Renault spotje op Slam FM?
die van die coupé cabriolet?
Heb je wel eens een leuke reclame meegemaakt van Renault?
Tis altijd suf. Alleen die met die Modus was ff leuk, maar daarna irriteerde dat nummertje alweer.
Edit: die van de Megane is trouwens nog wel ok, maja dat zijn tv reclames. Die van de radio zijn echt altijd suf.
Erik Olijnsma schreef:iemand anders die zich ook zo mateloos irriteert aan het Renault spotje op Slam FM?
die van die coupé cabriolet?
Heb je wel eens een leuke reclame meegemaakt van Renault?
Tis altijd suf. Alleen die met die Modus was ff leuk, maar daarna irriteerde dat nummertje alweer.
Edit: die van de Megane is trouwens nog wel ok, maja dat zijn tv reclames. Die van de radio zijn echt altijd suf.
Net zo suf als de autos...
paar dagen geleden de deurpaneel losgehad ivm montage van een elektrische spiegel. Wilde de deurgreep demonteren, toen ik iets doldraaide. Hebben die loodgieters (want ingenieurs werken er beslist niet bij reno) de deurgreep met een vette moer en een stevig dik ijzerplaatje gemonteerd...alleen dat plaatje werd weer op zijn plek gehouden (en tegengehouden) door een FUCK plastic klemmetje!!! HOE VERZIN JE HET!!!! Dikke bouten, vet staalplaat...en dan een plastic klemmetje van nog geen 1 mm dik die het zaakje dan vasthoud.
Zucht...
binnenkort maar eens creatief met ijzerenstangetjes (dubbelgehard staal) aan de slag en dat klemmetje nabouwen met staal.
Laatst gewijzigd door MarcoG op do 18 aug 2005 18:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Idd, kan me nie voorstellen dat iemand na het horen van die reklame denk "kom laat ik es gezellig naar de dealer gaan" het irriteerd alleen maar.
Ze kunnen wat dat betreft nog wel een voorbeeld aan Citroen nemen (wat reklame's betreft dan)
MarcoG schreef:Wat kan er trouwens mis zijn met mijn auto als er spontaan (dus zonder steentjes) een barst ontstaat in mijn voorruit van 25cm lang???
Paar weken geleden die ster in me ruit...en nu nog een barst rechtsonder in de hoek.
Beter dat dan een ruit in je....
...in me wat? Ster? Oh...die bruine ster. Ja, idd.
Ik geloof dat me auto langzaam uit elkaar valt sinds dat gewichtje aan de achterremklauw niet meer trilt. Had em vastgezet, misschien hoorde dat wel los te zitten.
Soms heb ik zin om die clio totaal in elkaar te stampen...
ander keren heb ik zin om voor 250 euro (of 50 euro) een ECHTE auto te kopen en daarin te rijden, terwijl ik de clio compleet uit elkaar haal en weer in elkaar zet zoals een auto ECHT in elkaar gezet hoort te worden.
Ik denk ook regelamatig ook eens aan iets totaal anders... (dan Renault )
Heb ik ook wel is last van maar als ik dan weer zo'n GTtje zie of een mooie clio dan denk ik van "neeee blijf tog gewoon Renault rijden"
Als je eenmaal bent besmet...