Hoe zit het met de openlucht filter van K&N of Green voor de Clio. Past die van de 1.4 ook op de 1.2 en andersom???
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... f5d1eb.jpg[/img]
Alvast Bedankt! Gr. Wes
Openlucht Filter
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Ik heb het hier wel over een openlucht filter....plaatsvervangende dus voor de originele kast!mtbiker schreef:in mijn 1.2l zit een hele andere filter in, heb hem vandaag nog vervangen (E5F motor)
ah sorry, had niet goed opgeletMaSteR Clio schreef:Ik heb het hier wel over een openlucht filter....plaatsvervangende dus voor de originele kast!mtbiker schreef:in mijn 1.2l zit een hele andere filter in, heb hem vandaag nog vervangen (E5F motor)
-
- Contacteer:
Maar verder geen idee of het past?
-
- Car: Captur EDC130 Intens
Is dat wel slim om een open luchtfilter te plaatsen?
Ik hoor regelmatig dat je in de motorruimte van de Clio teveel warme lucht ophaalt omdat het zo klein is, zeker bij de sport uitvoering, je komt dan alleen uit de verf op hoge snelheid en bij koude luchtstroom.
Of dit filter past kan je wel met Google vinden hoop ik voor je?
Ik hoor regelmatig dat je in de motorruimte van de Clio teveel warme lucht ophaalt omdat het zo klein is, zeker bij de sport uitvoering, je komt dan alleen uit de verf op hoge snelheid en bij koude luchtstroom.
-
- Contacteer:
Ik zit met de 1.2 versie....heb al wel een idee wat betreft koude luchttoevoer.....k heb gekeken op k&n en daar hebben ze dezelfde code voor het filter dus ik ga er vanuit dat het dezelfde filter betreft.....k laat het nog weten!Arno17 schreef:Is dat wel slim om een open luchtfilter te plaatsen?
-
- Contacteer:
ik heb dezelfde open luchtfilter op mijn clio 1200 steken en ik ben zeker dat die op de 1400 past. heb een programma om te stukken te bestellen en daar kan ik zien voor welke types alles gebruikt wordt.
ik heb deze ook staan en vond het wel de moeite ge voelt het verschil. de koude luchttoevoer zat er bij mij bij maar heb hem nog niet geplaatst.
ik heb deze ook staan en vond het wel de moeite ge voelt het verschil. de koude luchttoevoer zat er bij mij bij maar heb hem nog niet geplaatst.