Openlucht Filter

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
MaSteR Clio
Contacteer:

Hoe zit het met de openlucht filter van K&N of Green voor de Clio. Past die van de 1.4 ook op de 1.2 en andersom???

[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... f5d1eb.jpg[/img]

Alvast Bedankt! Gr. Wes
mtbiker

in mijn 1.2l zit een hele andere filter in, heb hem vandaag nog vervangen (E5F motor)
MaSteR Clio
Contacteer:

mtbiker schreef:in mijn 1.2l zit een hele andere filter in, heb hem vandaag nog vervangen (E5F motor)
Ik heb het hier wel over een openlucht filter....plaatsvervangende dus voor de originele kast!
mtbiker

MaSteR Clio schreef:
mtbiker schreef:in mijn 1.2l zit een hele andere filter in, heb hem vandaag nog vervangen (E5F motor)
Ik heb het hier wel over een openlucht filter....plaatsvervangende dus voor de originele kast!
ah sorry, had niet goed opgelet
MaSteR Clio
Contacteer:

Maar verder geen idee of het past?
mtbiker

niet echt, ik heb mijne clio nog geen week, maar vermeld de fabrikant van die filter niet ergens in welke clio's je ze mag gebruiken?
Arno17
Car: Captur EDC130 Intens

Is dat wel slim om een open luchtfilter te plaatsen?

Ik hoor regelmatig dat je in de motorruimte van de Clio teveel warme lucht ophaalt omdat het zo klein is, zeker bij de sport uitvoering, je komt dan alleen uit de verf op hoge snelheid en bij koude luchtstroom.

Of dit filter past kan je wel met Google vinden hoop ik voor je?
MaSteR Clio
Contacteer:

Arno17 schreef:Is dat wel slim om een open luchtfilter te plaatsen?

Ik hoor regelmatig dat je in de motorruimte van de Clio teveel warme lucht ophaalt omdat het zo klein is, zeker bij de sport uitvoering, je komt dan alleen uit de verf op hoge snelheid en bij koude luchtstroom.

Of dit filter past kan je wel met Google vinden hoop ik voor je?
Ik zit met de 1.2 versie....heb al wel een idee wat betreft koude luchttoevoer.....k heb gekeken op k&n en daar hebben ze dezelfde code voor het filter dus ik ga er vanuit dat het dezelfde filter betreft.....k laat het nog weten!
Redbull clio
Contacteer:

ik heb dezelfde open luchtfilter op mijn clio 1200 steken en ik ben zeker dat die op de 1400 past. heb een programma om te stukken te bestellen en daar kan ik zien voor welke types alles gebruikt wordt.

ik heb deze ook staan en vond het wel de moeite ge voelt het verschil. de koude luchttoevoer zat er bij mij bij maar heb hem nog niet geplaatst.
Plaats reactie