ACT: Algemeen Chat Topic. I
Misschien hebben ze bij de dealert nog wel een kleuren staaltje liggen, ik heb hier wel een lak-nr boek maar dat is het zelfde verhaal (dus verschillende tinten).
Dit probleem heb ik ook met m'n clio gehad.
Dit probleem heb ik ook met m'n clio gehad.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
nou dan maar ff de spuiter bellen die de laatste schade heeft gedaan 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
is de kleur 449 van de 19 16v?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
van vele reno modellen
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
de ene roept er is maar 1 kleur 449 een ander roept weer er zijn verschillende tinten?
ik ben de draad kwijt
ik ben de draad kwijt
hmm dat weet ik niet, weet wel zeker dat er kleurverschil zit tussen clio williams fase 1 en 2Luco/Alpine-racer schreef:de ene roept er is maar 1 kleur 449 een ander roept weer er zijn verschillende tinten?
ik ben de draad kwijt
Vorig jaar heb ik mijn dakspoiler laten spuiten en daar hebben ze met een kleurenwaaier bij mn wagen de kleur bepaald. Er waren wel iets van een 7 verschillende tinten ofzo. Mijn Williams is al eens overgespoten en die is een iets lichtere kleur, maar toch 449. Ik vind het wel mooi, maar als je m naast een andere Williams zet zie je wel het kleurverschil.willow schreef:hmm dat weet ik niet, weet wel zeker dat er kleurverschil zit tussen clio williams fase 1 en 2Luco/Alpine-racer schreef:de ene roept er is maar 1 kleur 449 een ander roept weer er zijn verschillende tinten?
ik ben de draad kwijt
@Willow: De fase2 Williams is 432
Laatst gewijzigd door Thierry op wo 17 aug 2005 15:10, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dan moet die de bumper er maar ff afhalen
Ook niet als je de kanalen opnieuw installeerd? Of heb je dat al gedaan?Luco/Alpine-racer schreef:hahaha lolbroek nee gewoon slechte leverancier erg duur en doen er geen ruk aan dus schotel gekocht maar helaas geen talpa nog
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
als het een strong sat ontvanger is moet je kijken of ze wel software versie 20 hebt. Want versie 6 of 15 kan ie talpa/nickelodeon niet vinden. Je moet trouwens wel het basis pakket hebben, dus met Discovery, NGC, Animal planet enz. er in.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wat is dit toch voor wereldproduct? Het lijkt het ei van Columbus, maar ik vertrouw het absoluut niet. KLIK
[img]http://i1.ebayimg.com/04/i/04/a3/54/68_1_b.JPG[/img]
[img]http://i1.ebayimg.com/04/i/04/a3/54/68_1_b.JPG[/img]
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Hehe vriend van me had toen een stuk of 4 van die dingen gekocht, kep het eens gebruikt met ontluchten, maar het werkt niet super.
Tis handig voor mensen die geen vrienden/kennissen hebben om ff mee te onluchten, maar met 2 man werkt toch altijd beter.
Op marktplaats is er iig ook zo'n aanbieder, ook voor 1,50 ofzo
Tis handig voor mensen die geen vrienden/kennissen hebben om ff mee te onluchten, maar met 2 man werkt toch altijd beter.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
motorfietsremmen ontluchten gaat prima alleen met een potje en slangetje zodat er geen kucht terug kan 
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik heb goedkoopste abbo dus vandaarJohan schreef:als het een strong sat ontvanger is moet je kijken of ze wel software versie 20 hebt. Want versie 6 of 15 kan ie talpa/nickelodeon niet vinden. Je moet trouwens wel het basis pakket hebben, dus met Discovery, NGC, Animal planet enz. er in.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
yeps steve
bij een auto is het wat lastiger

is volgens mij gewoon een terugslagklepje met een stukkie doorzichtige slang er aan .
ik ga ook voor de ouderwetse manier van met 2 man ontluchten, werkt gewoon het beste.
ik ga ook voor de ouderwetse manier van met 2 man ontluchten, werkt gewoon het beste.
Op school hebben we zo'n apparaatje. Op de nippel aansluiten, aanzetten effe wachten, klaar 

handje zand eronder, niet opkrikken en rossen maarSteven schreef:Hehe vriend van me had toen een stuk of 4 van die dingen gekocht, kep het eens gebruikt met ontluchten, maar het werkt niet super.

Immer wieder die verdammte Holländer
Dat kan ik nou niet echt mooi meer vinden 

Laatst gewijzigd door Thierry op do 18 aug 2005 8:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Zo nog 1,5 uur,Dan lekker naar schiphol
Eff lekker genieten van 2 weken Alanya
..

HAhah thanks man,Heb er ook wel erg zin in hoor,maar heb nog een lange reis te gaan
.Om 5 uur vliegen we,de reis zal iets van 3,5 a 4uur duren.En daarna nog 2 uur in de bus.Dus voor dat we aankomen zal het wel een uurtje of 12 zijn denk ik zo.En het eerste wat ik dan doe is,een Pilsje pakken 

Ouwehoer hey, 'k zou ook graag 2 weken ofzo weg willen...
Veel plezier daar.

Veel plezier daar.

M'n auto blijft niet drijfen