JaThierry schreef:Is dat niet de cilinderkop ofzo?

- Er zijn 2 lengtes. 77 03 027 082 TAPEIND 8 X 37 MM~Haas~ schreef:paar vraagjes, ben op zoek naar bestelnummers van:
- tapeinden om het in- en uitlaatspruitstuk aan het blok te schroeven.
- rubber ring ter afdichting van de oliethermostaat tegen t blok.
- tapeinden die aan de uitlaatkant van de turbo zitten. Deze zijde kun je zeg maar in twee helften uit elkaar draaien, zitten aan mekaar vast met vier tapeinden. Hier zit ook de steunplaat voor de turbo aan vast die steunt aan de bouten waar de startmotor ook mee vastzit. (duidelijke omschrijving he)
Wie kan me hier aan helpen?
-77 03 061 090 PAKKING OLIEFILT~Haas~ schreef:-
- nee, niet aan je oliefilter, de andere kant, dus tussen thermostaat en blok
- turbo naar elbow
@riel, al geprobeerd..nergens..of ze zijn gewoon te lui!
Tim schreef: Er is geen probleem met tempratuur ofzo hoor, .
Als jij dat geen probleem vind.Tim, even geleden schreef: tempratuur loopt op tot het 3de streepje en verder.......
Ja dat de tempratuur oploopt is een probleem ja, maar omdat normaal de fan altijd aanslaat loopt de tempratuur natuurlijk niet op.Riël schreef:Tim schreef: Er is geen probleem met tempratuur ofzo hoor, .Als jij dat geen probleem vind.Tim, even geleden schreef: tempratuur loopt op tot het 3de streepje en verder.......
Ik weet voor 90% zeker dat er lucht in zit. Als ie koud is, blaas eens op het expansievat en draai je de nippel van de dikke koelslang open.
Heb je trouwens een ph1 of ph2?
Ok, maare hoe zou er dan lucht in me koelsysteem kunne zitten als ik daar niet aan gezeten hebt.(gesleuteld,losgehaald etc.)Erik Olijnsma schreef:de fan reageert op de thermoswitch
en als er lucht in het systeem zit, werkt die thermoswitch gewoon niet goed, waardoor de fan niet aanslaat