-Ray- schreef:zal je toch eerst een andere bak eronder moeten zetten
is nog niet zeker of het de bak is, JL zei dat ze bij renault niet weten watvoor koppelingskabel er in een gt moet, ze geven er maar een die er op lijkt, dus dat gaan we eerst proberen volgende week.....
als je zo zeker bent dat je wint en je wilt om papieren racen dan kan je je vakantie toch wel annuleren, dan liever een weekje later op vakantie en een gtt rijker of ben je mischien bang dat je je gtt toch niet snel genoeg is???? mischien iets te veel ALL SHOW AND NO GO
Mijn GT loopt weer erg lekker door de nieuwe bak- en motorolie.
volgende week de remmen en oliekoeler monteren, en dan ga ik beginnen aan het dubbele weber verhaal.......
FF nog een vraag:
Als ik naar 1,2 Bar wil, kan ik dan beter een aangepaste T2 nemen of een T25???
Eerst alles motorisch op orde dus, dan ga ik de carr. aanpakken om de roestduivel te verdrijven... dus dan moet ik op zoek naar een spuiter, maar dat is nog te veer in de toekomst..
Even voor de phase I liefhebbers, OK Wax is erg goed voor je plastic delen, het is een natuurprodukt, dus geen siliconen of andere rotzooi, en al je kunststof ziet er erg goed uit!!!
als je boven de 1 bar onder de gas klep wilt gaan rijden zul je de standaart T2 zowieso moeten dumpen, wat je monteerd kan je zelf invullen, T25 of T2 hybrid kijk eens bij http://www.k-tecracing.com of op http://www.mbcarperformance.com daar staan mogelijkheden genoeg
paz-maniac schreef:als je boven de 1 bar onder de gas klep wilt gaan rijden zul je de standaart T2 zowieso moeten dumpen, wat je monteerd kan je zelf invullen, T25 of T2 hybrid kijk eens bij http://www.k-tecracing.com of op http://www.mbcarperformance.com daar staan mogelijkheden genoeg
ja idd, maar volgens mij is zo'n T25 toch veel duurder dan een aangepaste T2, of is dat niet zo?
gewoon eerst tijdelijk je motor goed aan de loop maken met die dubbele carb en je originele turbo tot 1,2 bar onder de gasklep opschroeven.
als dit alles goed loopt gewoon een hybride t25 bestellen.
maar zorg eerst dat ie gewoon goed loopt!!!
mark 5t schreef:gewoon eerst tijdelijk je motor goed aan de loop maken met die dubbele carb en je originele turbo tot 1,2 bar onder de gasklep opschroeven.
als dit alles goed loopt gewoon een hybride t25 bestellen.
maar zorg eerst dat ie gewoon goed loopt!!!
Maar de standaard T2 kan t wel aan ja 1,2 bar, maar wordt de inlaat themp. dan niet veel te heet, omdat ie er aardig hard voor moet werken???
Vrijdag mijn remmen monteren, ik koop ook gelijk een nieuwe hoofdremcylinder, is die ook nieuw...
inlaat temperatuur niet druk over maken lees maar eens goed wat ik getypt heb , eerst met de originele turbo allles goed aan de draai maken dan kan je er later altijd nog een andere turbo ophangen.
ik heb jaren gereden mer een 1,2 bar setting op een gt zonder problemen.
gewoon aan het werk gaan dus!
misschien stomme vraag maar wat is nu precies 1,2 bar onder de gasklep?
is dat wat het turbometertje aangeeft
en wat is bij 1,2 onder de gasklep dan de druk boven? de gasklep?
Steven schreef:ORgineel meet je boven de gasklep, onder de gasklep heb je het drukverlies van de venturi en de gasklep.
Vaak is erboven 1,2 eronder 1 of zelfs 0,9 bar.
Je verliest daar toch aardig wat, zeker naarmate je de druk gaat opschroeven.
dank je steven ik krijg een t25 hybride en een grotere intercooler de rest standaard hoe hoog kan ik dan gaan met de druk?
komt ook een meter in om te kijken of die te arm of te rijk staat
het was mooi om te zien dat ik met mijn T25, std IC, groep A carb en 2,5 inch downpipe en elbow + 2,25 inch uitlaat geen vermogenswinst meet haalde bij verder opschroeven dan 1.3 bar. wat je dan wint zijn maar een paar Nmmetjes.
ik zou m lekker op 1,2 zetten en goed afstellen, 1,1 met groep A carb is heel goed te doen, dan ga je best vliegen met een grotere IC.
wil je hoger gaan moet je toch gaan denken aan injectie en je kop aan gaan passen, ook lage compressie zuigers etc etc
-Ray- schreef:het was mooi om te zien dat ik met mijn T25, std IC, groep A carb en 2,5 inch downpipe en elbow + 2,25 inch uitlaat geen vermogenswinst meet haalde bij verder opschroeven dan 1.3 bar. wat je dan wint zijn maar een paar Nmmetjes.
ik zou m lekker op 1,2 zetten en goed afstellen, 1,1 met groep A carb is heel goed te doen, dan ga je best vliegen met een grotere IC.
wil je hoger gaan moet je toch gaan denken aan injectie en je kop aan gaan passen, ook lage compressie zuigers etc etc
nu snap ik het niet meer 1,2 boven de gasklep neem ik aan met standaard carb?
en 1,1 onder de gasklep met groep a carb?