[img]http://www.nieuwsvoordietisten.nl/images/fruit2day.jpg[/img]

oh is ook niet erg hoor,Paul1916v schreef:@ferdy: volgens mij was ergens al aangegeven dat we rond 4u richting BBQ zouden gaan..maar goed..maakt niet uit
[img]http://gathering.tweakers.net/global/sm ... ocrite.gif[/img]Paul1916v schreef:Ik riep het nog maar kwam niet boven die herrie van al die twingo'sGTT's uit
Daar kan ik me alleen maar bij aansluiten!dennisvr schreef:Btw: Citroen CX-en zijn![]()
![]()
![]()
had er bijna 1 gekocht vanmiddag
Die ene zwarte op de brug:dennisvr schreef:Btw: Citroen CX-en zijn![]()
![]()
![]()
had er bijna 1 gekocht vanmiddag
hmm, jammer.Jacco Twingi schreef:Het was zeker gezellig, voor herhaling vatbaar![]()
![]()
De BBQ ging idd ook perfect, ook al was ik voornamelijk afhankelijk van de leverancier en de gastvrijheid van Beau Wouda, de eigenaar van het autobedrijf waar we gingen BBQ-en![]()
![]()
Alles ging naar wens, althans, het zweet brak me even uit omdat de BBQ iets later als gepland werd afgeleverd, uiteindelijk is alles gelukkig goedgekomen
@ Ferdy: Er stond idd al op het forum dat we om 4 uur gingen vertrekken richting de BBQ plek, misschien had je dat niet meegekregen...
Het was eigenlijk ook de bedoeling dat iedereen gewoon nog ff meeging om wat te drinken, dat was dan weer niet zo duidelijk, ik had verwacht dat allen gewoon achter de stoet aan zouden rijden...
Ikzelf liep een beetje te stressen om op tijd in Leerdam te zijn en ondertussen nog even de touristische route te nemen om een tafeltje op te halen...
Excuses daarvoor
Foto's komen er zo aan... T zijn er genoeg en moet nog even censureren
Ik vat het op als positieve kritiekFerdy schreef:@Jacco, dat heb ik dus niet meegekregen
iedereen vertrok en dacht dat jullie allemaal richting BBQ gingen,
we waren anders nog wel meegegaan om wat te drinken,
maar goed....ik zal er niet meer over zeiken
we waren nu lekker op tijd weer thuis
wacht vol spanning op de foto's
Ik ben ook bezigJacco Twingi schreef:Ik vat het op als positieve kritiekFerdy schreef:@Jacco, dat heb ik dus niet meegekregen
iedereen vertrok en dacht dat jullie allemaal richting BBQ gingen,
we waren anders nog wel meegegaan om wat te drinken,
maar goed....ik zal er niet meer over zeiken
we waren nu lekker op tijd weer thuis
wacht vol spanning op de foto's
Voortaan ff aan iedereen doorgeven wat we gaan doen en dergelijke
Ik verwacht altijd dat iedereen het hele forum (bij)leest, zoals ik doe als ik daar de tijd voor heb...
Maar nogmaals excuus daarvoor
Foto's ga ik nu aan werken![]()