Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Luc GT Turbo

wilco blue schreef:uhm nu valt me iets in .luc heb je ook nog een witte gt turbo fase 1 met witte oz velgen.dan hebben we die al eens gezien in hasselt en dat was een :worship: 5ke.ps bestaat hasselt eigenlijk nog (bedoel de meeting)
ja dat is mijn andere GT Turbo !
In Hasselt wordt blijkbaar niets meer georganiseerd.....
Patrick L.

zo , weer terug in NL helaas, nog wat spannends gebeurt? :)
deze week nog vrij , hoop dat ik de GTT zover mogelijk af krijg.
MJ waar rij je nu in? de 21 T?
en Marco succes met de torsie en de 1916v,
de rest , tot binnenkort.... :wink:
Marcel J.

Nee jong nog altijd fietsen, ben nog aan het zoeken naar een geschikt wagentje. Maandag proefrit met Expresje als dat wat word ben ik komende TNM van de partij met een reno :p of dan de 21T klaar is weet ik nog niet, moet nog een en ander eraan doen...eerste ff een andere wagen regelen, zodat we eindelijk eens wat verzekering kunnen krijgen :@

@Wilco doe jij nog keuringen?! :~ OF moet ik wat via werk regelen?! Omdat je bezig was via dodemont auto's te keuren...Ik had graag zo snel als ik een andere wagen heb de 21T gekeurd...al dan niet af :wink: :lol:

@Luc: was dat die witte met de schijnwerpers erop voor puzzelritten enz?! Was een mooie wagen (Y)

@marco hoe is het met de 19?! Heb je torsie al vervangen, als je ruimte of hulp nodig hebt laat maar wat weten (Y)
marco

MJ schreef:
@marco hoe is het met de 19?! Heb je torsie al vervangen, als je ruimte of hulp nodig hebt laat maar wat weten (Y)
he mj,nee joh heb nog niks aan de 19 gedaan , ik probeer een gehele achterass te regelen .Maar tot op vandaag nog geen gevonden,niet in de buurt dan . Weet er wel eentje maar is in lelystad :s .Patrick b had geprobeerd om de torsie los te krijgen maar was hem nie gelukt.En om eerlijk te zijn ik weet nog niet eens waar de torsie zit ,laat staan dat ik hem dan los ken krijgen :~ .Als iemand zou willen proberen om ze los te krijgen be my guest.Zal zelf dan ook wel de handen uit de mouw steken,maar alleen begin ik er nie aan,zoals gezegt weet nie eens wat het is ,,erg he.Dus alle hulp is welkom, en anders zoek ik verders voor een gehele as

greetz marc

ps wilco wil je niet meer zo hard door oostermaasrijden a.u..b :D
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

uhm nee die keuringen gaat niks worden marcel via dodemont.en hard rijden ik weet van niks ik rijd daar nooit hard :wink: .je zal wel iemand anders gehoord hebben :lol:
Riël
Über-Spammer

Nou met een goede tool is die torsie er zo uit hoor. Slagtrekker huren / lenen en klaar, tenzij de draad kapot is. Torsie zit op de zelfde plek als bij de 5, ik zou geen nieuwe achteras erop zetten da's meer werk.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Egid
Contacteer:

mwah echt zoveel meer werk is het niet hoor!
Marco, je moet inderdaad een flinke dosis lompe krachgt hebben om die eruit te krijgen. je moet zelf gereedschap maken. (als tenminste niemand in de buurt dat al heeft)
Egid
Contacteer:

HALLO MISSCHIEN GAAT MIJN CLIO16V IN DE VERKOOP!!!!!!

ja mensen misschien gaat de clio van mij in de verkoop! Dus degene die geintersseerd is laat me dan even wat weten!

Mzzls
Patrick L.

de tool om die torsie eruit te halen heb ik aan Pat B gegeven, dus die kan Marco gebruiken.

Mischien doe ik de GTE weg, ga mischien scooteren :p , als de GTT klaar is, is er hier interesse voor de GTE?
marco

egid waarom gaat de clio eruit????.niet tevreden over de auto???
Riël
Über-Spammer

Marco, zo krijg je de torsie vaak goed eruit:

Je hebt nodig een lange bout met hoge sterkte (een bout van de versnellingsbak heeft mij nog niet in de steek gelaten bij deze klus ;) )
Een dop 32
Een paar goede stevige ringen
Een lange moer of een heel stevige moer. Een lange werkt het beste.

Krik het achterwiel op.

Eerst draai je de lange moer helemaal op de bout tot bijna achter tegen. Dan zet je de ringen er weer achter. Je zet de dop 32 tegen de achterbrug, recht voor de tosiestaaf. De bout met ringen en moer doe je nu door de dop en draai je door aan de bout zelf te draaien vast in de torsiestaaf. Nu draai je met de moer de ringen tegen de dop vast. Draai er flink wat spanning op en mep dan een paar keer met een hamer daar waar de torsiestaaf naar buiten moet. Af en toe wat extra spanning erop en weer meppen. Op een gegeven moment hoor je BLOINGK en dan is de torsie los, dan draai je rustig verder of je trekt m met de hand eruit.
MarcoG
Contacteer:

Wat is een lange moer? Ik ken wel een lange bout...maar een lange moer?
Riël
Über-Spammer

Een moer die zo 2cm lang is, dus met veel draad erin, zodat je m niet stuk draait.
MarcoG
Contacteer:

Oh ja, die kennik :)
marco

geen leuk werkje voor jouw dan riel , jij hebt het vaker gedaan zo te zien :D

greetz marc
Riël
Über-Spammer

Het valt echt wel mee, je komt er goed bij, je kan relaxed ernaast zitten :p

Jawel, goed te doen. Ik ga op vakantie donderdag (ja, naar cyprus, heb al n parachute meegenomen) ik kan daarna wellicht effe helpen? Een weekej ben ik maar weg.
Rianne RT

Riël schreef:Het valt echt wel mee, je komt er goed bij, je kan relaxed ernaast zitten :p

Jawel, goed te doen. Ik ga op vakantie donderdag (ja, naar cyprus, heb al n parachute meegenomen) ik kan daarna wellicht effe helpen? Een weekej ben ik maar weg.

Hahaha, parachute... Heeft nog niet eens een koffer :)
Riël
Über-Spammer

Nok aaf :D
Bram (vospower)

haha, ook geen naven :(

Vandaag het blok aan maikel met zn espace en 5 baccara geven, maar eerst de GTE in 2en geflext.

Dus voor als iemand nog een motorkap zonder roest, 10 euro, skirts 10 euro of een achterbumper 10 euro wilt hebben of wat dan ook bel ff en het komt goed. tot woensdag de tijd want dan gaat alles weg, dus ook de goede bumper skirts dash enz. :(

grtz
Patrick L.

hey,

heeft een van jullie mischien een bruikbare band liggen met de originele maat voor de GTT, 195-55-13?
heb er snel eentje nodig!
Marcel J.

Patrick L. schreef:hey,

heeft een van jullie mischien een bruikbare band liggen met de originele maat voor de GTT, 195-55-13?
heb er snel eentje nodig!
dit probleem was toch opgelost ofnie?! :wink:
Patrick L.

ja,
daar moeten we het nog over hebben ja :)
Riël
Über-Spammer

Bram (vospower) schreef:haha, ook geen naven :(

Vandaag het blok aan maikel met zn espace en 5 baccara geven, maar eerst de GTE in 2en geflext.

Dus voor als iemand nog een motorkap zonder roest, 10 euro, skirts 10 euro of een achterbumper 10 euro wilt hebben of wat dan ook bel ff en het komt goed. tot woensdag de tijd want dan gaat alles weg, dus ook de goede bumper skirts dash enz. :(

grtz
Kom het maar eraf halen zeg je. Ik ga er niet voor in de regen, een ketel op blokjes waar echt in geen enkele bout nog beweging te krijgen is, lopen sleutelen.

Sorry :)
Bram (vospower)

tja dacht dat je ze dringend nodig had, en het spul was zo los, he rob...

maja heb je nu andere naven?
Riël
Über-Spammer

Zo los?
Nah.

Auto flikkerde me van de blokken af, het regende bléh.
Bram (vospower)

wij hadden er ff wielen en een veerpoot onder gezet, toen was het met een lagne pijp zo gefixt :)
Riël
Über-Spammer

Heb je ze nu liggen dan :p
Bram (vospower)

nope, rob heeft ze nu....
baszos

waneer is weer zo'n tnm unit geval?

kan me nieuwe audio ten toon gesteld worden :lol:
Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

volgende week donderdag avond dus tot ziens begin maar alvast leuke sound te downloaden.
Marcel J.

Zo eindelijk nieuwe bolide, zover je daarvan kunt spreken bij een reno :lol: sinds vandaag eigenaar van een witte express 1.4 uit '94 :p gaar sjink maar met één jaar apk (Y) dus we kunnen ons gezicht weer laten zijn bij TNM (ben diegene met die zak over het hoofd :lol: )

kan ook eindelijk de 21T de verzekering in (Y) :worship: als we er APK op hebben kunnen we daar eventueel ook mee komen :wink:

@Egid waarom doe je de wagen weg?! :~ Ik dacht dat je er zo tevreden over was?!
baszos

wilco blue schreef:volgende week donderdag avond dus tot ziens begin maar alvast leuke sound te downloaden.
hmmm kijken of ik ff langskom :D

leuke sounds hebbe we...

maja me install is nog nie helemaal af..... nu schaam ik me nog een beetje wahahahaha :lol:
Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
Patrick L.

MJ, is toch leuk man, zo`n expresse, even verlagen en 15inch eronder (Y)
btw die banden/velgen heb ik niet meer nodig, heb nog wat gevonden in de kelder wat bruikbaar is.
Bram (vospower)

gratis ophalen, achterbumper,dashboard, skirts...
baszos

zo.... heb een nieuwe voobumper gekocht 8)

orginele bumper + een dikke onderlip (megane coupe 2000)

maar nu sprak ik rik vandaag waar hij toendertid zijn moterkap heeft laten spuiten.... zei die moet je riel ff vragen.....

dus bij deze Riel..... jij weet dus iemand die wat kan spuiten ( Fatsoendelijk!!!!!!)

gr bas
Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
Gesloten