ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
ik heb mooi over de grens getankt hier, 1.279 voor euro 95. moest er wel 26 km voor rijden (gelijk ff opgemeten), dus het kan eigenlijk niet uitJacco Twingi schreef:Voor de mensen die zondag komen:Monica schreef:Dit wil iedereen in de huidige brandstofprijzen gekheid toch weten?!![]()
Brandstofprijzen
We komen er vanaf de Mac richting de BBQ plek allemaal langs:
Tinq -Leerdam
Provincialeweg 1
4142EE LEERDAM
Euro 95 1.34 08 augustus 2005
Pomp -x- Asperen BV
Heukelumseweg 10
4147EW ASPEREN
Serv. Station VurenZeiving 16
4214KT VUREN
Euro 95 1.35 08 augustus 2005
SHELL Station Parallelweg
Parallelweg 4
4143LA LEERDAM
Euro 95 1.36 07 augustus 2005

dat is binnendoor, ga ik over de NL autoweg en dan pas de grens over is het nog verder denk ik.
maar toch leuk, voor de prijs van 98 superplus in Duitsland krijg je hier euro 95.
maareh gaan we een touristische route Leerdam doen ofzo, dat je al die tankstations tegenkomt?

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
grappig, zojuist in Oss gespot, een Peug 205 met GTT skirts en wielkastverbreders erop 

ForeverYoung schreef: maareh gaan we een touristische route Leerdam doen ofzo, dat je al die tankstations tegenkomt?

Nee hoor...
Euhm... Het tankstation van Vuren, ligt aan de andere kant van de A15, richting Leerdam...
Pomp-X is het tankstation wat je ziet bij de eerste rotonde die we dan onderweg tegenkomen (aan de rechterkant, paar honderd meter het veld in

Tinq zit bij de verkeerslichten die we in Leerdam tegenkomen en dan de shell, die zit als we het spoor over zijn en dan op de rotonde rechts zijn gegaan aan je linkerhand

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik ben trots op mijn leasemaatschappijJacco Twingi schreef:Voor de mensen die zondag komen:Monica schreef:Dit wil iedereen in de huidige brandstofprijzen gekheid toch weten?!![]()
Brandstofprijzen
We komen er vanaf de Mac richting de BBQ plek allemaal langs:
Tinq -Leerdam
Provincialeweg 1
4142EE LEERDAM
Pomp -x- Asperen BV
Heukelumseweg 10
4147EW ASPEREN
Serv. Station VurenZeiving 16
4214KT VUREN
Euro 95 1.35 08 augustus 2005
SHELL Station Parallelweg
Parallelweg 4
4143LA LEERDAM
Euro 95 1.36 07 augustus 2005

maar jacco, ik tank superplus
Hier in de buurt kost het lekker maar 1,33 

informeer eens bij VAN ZWEDEN in middelburg, die jongens doen veel in porsche, heb daar ook al een boel onderdelen gehaalt voor een porsche 944 waar ik regelmatig aan werk
R5GTT. Drive it like you stole it
neej neej is geen motor dealer, ze zitten op industrie terein arnestein, is gewoon een auto bedrijf wat in porsche's doet. zal effe tel nr voor je opzoeken, heb ik hier nog wel ergens liggen
weet er iemand toevallig waar je voor weinig een katvervanger voor een clio 16v 91' kan krijgen??
ik wil namelijk weer terug naar een standaard uitlaat(systeem) dus standaard tussenpijp en einddemper. wil alleen ipv van een katalysator een katvervanger.
aan het eind van mijn spaghetti spruitstuk zit een flens in de vorm van een ruit, is dat standaard??
alvast bedankt, ik heb bij autostyle al een vervanger gezien, maar daar stond geen plaatje bij en die moest 119 euro kosten..kom je niet onder deze prijs uit of zijn dr goedkopere opties?
ik wil namelijk weer terug naar een standaard uitlaat(systeem) dus standaard tussenpijp en einddemper. wil alleen ipv van een katalysator een katvervanger.
aan het eind van mijn spaghetti spruitstuk zit een flens in de vorm van een ruit, is dat standaard??
alvast bedankt, ik heb bij autostyle al een vervanger gezien, maar daar stond geen plaatje bij en die moest 119 euro kosten..kom je niet onder deze prijs uit of zijn dr goedkopere opties?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
http://www.nu.nl/news/572569/30/Tanksta ... jders.html
whehehe
dan betaal ik toch niet?
looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooosers
whehehe
dan betaal ik toch niet?

looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooosers
alsof de athlon rijder er wat aan kan doen
Die link staat al op de vorige pagina 
Is het niet mogelijk om een distributie ketting op een GTE blokje te zetten? Of past dat alleen op een GTT blok...
-
- Contacteer:
ja leuk hoor die echte mannen quiz:
uitslag 34% omdat ik al die rot sport vragen niet kende en geen zin had om het uit te zoeken
moet maar een abonnementje op Libelle nemen volgens die site
in de herkansing 84 %
(de helft nieuwe vragen, de helft vragen die ik de 1e keer al had gehad.)
uitslag 34% omdat ik al die rot sport vragen niet kende en geen zin had om het uit te zoeken

moet maar een abonnementje op Libelle nemen volgens die site
in de herkansing 84 %

Ik had 61%, maar k had wel n paar vraagjes goed gegokt en geen hulplijnen gebruikt 

-
- Contacteer:
Monica schreef:Hee, ik ben bij deze ook geen echte man![]()
![]()
Me is lucky

en kreeg jij ook al het advies om een abonnementje te nemen op de Libelle

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
hier nog 1Thierry schreef:Ik had 61%, maar k had wel n paar vraagjes goed gegokt en geen hulplijnen gebruikt

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dat zou wel kunnen, als je de nu gebruikte rollen vervangt door tandwielen. Die zullen dan wel op maat gemaakt moeten worden, net als je distributieketting.Alleycat schreef:Is het niet mogelijk om een distributie ketting op een GTE blokje te zetten? Of past dat alleen op een GTT blok...
Waarom denk je een ketting te willen gebruiken? Af en toe een riempje wisselen is niet zoveel werk toch?

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Contacteer:
nou ja een riempje gaat iets makkelijker kapot natuurlijk
en rij je bijvoorbeeld 120.000 per jaar ofzo dan sta je elk jaar bij de garage (ok heeft niks te maken met de situatie vanAlleycat met z'n GTE maar toch, het gaat om het principe)
Ketting moet 500.000 km's mee kunnen gaan las ik laatst.
en rij je bijvoorbeeld 120.000 per jaar ofzo dan sta je elk jaar bij de garage (ok heeft niks te maken met de situatie vanAlleycat met z'n GTE maar toch, het gaat om het principe)
Ketting moet 500.000 km's mee kunnen gaan las ik laatst.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Tsja, als je het zo bekijkt, heb je gelijk. Maar weegt de moeite van het ombouwen op tegen dat uurtje per 120.000 km, dat het vervangen van een riem kost? Als je een goede riem gebruikt, houdt die het ook makelijk 120.000 km vol, Renault geeft dat niet zomaar op. 

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-
- Contacteer:
tis maar net wat je ervoor over hebt, als je daardoor tevredener bent over je autoMartijn *Baccara* schreef:Tsja, als je het zo bekijkt, heb je gelijk. Maar weegt de moeite van het ombouwen op tegen dat uurtje per 120.000 km, dat het vervangen van een riem kost? Als je een goede riem gebruikt, houdt die het ook makelijk 120.000 km vol, Renault geeft dat niet zomaar op.

en ik kan me herinneren dat er ooit iets tegen mij gezegd is over de distributie van de 19 rt 1.8i (F3P motor) dat dit een behoorlijke klus was omdat ze alles eromheen weg moeten slopen.... dus meer dan een uurtje denk ik, maar das niet echt heel relevant.