ACT: Algemeen Chat Topic. I
C:\Documents and Settings\Xabre\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\4183857137\CustomEmoticonsGabri schreef:bedoel dus echt de emoticons die je zelf kunt maken, en dus kunt opslaan tijdens een gesprek, en nu vraag ik me af waar msn die dingen dus opslaat als je dat wilLuco/Alpine-racer schreef:moet je opties openen en dan ergens in die lijst staan de emoticonsGabri schreef:ja daar kan je ze vinden ja, maar wil weten waar het bestand staat
die standaard dingen weet ik zonder dat lijstje wel te vinden
daaro dus, zijn allemaal *.dat bestanden maar kun je zo openen met een fotoprogramma ofzo
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
bij extra en dan mijn emoticons kan je ze bewerkenGabri schreef:bedoel dus echt de emoticons die je zelf kunt maken, en dus kunt opslaan tijdens een gesprek, en nu vraag ik me af waar msn die dingen dus opslaat als je dat wilLuco/Alpine-racer schreef:moet je opties openen en dan ergens in die lijst staan de emoticonsGabri schreef:ja daar kan je ze vinden ja, maar wil weten waar het bestand staat
zal ze wel opslaan in de msn map ergens
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
moet dat nou altijd zo klein!@@$#%&*()_!!Gabri schreef: die standaard dingen weet ik zonder dat lijstje wel te vinden

zal es kijken of ik dit nootje kan kraken........
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
- Contacteer:
maar die heb ik niet op m'n pc hoorXabre schreef:C:\Documents and Settings\Xabre\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\4183857137\CustomEmoticons
daaro dus, zijn allemaal *.dat bestanden maar kun je zo openen met een fotoprogramma ofzo

(we houden het niveau wel laag natuurlijk)

-
- Contacteer:
hee dat is dan een van de weinige virussen waar mijn pc niet gevoelig voor zal zijnMerijn schreef:Ik ga een virus schrijven wat bij iedereen die bestanden verwijderd...

way to go Merijn

@Xabre: uiteraard, en die cijfers zijn ook willekeurig want bij mij staan er 4 mappen waaronder een die 0 heet en 3 cijferreeksen die iets anders zijn dan bij jou.
nou, dat niveau omlaag halen van jullie valt me een btje tegen. Ben betere dagen gewend 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja lekkere incestfotos ofzo 

-
- Über-Spammer
Xabre schreef:C:\Documents and Settings\Xabre\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\4183857137\CustomEmoticonsGabri schreef:bedoel dus echt de emoticons die je zelf kunt maken, en dus kunt opslaan tijdens een gesprek, en nu vraag ik me af waar msn die dingen dus opslaat als je dat wilLuco/Alpine-racer schreef:moet je opties openen en dan ergens in die lijst staan de emoticonsGabri schreef:ja daar kan je ze vinden ja, maar wil weten waar het bestand staat
thx, hier heb ik dus wat aan

shit met mijn serieuze behulpzame post is het nivo wel erg op pijlGabri schreef:Xabre schreef:C:\Documents and Settings\Xabre\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\4183857137\CustomEmoticonsGabri schreef:bedoel dus echt de emoticons die je zelf kunt maken, en dus kunt opslaan tijdens een gesprek, en nu vraag ik me af waar msn die dingen dus opslaat als je dat wilLuco/Alpine-racer schreef:moet je opties openen en dan ergens in die lijst staan de emoticonsGabri schreef:ja daar kan je ze vinden ja, maar wil weten waar het bestand staat
thx, hier heb ik dus wat aan![]()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
mmmmm dan moet ik ff een rondje lopen

ho ho ho...mensen nog nooit in de zomer in Engeland geweest? Lopen me toch een hoop strakke mooie meiden rond... van het "ik-wou-dat-ik-hier-geboren-was"-niveau!!!paz-maniac schreef:SasjeSuper5 schreef:komt door eiland-incestLuco/Alpine-racer schreef:bijna al die engelsen zijn![]()
lelijk
inteeld
-
- Contacteer:
maar als jij er dan geboren zou zijn, dan was jij misschien weer lelijk (weet niet hoe knap of lelijk je nu bent en het lijkt me verstandig om er niet verder over door te gaan....MarcoG schreef:ho ho ho...mensen nog nooit in de zomer in Engeland geweest? Lopen me toch een hoop strakke mooie meiden rond... van het "ik-wou-dat-ik-hier-geboren-was"-niveau!!!paz-maniac schreef:SasjeSuper5 schreef:komt door eiland-incestLuco/Alpine-racer schreef:bijna al die engelsen zijn![]()
lelijk
inteeld

en toch zijn engelse dames goed te doen!! 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja een keer voldouwen en dan snel wegwezen~Haas~ schreef:en toch zijn engelse dames goed te doen!!

dat zijn jouw woordenLuco/Alpine-racer schreef:ja een keer voldouwen en dan snel wegwezen~Haas~ schreef:en toch zijn engelse dames goed te doen!!![]()
![]()

heb er in portugal meerdere gezien en had bij sommigen toch wel een steekje in de nek achteraf

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
vind de meeste toch echt typische asos~Haas~ schreef:dat zijn jouw woordenLuco/Alpine-racer schreef:ja een keer voldouwen en dan snel wegwezen~Haas~ schreef:en toch zijn engelse dames goed te doen!!![]()
![]()
heb er in portugal meerdere gezien en had bij sommigen toch wel een steekje in de nek achteraf![]()
precies mijn type man!!! AAAHHH met van die veel te korte strakke rokjes...Luco/Alpine-racer schreef:vind de meeste toch echt typische asos~Haas~ schreef:dat zijn jouw woordenLuco/Alpine-racer schreef:ja een keer voldouwen en dan snel wegwezen~Haas~ schreef:en toch zijn engelse dames goed te doen!!![]()
![]()
heb er in portugal meerdere gezien en had bij sommigen toch wel een steekje in de nek achteraf![]()
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
juist om een paar keer te douwen de juiste types

oh man hey...ik moet daar nog es heen! idd wel goed op je nek letten...Luco/Alpine-racer schreef:juist om een paar keer te douwen de juiste types![]()
![]()
![]()

-
- Contacteer:
jij kijkt te veel Married with ChildrenXabre schreef:en dan ffies iets op de grond gooien, eeeuh miss i think you dropped something