ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
nee je had het over een christelijk dorp in brabantLuco/Alpine-racer schreef:ik had het over de kerkgangers en niet over de niet kerkgangersForeverYoung schreef:niet beledigend bedoeld ofzo maar waar hoor jij bij danLuco/Alpine-racer schreef:SasjeSuper5 schreef:komt door eiland-incestLuco/Alpine-racer schreef:bijna al die engelsen zijn![]()
lelijk
is net een christelijk dorp in brabant
als die kerkgangers hier een verjaardag hebben is ook wel lachuh
30% is mongool
40% is ietsje minder maar duidelijk tekenen van incest en inteelt
en 30% is erger
alle procentjes heb je al gebruikt, geen ruimte voor categorie 'normale mensen' meer![]()
![]()
soms wel moeilijk he lezen![]()
![]()

excuses, verkeerd gelezen
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
ik voel weer wat opkomen... 

-
- Contacteer:
als je nou het kleinste dorp van nederland hebt: twee boerderijen. en je dochter doet het met de buurjongen... dan komt ze thuis:
wat hoor ik nou?? NEUK JIJ MET HET HALVE DORP??? VIND JE DAT NOU NORMAAL???!!!!!

wat hoor ik nou?? NEUK JIJ MET HET HALVE DORP??? VIND JE DAT NOU NORMAAL???!!!!!

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
ik zal maar niks zeggen over St*ph*rstXabre schreef:overal heb in nederland heb je van die incest-thuis-best dorpjes
krijg ik allemaal lui in klederdracht met hooivorken achter me aan

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
goh..gister ook bnn gekeken sas?

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
en met jouw niet pfffffffffffffffffffSteven schreef:Wel met Luco~Haas~ schreef:luco..er is nix mis met brabant

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Contacteer:
jeah!! heb me kapot gelachen, helemaal alleen... voelde me een beetje voor lul maar goed... die vond ik echt goed!!~Haas~ schreef:goh..gister ook bnn gekeken sas?
-
- Contacteer:
Zal ik het nivo nog verder naar benee helpen of zal ik maar gewoon gaan slapen ??
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nou die vieze memmen hingen laag zatMerijn schreef:Dat kan laaaaager...

-
- Über-Spammer
en nu even wat anders
weet iemand ook waar msn die custom emoticons opslaat?
-
jammer dat je dan niet in amersfoort woont heXabre schreef:staan er in amersfoort ook maar 2 boerderijen dan

ach, het zit al aardig aan de grond peet, dus tsja, choose yourself 
@Gerry: yeps, dat bedoelde ik

@Gerry: yeps, dat bedoelde ik

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
gewoon bij emoticons en dan onderin staat de tekst "meer" daar op klikkenGabri schreef:en nu even wat anders
hoezo? Houdtie van incent en inteelt dan??5gt8vturbo schreef:jammer dat je dan niet in amersfoort woont heXabre schreef:staan er in amersfoort ook maar 2 boerderijen dan
-
- Über-Spammer
ja daar kan je ze vinden ja, maar wil weten waar het bestand staat
-
- Contacteer:
hm, in amersfoort wonen volgens mij 80.000 mensen, grote boerderijen dan jongens!!!5gt8vturbo schreef:jammer dat je dan niet in amersfoort woont heXabre schreef:staan er in amersfoort ook maar 2 boerderijen dan

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
moet je opties openen en dan ergens in die lijst staan de emoticonsGabri schreef:ja daar kan je ze vinden ja, maar wil weten waar het bestand staat
-
"weet ik veel" maar als sasje in het ene huis woont en hij in het andere huis............................................~Haas~ schreef:hoezo? Houdtie van incent en inteelt dan??5gt8vturbo schreef:jammer dat je dan niet in amersfoort woont heXabre schreef:staan er in amersfoort ook maar 2 boerderijen dan

dat wordt een hele grote gangbang danSasjeSuper5 schreef:hm, in amersfoort wonen volgens mij 80.000 mensen, grote boerderijen dan jongens!!!5gt8vturbo schreef:jammer dat je dan niet in amersfoort woont heXabre schreef:staan er in amersfoort ook maar 2 boerderijen dan
-
- Contacteer:
.............................dan??
-
- Contacteer:
Het kan natuurlijk nog veel lager, maar ik denk dat ik maar lekker ga slapen.
Net nog 4 uur lang in de garage gezeten om m`n blokkie klaar te krijgen. Zodat die morgen weer terug gehangen kan worden.
Dus ik ben gaar.
Net nog 4 uur lang in de garage gezeten om m`n blokkie klaar te krijgen. Zodat die morgen weer terug gehangen kan worden.
Dus ik ben gaar.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
je kan je ook nog opgeven voor jeugdopvang en die gasten die je dan opvangt zijn het gewend dus wat let je dan nog~Haas~ schreef:hoezo? Houdtie van incent en inteelt dan??5gt8vturbo schreef:jammer dat je dan niet in amersfoort woont heXabre schreef:staan er in amersfoort ook maar 2 boerderijen dan

zo lager kan niet??????
-
- Contacteer:
weltruste! ik ga ook maar pleite hiero

-
Xabre schreef:dat wordt een hele grote gangbang danSasjeSuper5 schreef:hm, in amersfoort wonen volgens mij 80.000 mensen, grote boerderijen dan jongens!!!5gt8vturbo schreef:jammer dat je dan niet in amersfoort woont heXabre schreef:staan er in amersfoort ook maar 2 boerderijen dan
nu is het niveau weer lekker laag
dan ben jij daar blij mee??5gt8vturbo schreef:"weet ik veel" maar als sasje in het ene huis woont en hij in het andere huis............................................~Haas~ schreef:hoezo? Houdtie van incent en inteelt dan??5gt8vturbo schreef:jammer dat je dan niet in amersfoort woont heXabre schreef:staan er in amersfoort ook maar 2 boerderijen dan
-
- Über-Spammer
bedoel dus echt de emoticons die je zelf kunt maken, en dus kunt opslaan tijdens een gesprek, en nu vraag ik me af waar msn die dingen dus opslaat als je dat wilLuco/Alpine-racer schreef:moet je opties openen en dan ergens in die lijst staan de emoticonsGabri schreef:ja daar kan je ze vinden ja, maar wil weten waar het bestand staat
die standaard dingen weet ik zonder dat lijstje wel te vinden
-
- Contacteer:
Gangbang ??
Nou ik prefereer gewoon 1 op 1 sex hoor.
Lekker ranzig om opeens de swans van iemand anders voorbij te zien komen en bij je buurvrouw naar binnen zien glijden.
Nou ik prefereer gewoon 1 op 1 sex hoor.
Lekker ranzig om opeens de swans van iemand anders voorbij te zien komen en bij je buurvrouw naar binnen zien glijden.