ff voor stellen:Ik ben Jordy en ben 14 en heb, nul al, mijn eigen gt turbo phase 1. Ik ben bezig met het opknappen hiervan. Het is een rooie met rode borbet 15"lichtmetaal. Qua roest valt het allemaal wel mee, alleen de achterschermen zijn achter de verbreders en bumper een beetje aan het door roesten. hier staan wat fotos van mijn gtt
Droes schreef:al redelijk bekend, ken je ook van marktplaats
veel succes ermee!
Standaard stukken erop hé!!
helemaal standaard is i op zijn mooist!
groeten
Droes
goh bijna iedereen kent me van marktplaats en de buitenkant blijft zo veel mogelijk orgineel
wat zijn de plannen verder met de auto, volledig opnieuw spuiten??, aanpassingen aan de motor??. je hebt in elk geval wel de tuid nu om er wat moois van te maken
de motor gaat eruit en word gedemonteerd en weer opnieuw in elkaar gezet en veel dingen gaan vervangen en verbetert worden. het intereur woprd aangekleed met sportstoelen en dat soort dingen en aan het uiterlijk gaat ook wat gebeuren zoals opnieuw gespoten maar blijft voor een groot deel orgineel maar wel sportiever met een grotere spoiler en dat soor dingen. Ik heb ook nog een evolution verbredings kit liggen maar die wil ik er toch maar niet op hebben vind het een beetje te overdreven.
zo dat moest er even uit
Kerel veel succes met je GTT,, ik lag op me 14de idd ook alleen maar te denken aan een brommer/scooter haha. Hopelijk kom je er ook met je budget, het is namelijk zeker niet altijd even goedkoop om je auto geheel op te knappen!!! Gr. Wes
En die drap in de kop is zeer waarschijnlijk een lekke koppakking.
Maargoed die kop ligt er toch al af, dus netjes laten afpersen (controle op scheuren) laten vlakken en dan kan ie er weer op.
"V snaar molen" = Waarschijnlijk de waterpomp "zilveren ding boven spruitstuk" = denk ik de carburateur "wat er boven op de zuigers zit" = De cilinderkop
Luco/Alpine-racer schreef:als deze jongen 18 is weet die meer van de auto dan al die mensen die hem nu verbeteren
Of hij heeft de wagen bij de sloop gebracht omdat ie zich vergist had in de renault techniek
In april is deze wagen mij trouwens nog aangeboden als inruil op de AT,die kerel zij mij toen dat ie de koppakking had vervangen,maar dat de motor steeds warm liep.