als ik maar nix hoef te doen
moet mijn krachten sparen

misschien wil Jacco je vlees ook alvast wel in stukjes snije, zodat kauwen niet nodig isdennisvr schreef: als ik maar nix hoef te doen
Ik laat het de milka koe wel voorkouwen, ook goed?Gabri schreef:misschien wil Jacco je vlees ook alvast wel in stukjes snije, zodat kauwen niet nodig isdennisvr schreef: als ik maar nix hoef te doen
Bovenstaand lijstje had ik al eerder gepost, maarreuh...Jacco Twingi schreef:
* Stefan T-Sport
* Ilonatje
* InjoTwingo
X Jinka
X Maarten.nl
X TwingoPurpleMonster
* Twingo_Maarten
* Twingoboy20
X Kool
* Twingobeast
X Nickster
X Roeland Twingo
X Twingoturbo
* Twingo From Hell
* Royalty
* De Geck feat Beethoven
En wie levert dan die vier rechterhanden?dennisvr schreef:ik bedoelde: you, me and a berg of gereedschap bijna in duitslandJacco Twingi schreef: *Kijkt bedenkelijk*![]()
en daar gaat je kans om RTC meetingcoordinator te wordenJacco Twingi schreef:Bovenstaand lijstje had ik al eerder gepost, maarreuh...Jacco Twingi schreef:lijstje
Ik had van de week mn post ge-edit in plaats van gereplied![]()
was mijn pm nou nóg niet duidelijk genoegJacco Twingi schreef:Bovenstaand lijstje had ik al eerder gepost, maarreuh...Jacco Twingi schreef:
* Stefan T-Sport
* Ilonatje
* InjoTwingo
X Jinka
X Maarten.nl
X TwingoPurpleMonster
* Twingo_Maarten
* Twingoboy20
X Kool
* Twingobeast
X Nickster
X Roeland Twingo
X Twingoturbo
* Twingo From Hell
* Royalty
* De Geck feat Beethoven
Dus nogmaals:
Dikgedrukte namen hebben inmiddels via forum of PM gereageerd...
In de opkomstlijst kun je precies zien hoe of wat...
PM gestuurdWilma schreef:Stuur me ff een PM met welke stickers je wilt, dan reserveer ik ze alvast voor jeEdwin16v schreef:Kan ik tijdens de meeting ook weer kentekenplaathouders en rtc stickers kopen?
Mijn nieuwe Twingo is nog een beetje kaal![]()
Sorry heForeverYoung schreef:en daar gaat je kans om RTC meetingcoordinator te wordenJacco Twingi schreef:Bovenstaand lijstje had ik al eerder gepost, maarreuh...Jacco Twingi schreef:lijstje
![]()
ESTFU: Sta je in het lijstje? NEE!!!Erik Olijnsma schreef: was mijn pm nou nóg niet duidelijk genoeg
Balen manJes-Men schreef:Mensen ik heb een verveelende mededeling ik kan helaas niet komen omdat mijn kenteken papieren nog bij de RDW liggen en heb pas een afspraak op 16 aug en in die tussen tijd mag ik niet rijden met mijn twingo.
gr. Jes-Men
Zit die jongen niet zo te pushen. Heb allang PM gehadPaul1916v schreef:Zorg dan dat maarten niet vergeet te PMen naar Wilma zodat ze stickers mee kan nemen![]()
Jacco Twingi schreef:
Nog even over de BBQ:
Mochten er nog mensen twijfelen...
Ik moet op tijd de bestelling doorgeven, dit betekent dat ik uiterlijk donderdag moet weten hoeveel mensen er mee gaan BBQ-en...
Dus twijfel niet en doe gezellig mee... Er is plek genoeg