[19 16v '91]probleem OPGELOST!!! Update

Post hier al je vragen over de Renault 19
mike16v

Riël schreef:Beetje stil hier...

thuis aangekomen? :p
Ja zeker thuisgekomen, maar we moesten meteen weer door... dus geen tijd gehad. Maar hij rijdt goed!! jammer dat ik hem niet ff door kan trekken :p

al reactie voor die pijlstok, die moet ik wel snel hebben...

@ Ralf mooie foto's! leuk omda ff te zien zo!

enuh wat een zooi in die kofferbak zeg.... straks maar ff schoonspuiten die boel...

nogmaals! super dat ie weer rijdt!
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

ForeverYoung schreef:de meesten zijn best duidelijk

alleen de eerste foto kan ik niks van maken..... maar de rest is netjes, af en toe een die wat vaag is maar ik heb nu bijv. geleerd hoe de 2 nokkenassen in het motorblok zitten.

het blok in m'n 19 heeft ook ooit uit elkaar gelegen (bovenblok) en daar heb ik ook nog foto's van, dat is iets anders (8-klepper)

ooit maak ik nog eens een nieuwe (uitgebreide) wie is wie en dan komen ook die open-blok foto's erin te staan (Y)
zo te zien is de 1e foto, een foto van de binnenkant van in van de cilinders, met daarin de nodige beschadigingen
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Haas
Car: Megane RS

precies...2e foto ook. Stukkei krukas eronder ;)
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

2e snapte ik. 1e heb ik nog moeite mee, maar goed maakt niet uit natuurlijk. moet je ook wel een bloody dure camera voor hebben om zoiets mooi op de plaat te krijgen denk ik....

mooi dat ie weer rijd. (Y)(Y)
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Plaats reactie