Ik weet dat jij Paulus bent/was sufnek.+Clio16v+ schreef:ikke = paulus
Ik zal eens kijken als ie weer op de brug staat of dat het is. Zal ook meteen de deur inspecterenBedankt voor de tips iig!
Thx!!!MarcoG schreef:Je hebt een paar torxjes nodig, het zit ook geklikt EN het zit gelijmd.
Om het paneel los te krijgen moet je voorzichtig een hoek (bestuurderskant bijvoorbeeld linksonder beginnen) lostrekken (niet te ver anders knikt je deurpaneel en is ie "am arsch") en met een lang mes snij je de lijm doormidden. Dat is zoŽn altijd plakkende lijm...daarna kun je je paneel weer erop klikken en tegen de lijm aan duwen.
Bij mij is het volledig foutloos en zonder knikken of beschadigingen gebeurt.
Alleen een paar verschillende maten torxen heb je nodig en dat mes.
Oh ja, Žt is handig wanneer je je speaker uit de deur verwijdert...heb je wat meer plaats om netjes het paneel los te trekken.
Heb niet eens speakers in me deur, zit geen gat voorMarcoG schreef: Oh ja, Žt is handig wanneer je je speaker uit de deur verwijdert...heb je wat meer plaats om netjes het paneel los te trekken.
Dat heb ik ook, heb clio uit '95.Clio Baccara 16v schreef:Volgens mij hebben alle (oudere) clio's dat het rechterraam langzamer gaat.
Geloof dat dat kwam door meer weerstand in de bedrading of iets dergelijks.
Gr, Frits.
dat was het geklapper bij mij wel. heb ff nieuwe bout en rubbertjes erop gezet en weg was het geklapper.crazy ass clio schreef:stabilisator stang nog vast op je draagarm die kan nog wel eens gaan klapperen !
zo zit die vast aan je draagarm (de foto is de linkerkant, ik bedoel rechterkant van de woage)+Clio16v+ schreef:ben nogal leek onder de kap, iemand foto van die stang bij clio 16v?
Doe net pas mŽn oogjes open...~Haas~ schreef:rechter kant dus
gister laat gemaakt marco
`+Clio16v+ schreef:hehe na lang rondrijden ben ik er dus eindelijk achter wat het geklapper was. Blijk al maaaaanden rond te rijden met een afgebroken veer links voor. het onderste stukje is voor een lengte van ongeveer 10 cm afgebroken en lag lekker los in het bakje herrie te maken heletijd. nu is de herrie in iig voorbij, moet ik alleen wel andere veren hebben. (neem denk ik meteen verlagingsveren)