joost staat er wel inGabri schreef:http://www.renault-tuning.com/members.php
maar of je het telefoonnummer vind is vraag 2

zeker te laat om nog te bellen

joost staat er wel inGabri schreef:http://www.renault-tuning.com/members.php
maar of je het telefoonnummer vind is vraag 2
Thanks, ga ik ff proberen, nog geen update gedaan, heb dat ding net binnen..Thierry schreef:Bij mij gaat dat redelijk makkelijk hoorMacMouse schreef:Haha, die neiging heb ik nu ookErik Olijnsma schreef:ik heb m laatst heel hard tegen de muur gegooid, toen ging het klepje erafMacMouse schreef:Iemand enig idee hoe je het klepje van een sony ericson k750i eraf krijgt ? Dat ###ding blijft maar zeiken en nu moet ik mijn kaart opnieuw plaatsen, maar krijg dat klere ding erniet af.
Aan en uit zetten wou ook al niet helpen, iemand een idee wat de truuk is om het klepje eraf te halen ?
Een beetje knijpen in de zijkanten net boven het klepje en dan duwen wil weleens helpen.
Of gewoon je duim tegen da zilveren ding op het klepje en duwen
Heb je trouwens aleens een update gedaan?
zal hem morgen wel bellen nu een beetje laatGabri schreef:misschien heeft joost wel een nummer, of iemand anders uit de achterhoek
Dat plaatje wilde ik ook net postenmikko schreef:[img]http://www.fuxcaps.nl/junk/K750i_Cover.jpg[/img]![]()
De mijne werkt perfect, alleen na de update vind ik de filmpjes iets minder strak.
Het tennis spel is trouwens enorm addicted, terwijl ik het normaal nooit iets aan vind.
Moet je marcel (alpine) eens bellen. volgens mij heeft hij het nummer van JW welLuco/Alpine-racer schreef:zal hem morgen wel bellen nu een beetje laatGabri schreef:misschien heeft joost wel een nummer, of iemand anders uit de achterhoek
ik heb het nummer van joost double you, die bel ik morgen even en hopen dat die tijd en zin heeftFrits schreef:Moet je marcel (alpine) eens bellen. volgens mij heeft hij het nummer van JW welLuco/Alpine-racer schreef:zal hem morgen wel bellen nu een beetje laatGabri schreef:misschien heeft joost wel een nummer, of iemand anders uit de achterhoek
kijk dan eerst joost zn project topics eens naLuco/Alpine-racer schreef: ik heb het nummer van joost double you, die bel ik morgen even en hopen dat die tijd en zin heeft![]()
![]()
thnks allemaal
welke van de...........Gabri schreef:kijk dan eerst joost zn project topics eens naLuco/Alpine-racer schreef: ik heb het nummer van joost double you, die bel ik morgen even en hopen dat die tijd en zin heeft![]()
![]()
thnks allemaal
200km/u doet ook niet veel goed SanderrrrSanderrr schreef:Er ligt nog een rechterbinnenscherm langs de A22 bij Beverwijk. Wel in 100 stukjesMarcoG schreef:Tuk!
weet iemand nog de site van een grote autohandel die oa. de standaard achterlichten en allerlei strips (kofferbak) enzo verkoopt?
ik dacht iets van auto-onderdelen ofzo maar het was in elk geval iets met auto in de naam, dacht ik.
Ik ben op zoek naar een set binnenschermen voor aan de voorzijde van de clio.Is niet goed als hij bij 150 km/u losraakt en je er vol overheen rijdt
Dat dat ding van Mike zeker?? issie nog niet klaarRob schreef:Ralf G60 schreef:Somebody is working.......
fotootje
Tja dat armpje... Altijd al een vermoeden gehad.
Het is iemand waarvan z'n buurman ff dacht dat ie een redelijk uitzicht had nu ie niet tegen een zijltje aankijkt.