Gister reed ik weg bij een vriend van mij, na 5 meter valt de motor uit en wil ie niet meer aan..
Ik heb ongeveer alles gecontroleerd, maar ik kom er niet uit.
Ik ben niet op de hoogte van alle namen enzo dus ik probeer het gewoon te beschrijven zoals ik het zie

Het probleem is dat er geen bezine ingespoten wordt, de klep gaat niet open zodat de bezine in de motor gaat.
Als ik stroom op dat aansluitpunt zet, dan lukt het wel om te starten (maar omdat ik het niet zo goed kan regelen als de computer dat kan, gaat ie na een paar sec weer uit)
Dat sluit iig uit dat de benzine pomp stuk is oid (die hoor ik trouwens ook pompen)
Ik kan op internet weinig informatie vinden over het werken van zon injectiesysteem. Als ik de stroomdraadjes een beetje volg dan is het zo dat die klep wordt aangestuurd door 2 draadjes, 1 massa en 1 5 volt. die 5 volt staat er constant op. De massa gaat volgens mij naar de computer.
Is het daarom zo dat die klep wordt direct wordt aangestuurd door de computer? de computer regelt de massa?
Komt iemand dit probleem bekend voor?
Alvast bedankt voor het nadenken, en als je nog meer informatie nodig hebt, please ask