ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Is er wat mis tussen jullie?Ralf schreef:@ hessel: pm
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Nee t zijn prive ligt dus niet aan Ralf!!!!!Ralf izzz top
Helaas is gisteravond mijn lieve fantastische moeder na een niet te winnen strijd overleden......heb het er natuurlijk er moeilijk mee....ben aan de andere kant blij dat een langdurige zware lijdensweg haar bespaard is gebleven
Helaas is gisteravond mijn lieve fantastische moeder na een niet te winnen strijd overleden......heb het er natuurlijk er moeilijk mee....ben aan de andere kant blij dat een langdurige zware lijdensweg haar bespaard is gebleven
Verschikkelijke auto's!Hesselgouda schreef:Zo'n franse fabrikant die goedkoop onderdelen inkoopt!!
Zo'n ligier. Helft van het interieur uit een 205 gesloopt, past voor geen meter, afwerking is echt om te huilen. Die auto's kunnen van menig oostblok bak een puntje zuigen.
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Hier ff een handige site:
http://www.xauto.nlOp Xauto.nl kunnen gebruikers heel makkelijk bijhouden welke autos ze hebben gehad of hebben aan de hand van het kenteken. Zodoende ontstaat er gaandeweg een heel overzicht waardoor je kan zien wie eerdere eigenaren waren danwel latere.
Indien een andere gebruiker de beschikking heeft gehad over hetzelfde kenteken dan onstaat er de zogenaamde match, beide gebruikers worden hiervan automatisch via hun email adres op de hoogte gesteld.
Handig voor als je eens met de vraag zat: "Wat is er met mijn auto gebeurd?". Dit zowel voor het heden als het verleden.
Je kan dus via Xauto.nl bekijken of er een verhaal bij jou (ex)auto is geschreven en wellicht contact opnemen via Xauto.nl.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
- Über-Spammer
hessel, sterkte de komende tijdHesselgouda schreef:Nee t zijn prive ligt dus niet aan Ralf!!!!!Ralf izzz top
-
Gecondoleerd HesselHesselgouda schreef:Nee t zijn prive ligt dus niet aan Ralf!!!!!Ralf izzz top
-
Gecondoleerd
-
- Contacteer:
gecondoleert Hessel..
veel sterkte met het verwerken!
Rene
veel sterkte met het verwerken!
Rene
-
- Contacteer:
Gecondoleerd Hessel.
Alle sterkte toegewesnt die je maar nodig hebt namens
iedereen hier vanuit lelystad.
Als er iets is dat ik kan doen laat het me weten
Alle sterkte toegewesnt die je maar nodig hebt namens
iedereen hier vanuit lelystad.
Als er iets is dat ik kan doen laat het me weten
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
gecondoleerd en sterkte
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Ow da's wel iets anders dan een ruzietje tussen jullie (wat ik dacht)...
Gecondoleerd.
Gecondoleerd.
gecondoleerd en sterkte Hessel
-
Sterkte hessel en natuurlijk de rest van de familie
-
- Contacteer:
Heel veel sterkte Hessel!
Is nog redelijk snel gegaan sinds dat je het me verteld heb, maar wat je zelf ookal zegt hoe erg het ook is misschien is dit maar beter dan een lang lijdensweg hebben, dat gun je niemand en helemaal je moeder niet.
Dus nogmaals gecondoleerd en ook aan de rest van de familie en vrienden die ermee geraakt zijn.
Is nog redelijk snel gegaan sinds dat je het me verteld heb, maar wat je zelf ookal zegt hoe erg het ook is misschien is dit maar beter dan een lang lijdensweg hebben, dat gun je niemand en helemaal je moeder niet.
Dus nogmaals gecondoleerd en ook aan de rest van de familie en vrienden die ermee geraakt zijn.
-
Gecondoleerd Hessel.
VLK Groep
Hessel, veel sterkte gewenst de komende tijd,
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
goede zaakAutomobilist stapt over op autogas
Uitgegeven: 29 juli 2005 09:47
EINDHOVEN - Door de stijgende benzineprijzen stappen steeds meer automobilisten over op autogas. In het tweede kwartaal lieten bijna 2200 mensen een gasinstallatie in hun nieuwe of gebruikte auto inbouwen. Dat is 40 procent meer dan in dezelfde periode vorig jaar. Dat heeft de Vereniging voor Vloeibaar Gas (VVG) vrijdag gezegd.
Bestuurslid P. Rutten van de VVG denkt dat dit jaar in ieder geval meer dan 10.000 installaties zullen worden ingebouwd. "Ik schat in dat we als branche capaciteitsproblemen kunnen krijgen." Vorig jaar bereikte het aantal nieuwe gasinstallaties een dieptepunt van 8300, onder andere door de opkomst van zuinige diesels.
Niet alleen benzine maar ook diesel is de afgelopen tijd echter snel duurder geworden, waardoor autogas weer aantrekkelijk wordt.

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Gecondoleerd en veel sterkte Hessel