dat historische zijspan haalt standaard uit 1300 cc zonder turbo meer pktjes dan een standaard renault 5 gtturboSteven schreef:Nee man, met dat historische zijspan uit de 2e wereldoorlog

ach wat heb ik aan een uitdraai van de patrol?
dat historische zijspan haalt standaard uit 1300 cc zonder turbo meer pktjes dan een standaard renault 5 gtturboSteven schreef:Nee man, met dat historische zijspan uit de 2e wereldoorlog
niet dat ik vreselijk ongeduldig ben, maar inderdaad, lijkt me wel handig.rene19 schreef:zijn er al tijden bekend....??? Lijkt me wel zo handig inmiddels![]()
groetjes rene
Damn das wel vroegrene19 schreef:gaat lukken..... daarvoor ff ontbijten in de Mac cris???
Ah joh luie hondMike (spitsoor) schreef:Damn das wel vroegrene19 schreef:gaat lukken..... daarvoor ff ontbijten in de Mac cris???![]()
8 uur bij mij???Mike (spitsoor) schreef:![]()
ben er om 8 uur vroeg zat?
Ben je daarvoor naar de rollerbank geweestrene19 schreef:90 PK aan de wielen en 138.6 NM
Das niet slecht als je alleen maar een luchtfilter, carter ontluchter, geen middendemper en een andere uitlaat hebt tog??
groetjes rene
Chris (ietsje meer) en Rene draaien beiden 90pk en bijna 140Nm aan de wielen op een auto die volgens Renault 66kW/90pk en 137Nm aan de krukas zou moeten leveren...Strijder schreef:Ben je daarvoor naar de rollerbank geweest![]()
Goed zo Speedline....speedline schreef:Chris (ietsje meer) en Rene draaien beiden 90pk en bijna 140Nm aan de wielen op een auto die volgens Renault 66kW/90pk en 137Nm aan de krukas zou moeten leveren...Strijder schreef:Ben je daarvoor naar de rollerbank geweest![]()
![]()
Dus of de beide heren hebben geld gespendeerd voor tuning waar het uitmaakt (als een van de weinigen) en/ of Renault heeft deze blokken bewust geonderwaardeerd qua prestaties...
Ik sta er in ieder geval van te kijken... Chris is btw hard op weg naar 100pk aan de voorwielen... Dat sommigen daar lakoniek over doen is tot daar aan toe maar je kunt er slechts respect voor hebben... Tuning zoals het hoort...
Ben ik ook mee eens,ik ben dat soort opmerking gewent,en heb er....aanrene19 schreef:Goed zo Speedline....speedline schreef:Chris (ietsje meer) en Rene draaien beiden 90pk en bijna 140Nm aan de wielen op een auto die volgens Renault 66kW/90pk en 137Nm aan de krukas zou moeten leveren...Strijder schreef:Ben je daarvoor naar de rollerbank geweest![]()
![]()
Dus of de beide heren hebben geld gespendeerd voor tuning waar het uitmaakt (als een van de weinigen) en/ of Renault heeft deze blokken bewust geonderwaardeerd qua prestaties...
Ik sta er in ieder geval van te kijken... Chris is btw hard op weg naar 100pk aan de voorwielen... Dat sommigen daar lakoniek over doen is tot daar aan toe maar je kunt er slechts respect voor hebben... Tuning zoals het hoort...
van die vage opmerkingen van "hmm maar 90 pk waarom zet je um dan op de bank" slaan natuurlijk ook nergens op!
Nieuw green filter is ook besteld dus tis nog even afwachten wat hij straks doet....
nog bedankt voor alles!
groetjes rene
Nee inderdaad tis tog de bedoeling dat er we straks 100pk en 160 Nm hebben!chris-mc schreef:Ben ik ook mee eens,ik ben dat soort opmerking gewent,en heb er....aanrene19 schreef:Goed zo Speedline....speedline schreef:Chris (ietsje meer) en Rene draaien beiden 90pk en bijna 140Nm aan de wielen op een auto die volgens Renault 66kW/90pk en 137Nm aan de krukas zou moeten leveren...Strijder schreef:Ben je daarvoor naar de rollerbank geweest![]()
![]()
van die vage opmerkingen van "hmm maar 90 pk waarom zet je um dan op de bank" slaan natuurlijk ook nergens op!
Nieuw green filter is ook besteld dus tis nog even afwachten wat hij straks doet....
nog bedankt voor alles!
groetjes rene
Ben ook echt dankbaar dat je ons wilt helpen het het verder kietelen van onze motoren,voor jouw maakt het niet zo uit of je nou met een viper v10 blok met compressor bezig bent![]()
of met een simpeler 1,6 8v blokkie,ten slotte is een gtt ook maar een 1,4 8v (zij het met tub)
![]()
hoe dan ook,we gaan niet stil staan,he rene