Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Ullie schreef:Ik weet dat het 2 wekelijks is,
maar als ik terug ben van vakantie (maandag 01-08 )
dan is er donderdag geen, en die vrijdag,
dan ga ik weer op vakantie.
Dus duurt nog ff voordat ik langs kom,
maar dan is er weer het een en ander veranderd
denk ik zo
Greetz...
Maakt niet uit we lopen niet weg. Met welke auto kom je?
antoine schreef:Is er deze donderdag iets te doen in maastricht?
Ik heb berichten gehoord dat er iemand met een hele brede 5 wil komen.
en iemand die geen limburgs kent en die een blauwe clio 16 v schynt te hebben durft dan (misschien)ook zyn gezicht daar eens te laten zien,
maar moet zyn maat weer meenemen om alles te laten vertalen en anders dutft ie niet te komen
dus misschien tot morgen
en nu maar hopen dat het voorspelde onweer wat langer wegblijft......
ik heb gisterenavond al in een onweer gezeten met de GTT EBS ! wel kunnen testen of hij waterdicht is en dat is hij wel degelijk !!
Luc GT Turbo schreef:Het tuningtreffen in Maasmechelen gaat wel degelijk dit weekend door
29-30-31 juli op circuit van Maasmechelen !
Helaas ben ik dan op vakantie, maar ik wil zeker eens komen kijken bij onze belgische buren. Dus als er binnen kort weer een tuning treffen is aan de belgische kant hoor ik dat graag.
Trouwens een schitterende mooie rode renault, zat nog mooi in de lak en klonk als muziek in de oren.
o ja en over gister , dat was echt da bomb.Echt een mooie 5 turbo 2 ,was geheel onder de indruk van het beestje .Mogen wij jullie nog vaak zien op de thursdaynight meeting .Voor de andere rest het was gezellie,leuk om weer eens zoveel mensen bijelkaar te zien,greetz and see ya all soon
is goed boy komen nog meer bekenden pascal met die corsa en richard met de zwarte rsi.
veel plezier bij de huid tekennaar en tot vanavond ben benieuwd.
Over de turbo2 wat moet ik zeggen uhm ruilen tegen een gt turbo en een crx .was is en blijft een super de luxe geile wagen .