Word ff overal doorheen friemelen

uit mn hoofd heb ik rond de 75 eu betaald voor een clio 16vmike16v schreef:dat ferodo schijnt wel goed spul te zijn he..
Wat kosten een setje blokjes voor op 19 16v? (alleen voor)
JA. En ik zou Ferrodo DS2500 blokken nemen.mike16v schreef:Oke thanks voor de info!
dat kan gewoon op mijn gewone 16v schijven toch?
Michel S. is grote fan van Mintex, die vind ze beter als de ferrojo'smike16v schreef:en mintex blokken? is dat wat?Frits schreef:JA. En ik zou Ferrodo DS2500 blokken nemen.mike16v schreef:Oke thanks voor de info!
Ik denk dat hij het om een andere reden vroeg. Kijk maar bij de advertenties.Steven schreef:Michel S. is grote fan van Mintex, die vind ze beter als de ferrojo'smike16v schreef:en mintex blokken? is dat wat?Frits schreef:JA. En ik zou Ferrodo DS2500 blokken nemen.mike16v schreef:Oke thanks voor de info!
Ik ferrojo ook en ben er zeer tevreden mee op 285mm's
Ik heb er wel in gekeken ja, ook wel eens mee gereden (passagier). Maar was een rustig stukje op race banden die gespaard moesten wordenantoine schreef:Reed ook rally's.![]()
Past netjes toch. Merk je nu ook al verschil?
Hoe is het nou om langs een achterberg motorsport blok te zitten? Of heb je niet in de volvo gekeken?
Ja heb 16"Steven schreef:Jij hebt toch 16"?
Ik moest met m'n 15" net m'n plakloodjes verplaatsen, die liepen klem
leve de telefoonkwali:
*piccie*
Ja idd, maar remt nu al goedRenaultclioII16v (Peter) schreef:Ziet er goed uit!Nu nog inremmen....
Klopt, maar kon niet anders volgens ons. De vorige schijven pakte hij ook niet helemaal. Andere klauwen lossen dit op denk ik?Mrtn schreef:pakken de remschoenen wel de gehele schijf?? Lijkt op de foto van niet...
Dan pakt het blok de schijf beter? Pakt ie hem dan wel helemaal vanaf de buitenkant?robclio16V schreef:Nee, de remblokken raken maar voor de helft de remschijf, daarom zit de klauw ook zo ver naar buiten....
Jasper moet een set 5GTT remtangen op de kop tikken om het goed te krijgen.....
ik ga binnenkort de GTT voorzien van Mintex, ben wel benieuwdSteven schreef:Michel S. is grote fan van Mintex, die vind ze beter als de ferrojo'smike16v schreef:en mintex blokken? is dat wat?Frits schreef:JA. En ik zou Ferrodo DS2500 blokken nemen.mike16v schreef:Oke thanks voor de info!
Ik ferrojo ook en ben er zeer tevreden mee op 285mm's
Klopt als een bus, scherp gezien Robbierobclio16V schreef:Nee, de remblokken raken maar voor de helft de remschijf, daarom zit de klauw ook zo ver naar buiten....
Jasper moet een set 5GTT remtangen op de kop tikken om het goed te krijgen.....